Nee hoor is goed zo, ik kom net binnen nog geen stream aangehad dus geen idee voor een TTquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Je verandert 'm zelf wel he @:dotteke
Voor Jordy zei ze jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Verity het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Elsa: Mattie is de nieuwe Niels
quote:
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef spapaars het volgende:
Dotteke vergeet weer eens te openen.
jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Flory- het volgende:
Wat zegt Keanu nou? ik had echt een klaplong
Ik stuur ook altijd een dmquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenZij poste voor mij
Maar goed LLi)n heeft het al gedaan.
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenZij poste voor mij
Ik moet je antwoord schuldig blijven, want de cos vloog ineens dicht en duurde even voor er weer 1 open was.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]ze moeten nu met de billen bloot wie de vriendjes zijn
Echt een naar gevoel als er drie in je team op jouw gaan...quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Alex wou een maatje erin nu voelt het als drie tegen één.
Die durft ook van alles te bewerenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Flory- het volgende:
Wat zegt Keanu nou? ik had echt een klaplong
Dat was het 1e wat hij zeibidd toen hij uit in de hal elsa trof, dat hij geen kans maakt tegen die 3quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Alex wou een maatje erin nu voelt het als drie tegen één.
Ik heb geen DM van jou gekregen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningenquote:
Dat is dan wel weer leuk voor onsquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningen
Meestal gaat een nieuwe openen snel maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft 2 minuten de tijd en je moet ook 2 minuten wachten tot je kan openen als je niet de laatste bent.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik moet je antwoord schuldig blijven, want de cos vloog ineens dicht en duurde even voor er weer 1 open was.
Maar ik doelde o.a. erop dat Elsa weer overdreef.
Misschien kan ze nog een keer een dag d'r mond dichthouden enn kwaad kijken.
Vrees dat jane ook niet blij terug komt...quote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt een naar gevoel als er drie in je team op jouw gaan...
Dan ga je denken waarom ben ik in een team gezet met mensen waar ik niet goed mee om ga?
Begrijp ik wel
En een rode kop.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Jockari het volgende:
Jordy is kapot en overal pijn van het spel
[ afbeelding ]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoequote:
Gametime aftertalk vandaag in het bourdoirquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningen
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoe
Jane , Jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dus de minst populaire in de groep zijn Axel, Keanu en Jordy...wie volgt
Het gaat mij erom dat ik geen antwoord meer kon geven in het vorige topic. Is okay.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Meestal gaat een nieuwe openen snel maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft 2 minuten de tijd en je moet ook 2 minuten wachten tot je kan openen als je niet de laatste bent.
Dus.
Mattie neemt het uiteindelijk wel aan, Jordy niet..Die gaat het hier nog uitgebreid over hebbenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
Jordy had alles weeral verkeerd begrepen.
Zou dit de invloed zijn van die Tomas knul die ooit meedeed?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind dit jaar BB geweldig reageren als er kliekjes gevormd dreigen te worden, of als 1 groepje denkt dat ze wel even kunnen bepalen wie er op de bank komt
Ahhh tuurlijk! Dat zal het zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
Jordy had alles weeral verkeerd begrepen.
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoe
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou dit de invloed zijn van die Tomas knul die ooit meedeed?
Keanu wil niet schuld krijgen dat axel eruit lagquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Dit is wat er is gebeurd, maar we moeten nu niet de bal naar elkaar gaan kaatsen, want dat is niet fair.
Dat was helemaal drama geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Axel wel had verwacht dat hij er het eerst uit moest in dat clubjequote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Luna68 het volgende:
Axel voelt zich denk ik in ‘t zak gezet
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 15:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Keanu wil niet schuld krijgen dat axel eruit lag
Dit is trouwens niet voor nominatie. Jordy denkt voor geld en hoppa SL
Ik kreeg juist de indruk dat de band tussen Keanu en Jordy weer wat beter wasquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordy
Toen bij elsa t kwartje viel dat jane weleens onderaan kan eindigen mey deze teams, schrok elsa ook evenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.
Zeker en hij zei net voor de SL dat ie ook wel verwacht wie er bij de meiden als eerste terugkomtquote:Op maandag 10 februari 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Axel wel had verwacht dat hij er het eerst uit moest in dat clubje
Is het ook maar keanu denkt dan waarschijnlijk dat jordy voor hem moest kiezen. Axel reageerd lekker nuchter en keanu weer onvergelijot.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat de band tussen Keanu en Jordy weer wat beter was
Ohh pfff altijd wel n kronkel bij kquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordy
Ach jee... en Jordy gaat een ticket voor hem kopen om gezellig mee op vakantie te gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 15:26 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey heeft Jordy meteen al laten vallen. De jongens die Jolien opvangen zijn Keanu en Mattheus..Jordy zegt ie niks over
Axel zegt toch zelf als Jane in mijn team had gezeten was de uitkomst heel anders geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Dit is wat er is gebeurd, maar we moeten nu niet de bal naar elkaar gaan kaatsen, want dat is niet fair.
Jane ligt er straks ook als eerste uitquote:Op maandag 10 februari 2025 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel zegt toch zelf als Jane in mijn team had gezeten was de uitkomst heel anders geweest
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane ligt er straks ook als eerste uit
Hij heeft al n paar keer gezegd dat hij iets fout begreep waardoor hij 5 ballen minder kon gooienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Keanu nu pissig is dat hij er als 2e uitlag
Tenzij Jolien en Jane op Milena gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien kleeft aan Milena en Sharice. Die durft niet voor Jane te kiezen denk ik. We gaan het zo horenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tenzij Jolien en Jane op Milena gaan
Dat zou leuk zijn en wat zal vooral Sharice boos zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid....quote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Wicky bij het groepje daarnaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice en Jane op Jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gister klaagde Jolien dat ze zich teveel voelde af en toe bij Milene En toen is ze met Matti bij het vuur gaan zitten en latere shift bij Jane. Die twee kregen zo ver je dat kan zeggen een hele goeie klik.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien kleeft aan Milena en Sharice. Die durft niet voor Jane te kiezen denk ik. We gaan het zo horen
Hope soquote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef RelDaThief het volgende:
Jane is wel de vechter uit het groepje, dus... misschien kan ze toch wat weerwerk geven...
Het ging ook op hele conditie en dergelijke.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:33 schreef RelDaThief het volgende:
Jane is wel de vechter uit het groepje, dus... misschien kan ze toch wat weerwerk geven...
Conditie en inzicht heeft ze normaal gezien wel voorsprong op de rest mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ging ook op hele conditie en dergelijke.
Omdat hij nog niet is gaan huilen misschienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:35 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhh nu is Keanu ineens trots op hoe hij het deed
Ja toch......quote:Op maandag 10 februari 2025 15:36 schreef Poesjuh het volgende:
Het sneeuwt daar en men moet nog spelen buiten
wicky genomineerd?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:38 schreef Luna68 het volgende:
Zal denk ik niet om vrijstellingen of nominaties gaan. Dat zou gek zijn want Wicky is al genomineerd en Elsa speelt niet mee
ja, die had het duel tegen Jolien verlorenquote:
vorig jaar had je ook zo'n spel toch dan moest je wat was het boompjes ofzo ophangen bij diegene die je als eerste wilde laten afvallen, toen moesten ze die zoeken in het huis had je er 5 was je afquote:Op maandag 10 februari 2025 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik geen leuk spel
beetje pesterig
Jolien trekt nu meer richting jane want sharice vertrouwd ze niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien kleeft aan Milena en Sharice. Die durft niet voor Jane te kiezen denk ik. We gaan het zo horen
Wat was dat ook al weer met Kitty. iets met balonnen . Wat heeft die gejankt.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vorig jaar had je ook zo'n spel toch dan moest je wat was het boompjes ofzo ophangen bij diegene die je als eerste wilde laten afvallen, toen moesten ze die zoeken in het huis had je er 5 was je af
En terecht, alleen probeerde Jordy weer te stoken dat ie wat gehoord had of wist over Janequote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien trekt nu meer richting jane want sharice vertrouwd ze niet meer.
Ze had een ballon met een spelticket en diegene (Grace volgens mij)die een ballon had zonder spelticket had een vrijstellingquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer met Kitty. iets met balonnen . Wat heeft die gejankt.
jordy is gewoon patheticquote:Op maandag 10 februari 2025 15:45 schreef mazaru het volgende:
Pfffff wat is die Jordy een dramaqueen. Mattheus zegt dat hij last van zijn keel heeft door de rook en ineens zit hij constant te kuchen
uche uche... uche uche... uchedrama..uchequeen uch ahemquote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy is gewoon pathetic
het wordt met de dag erger.
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeftquote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy is gewoon pathetic
het wordt met de dag erger.
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien trekt nu meer richting jane want sharice vertrouwd ze niet meer.
Jeff heeft zijn stokje overgedragen aan Jordy.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeft
Hij voelt zich denk ik ook sterker door z’n GCquote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeft
Hij denkt dat hij heel wat is, vindt zichzelf en zijn mening superbelangrijk, hij denkt dat hij helemaal in zijn eentje kan bepalen wie er op de bank komt enz.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
met Jane, heeft ze ook kansen op een sterk bondje met Axel lijkt me, en sowieso kunnen Jolien en Axel ook goed met elkaar overweg dusquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.
Dat speelt ook mee , maar hij denkt ook dat hij in Mattie een best friend heeft gevonden terwijl dat gewoon niet realistisch is..quote:Op maandag 10 februari 2025 15:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij voelt zich denk ik ook sterker door z’n GC
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang. Ik hoop maar dat het toch grotendeels gemeend is. Zou anders zo sneu zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee , maar hij denkt ook dat hij in Mattie een best friend heeft gevonden terwijl dat gewoon niet realistisch is..
pappen en nathoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang.
''keep your friends close, but keep your enemies closer''quote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang. Ik hoop maar dat het toch grotendeels gemeend is. Zou anders zo sneu zijn.
die is goed pissigquote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Jane pakt ze allemaal , alle drie gingen ze dus op haar
Sja .. ik zou het ook doen ... je bent er in de eerste plaats om jezelf te redden.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk , vies spel spelen ze
Mattie is ontzettend sociale jongen en kan heel gauw met iedereen..maar minder intensief....hij heeft het ook heel lang met Jeffrey uitgehouden maar op het laatst ging het niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
''keep your friends close, but keep your enemies closer''
meer dat, hij weet toch nog waar Jordy en Niels het toen over hadden in de suite, meer zoiets van Jordy dichtbij houden om goed in de gaten te houden
Dat is dan wel weer positief, Jolien zit al in de kont van Milena en Sharicequote:
Wat hadden ze dan verwacht. Als axel en jane bij elkaar hadden gezeten hadden ze ook voor elkaar gekozen. En jordy en mattie zijn goed met elkaar en axel heeft niets met hun zegt hij steeds.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ook alle drie op Jane. Ze gaat het onthouden.![]()
Axel had het precies hetzelfde.
Ik dacht dat ook eerst. Je moet de anderen weg spelen. Maar als er drie eerst op jou gaan en niet op elkaar dan weet je hoe het ziet.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. ik zou het ook doen ... je bent er in de eerste plaats om jezelf te redden.
nu niet meer dusquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.
Niet worden dat zijn ze al vanaf begin.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
goedzo, nu weer lekker samen met Axel een bondje vormen en die kutwijven links laten liggen.
Is het spel. Als Jane en Axel bij elkaar hadden gezeten, hadden ze precies hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk , vies spel spelen ze
Mij ook en aan de andere kant had ik het ook wel verwachtquote:
is waarquote:Op maandag 10 februari 2025 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet worden dat zijn ze al vanaf begin.
Maar je weet wel gelijk waar je staat in die groepquote:
Fuck yeah, hoeraquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik dacht dat Jolien met jou ging.
Jane : Fuck haar!
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik dacht dat Jolien met jou ging.
Jane : Fuck haar! Fuck haar en haar vriend!
Maar beter nu dan laterquote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Dat Jane nu pas doorheeft hoe de kaarten liggen snap ik niet
ik ook hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij ook en aan de andere kant had ik het ook wel verwacht
Oh seconde eerder had hij die felle blik...sssstttttquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Over Jolien :'FOK! haar en haar vriend![]()
[ afbeelding ]
ja ze is kwaad, ik zou huilen maar dat heb met pesten van vroeger te maken, dan liever haar karakterquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jane doe even normaal met fock haar met haar vriend ook. Mattie zegt nu dat jordy heeft gezegd ga op axel en elsa nu ook stoken over jordy. Aan een vriend als mattie heb je geen vijanden nodig.
Nou na het gesprek snacht met Jolien snap ik haar wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey is er al uit hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Clasientje het volgende:
Daar ben ik weer🙂
Milena wat een schijnheilige is ze zeg. Wel bevriend met Jeff maar wel op hem stemmen de rest van zijn maten deden dat niet zij wel maten doen dit niet. Ja als je met een kleine groepjes zit is een ander verhaal. milena mag eruit deze vrijdag.
Juist!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien klagen bij Jane over Charice en Milena dat ze die niet vertrouwt maar als het er op aan komt kiest ze toch voor ze.
You go girl!!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Over Jolien :'FOK! haar en haar vriend![]()
[ afbeelding ]
En vriend heeft ze niet gezegd......ze zei "fuck you man".quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jane doe even normaal met fock haar met haar vriend ook. Mattie zegt nu dat jordy heeft gezegd ga op axel en elsa nu ook stoken over jordy. Aan een vriend als mattie heb je geen vijanden nodig.
Dat is natuurlijk ook niet waar, Mattie is daar ook aandeel in..quote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Alles js jordy zijn schuld. Mattie en keanu apart zitten.
Neuquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En vriend heeft ze niet gezegd......ze zei "fuck you man".
Heeft ze wel gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja he jordy krijgt overal de schild van terwijl mattie glibbert en doet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet waar, Mattie is daar ook aandeel in..
Wel vals dit
Ja....dat is een goede les maar je doet het zelf ook al je van die ander wijzer wil worden....Jane....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
Ga dan niet leuk in mijn gezicht doen , dat is niet eerlijk
Jane is een beetje dom....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
seriues dat is echt valsquote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien klagen bij Jane over Charice en Milena dat ze die niet vertrouwt maar als het er op aan komt kiest ze toch voor ze.
Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nee keanu heeft jordy dus niet gezegd. Vult weer in wat niet is geweest.
Nou, dom geloof ik niet. Wel goedgelovig in ieder gevalquote:
nee ze zij duidelijk fock haar en fock haar vriendquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
He? Waar is Elsa dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Snensie het volgende:
Els heeft voor mij nu ook afgedaan. Achterbaks wijf zeg als ze het op iemand voorzien heeft. Ze houdt niet op met bashen.
Die is zo glad als een aal. Gevaarlijk mannetje, echt niet te vertrouwen, voor niemand niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he jordy krijgt overal de schild van terwijl mattie glibbert en doet.
Het is geen poolse landdag he .. je hoeft niet altijd alles met iedereen te bespreken...quote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat jullie nu dien is ook vies. Achter jordy zijn rug nu bespreken
Al een paar dagen op Jordy.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
He? Waar is Elsa dan?
Op wie heeft ze het voorzien?
Heeft hij niet gezegd dat dacht keany dat dit zou gebeuren en elsa heeft zoiets door verteldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.quote:
Mijn hemelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.
Want dat valt ze me helemaal tegen hou oud is ze en zo past ze beter in meisjes in de jugle....met verliezen.
Dat zei ze inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze zij duidelijk fock haar en fock haar vriend
Spel is emotie, en dan hoort dat erbij.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.
Want dat valt ze me helemaal tegen hou oud is ze en zo past ze beter in meisjes in de jugle....met verliezen.
die zit weer op de roddel stoelquote:
kom op zeg, het was in emotie gezegd, ze was goed kwaadquote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel als ze zo reageert als ze wat verliest ook al is het niet fair....
Klopt.maar laat het dan los.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. Jane was gewoon boos.. dan zeg je soms gekke dingenIs wel vaker gebeurd in dat huis met mensen.
Vanavond eerst jeff exit.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:11 schreef Rhosyn het volgende:
We gaan het spel zien als we de aflevering bekijken. Morgen misschien.
Ik kijk eigenlijk nooit naar de tv uitzending
Mag niet van de roze cracker brigadequote:Op maandag 10 februari 2025 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. Jane was gewoon boos.. dan zeg je soms gekke dingenIs wel vaker gebeurd in dat huis met mensen.
hier zie ik echt wel een goede vriendschap ontstaan.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Meiden verontwaardigd dat Jane pissed is. Drie tegen 1 is lulliger dan twee tegen twee toch, Jolien heeft kleur bekend
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : We nemen deze als een champ he
Axel : Ja, we gaan niet huilen..
Jolien heeft het flink achter haar ellenbogen en ze verbloemd het met het naïeve meisje actquote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Meiden verontwaardigd dat Jane pissed is. Drie tegen 1 is lulliger dan twee tegen twee toch, Jolien heeft kleur bekend
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Snensie het volgende:
Zo Jolien heeft ook geen vriendinnen meer 👍
Omdt Elsa wist dat ze tegen elkaar moesten, dacht ze dan wint jane. Elsa wist alleen niet dat ze met 3 tegen 1 konden kwa tegen elkaar dus backfirequote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Snap ook niet dat Elsa, Jane bij die 3 slangen zet
Zit @odie22 straks alleen met haar hele dagen opgescheeptquote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Snensie het volgende:
Zo Jolien heeft ook geen vriendinnen meer 👍
Elsa zei dat ze dat niet wist, maar ja, dat zullen we pas echt weten na de uitzending.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Omdt Elsa wist dat ze tegen elkaar moesten, dacht ze dan wint jane. Elsa wist alleen niet dat ze met 3 tegen 1 konden kwa tegen elkaar dus backfire
en jordy's campagne tegen Elsa is niet persoonlijk ?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Snap mattie niet dat hij gelijk keanu gelooft. Maar elsa is campagne tegen jordy aan het voeren en dat is persoonlijk.
David is goed met Pootje en Sharice, verwacht dat hij wel op Wicky gaat.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
Als nu maar niet de bank is Wicky, Jane en Axel.
Altijd dezelfde.
Elsa wist wel, anders kon ze niet zeggen van dit is niet leuk voor 1 iemand.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Elsa zei dat ze dat niet wist, maar ja, dat zullen we pas echt weten na de uitzending.
Da's heeeeeeuuuuull anders hequote:Op maandag 10 februari 2025 16:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en jordy's campagne tegen Elsa is niet persoonlijk ?
Milena snapt nooit iets..En niets kan haar iets schelen. Snap eigenlijk niet wat ze daar überhaupt doetquote:
gemistquote:Op maandag 10 februari 2025 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Jolien tegen Jane buiten : alles blijft hetzelfde, toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |