Volledig mee eensquote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
de enige die geen reet doet is de FEBO
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
Elsa kan wel klagen
Maar het is ook een keus
Die ze zelf maakt
Om het te doen
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:16 schreef odie22 het volgende:
de enige die geen reet doet is de FEBO
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.
Ja ze zouden misschien zelf ook een keer na kunnen denken. Ze hadden het makkelijk nog een nacht kunnen redden maar zijn eerst een hele nacht het goede hout weg gaan fikken. Lekker hoog want dat is warm.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volledig mee eens
Zelfs een vuuropdracht weten ze te vernachelen door nat hout te geven
Bij de bondgenoten zijn ze nog creatiever dan hierquote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
De spellen worden ook van een steeds bedenkelijker niveau... de bruidstaart van Linda de Mol... alle variaties op ballen ergens in op op gooien...
Hij heeft hem uitgekookt toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Winky al een nieuwe tandenborstel gekregen hebben ?
[..]
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw als ze klaagt over het huishouden. Reageert ze goed op.
[..]
Stagaire kijkt 2 maanden geleden bankzitters en maakt een kleine aanpassing.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
De spellen worden ook van een steeds bedenkelijker niveau... de bruidstaart van Linda de Mol... alle variaties op ballen ergens in of op gooien...
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstelquote:Op maandag 10 februari 2025 19:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Wicky al een nieuwe tandenborstel gekregen hebben ?
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstel![]()
![]()
Het was 2 graden met een oostenwind. Brrrrrrquote:Op maandag 10 februari 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze zouden misschien zelf ook een keer na kunnen denken. Ze hadden het makkelijk nog een nacht kunnen redden maar zijn eerst een hele nacht het goede hout weg gaan fikken. Lekker hoog want dat is warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |