quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Over gewichtsverlies in BB
Jane: "Toen ik hier kwam was ik gewoon nog een beetje squishy en gezellig"
Elsa: "Nee, je bent nu niet meer gezellig"
Axel: "Ja, toen was je wel een beetje chubby"
Jane: "Ch......!?"
[ afbeelding ]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij likt zich bij iedereen een weg naar boven, kruipt bij iedereen in zijn hol en dan zeuren over een gebruikte tandenborstel
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?
Jolien is sjoequote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap dat je zij bedoelde, makkelijk te maken typfout maar Jolien wil toch geen nieuwe tandenborstel?
Hij bedoelt gewoon wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
johquote:Op maandag 10 februari 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon wicky
Die een mental breakdown kreeg van zijn misbruikte tandenborstel
Hij zit niet in ‘zijn’ stoelquote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah David S in zijn favoriete positie
Gelukkigquote:Op maandag 10 februari 2025 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
johMaar ik zou 'm ook niet meer gebruiken .. alleen wellicht geen mental breakdown krijgen.
H en Gquote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
cursus vlaams voor beginners, ik zit met volle aandacht te luisteren
Sharice ook niet en daar klagen 'we' niet overquote:Op maandag 10 februari 2025 19:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje mag weleens aangesproken worden door de FEBO op zijn uitspraak en dialect.
Niet te volgen
Sharice is beter te verstaan vind ik persoonlijk. Pootje is koeterwaals.quote:Op maandag 10 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice ook niet en daar klagen 'we' niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |