Oh seconde eerder had hij die felle blik...sssstttttquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Over Jolien :'FOK! haar en haar vriend![]()
[ afbeelding ]
ja ze is kwaad, ik zou huilen maar dat heb met pesten van vroeger te maken, dan liever haar karakterquote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jane doe even normaal met fock haar met haar vriend ook. Mattie zegt nu dat jordy heeft gezegd ga op axel en elsa nu ook stoken over jordy. Aan een vriend als mattie heb je geen vijanden nodig.
Nou na het gesprek snacht met Jolien snap ik haar wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Dat Jane nu pas doorheeft hoe de kaarten liggen snap ik niet
Jeffrey is er al uit hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Clasientje het volgende:
Daar ben ik weer🙂
Milena wat een schijnheilige is ze zeg. Wel bevriend met Jeff maar wel op hem stemmen de rest van zijn maten deden dat niet zij wel maten doen dit niet. Ja als je met een kleine groepjes zit is een ander verhaal. milena mag eruit deze vrijdag.
Juist!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien klagen bij Jane over Charice en Milena dat ze die niet vertrouwt maar als het er op aan komt kiest ze toch voor ze.
You go girl!!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Over Jolien :'FOK! haar en haar vriend![]()
[ afbeelding ]
En vriend heeft ze niet gezegd......ze zei "fuck you man".quote:Op maandag 10 februari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus jane doe even normaal met fock haar met haar vriend ook. Mattie zegt nu dat jordy heeft gezegd ga op axel en elsa nu ook stoken over jordy. Aan een vriend als mattie heb je geen vijanden nodig.
Dat is natuurlijk ook niet waar, Mattie is daar ook aandeel in..quote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Alles js jordy zijn schuld. Mattie en keanu apart zitten.
Neuquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En vriend heeft ze niet gezegd......ze zei "fuck you man".
Heeft ze wel gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja he jordy krijgt overal de schild van terwijl mattie glibbert en doet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet waar, Mattie is daar ook aandeel in..
Wel vals dit
Ja....dat is een goede les maar je doet het zelf ook al je van die ander wijzer wil worden....Jane....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
Ga dan niet leuk in mijn gezicht doen , dat is niet eerlijk
Jane is een beetje dom....quote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Dat Jane nu pas doorheeft hoe de kaarten liggen snap ik niet
seriues dat is echt valsquote:Op maandag 10 februari 2025 16:02 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien klagen bij Jane over Charice en Milena dat ze die niet vertrouwt maar als het er op aan komt kiest ze toch voor ze.
Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…quote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nee keanu heeft jordy dus niet gezegd. Vult weer in wat niet is geweest.
Nou, dom geloof ik niet. Wel goedgelovig in ieder gevalquote:
nee ze zij duidelijk fock haar en fock haar vriendquote:Op maandag 10 februari 2025 16:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
He? Waar is Elsa dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 16:03 schreef Snensie het volgende:
Els heeft voor mij nu ook afgedaan. Achterbaks wijf zeg als ze het op iemand voorzien heeft. Ze houdt niet op met bashen.
Die is zo glad als een aal. Gevaarlijk mannetje, echt niet te vertrouwen, voor niemand niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he jordy krijgt overal de schild van terwijl mattie glibbert en doet.
Het is geen poolse landdag he .. je hoeft niet altijd alles met iedereen te bespreken...quote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat jullie nu dien is ook vies. Achter jordy zijn rug nu bespreken
Al een paar dagen op Jordy.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
He? Waar is Elsa dan?
Op wie heeft ze het voorzien?
Heeft hij niet gezegd dat dacht keany dat dit zou gebeuren en elsa heeft zoiets door verteldquote:Op maandag 10 februari 2025 16:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy heeft tegen Keanu gezegd we gaan op Mattie. En tegen Mattie gezegd we gaan op Keanu…
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.quote:
Mijn hemelquote:Op maandag 10 februari 2025 16:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heb ik dan naar zitten luisteren.
Want dat valt ze me helemaal tegen hou oud is ze en zo past ze beter in meisjes in de jugle....met verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |