Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nee keanu heeft jordy dus niet gezegd. Vult weer in wat niet is geweest.
Nou, dom geloof ik niet. Wel goedgelovig in ieder gevalquote:
nee ze zij duidelijk fock haar en fock haar vriendquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En vriend heeft ze niet gezegd......ze zei "fuck you man".
He? Waar is Elsa dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Snensie het volgende:
Els heeft voor mij nu ook afgedaan. Achterbaks wijf zeg als ze het op iemand voorzien heeft. Ze houdt niet op met bashen.
Die is zo glad als een aal. Gevaarlijk mannetje, echt niet te vertrouwen, voor niemand niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he jordy krijgt overal de schild van terwijl mattie glibbert en doet.
Het is geen poolse landdag he .. je hoeft niet altijd alles met iedereen te bespreken...quote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat jullie nu dien is ook vies. Achter jordy zijn rug nu bespreken
Al een paar dagen op Jordy.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
He? Waar is Elsa dan?
Op wie heeft ze het voorzien?
Heeft hij niet gezegd dat dacht keany dat dit zou gebeuren en elsa heeft zoiets door verteldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.quote:
Mijn hemelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.
Want dat valt ze me helemaal tegen hou oud is ze en zo past ze beter in meisjes in de jugle....met verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |