Korte filmpjes staan in het filmpjes topicquote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Nee, hardop gescholden op haar.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:49 schreef Kinga het volgende:
WTF heb ik gemist, ik val net in dat Jane haar excuses aanbiedt aan Jolien. Geflipt tegen der?
Wat een gekwijlquote:Op maandag 10 februari 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu en Matth spreken af dat ze meer gaan chillen samen..
'jeff zou dat ook gewild hebben'
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:53 schreef riri het volgende:
Pas op voor mensen die het er hele tijd over hebben hoe eerlijk ze zijn, die zijn niet te vertrouwen
zou hij het ook zo eerlijk tegen Axel gaan zeggen?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy geeft gewoon toe. En keanu heeft weer spijt van alles maar wel eerst doen.
Al het vuil wordt naar de buren geveegdquote:
Ja, alles vergeten en vergeven.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft deze situatie goed aangepakt door meteen de koe bij de horens te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |