Mattie neemt het uiteindelijk wel aan, Jordy niet..Die gaat het hier nog uitgebreid over hebbenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
Jordy had alles weeral verkeerd begrepen.
Zou dit de invloed zijn van die Tomas knul die ooit meedeed?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, ik vind dit jaar BB geweldig reageren als er kliekjes gevormd dreigen te worden, of als 1 groepje denkt dat ze wel even kunnen bepalen wie er op de bank komt
Ahhh tuurlijk! Dat zal het zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
Jordy had alles weeral verkeerd begrepen.
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoe
geen ideequote:Op maandag 10 februari 2025 15:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou dit de invloed zijn van die Tomas knul die ooit meedeed?
Keanu wil niet schuld krijgen dat axel eruit lagquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Dit is wat er is gebeurd, maar we moeten nu niet de bal naar elkaar gaan kaatsen, want dat is niet fair.
Dat was helemaal drama geworden.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Axel wel had verwacht dat hij er het eerst uit moest in dat clubjequote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Luna68 het volgende:
Axel voelt zich denk ik in ‘t zak gezet
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordyquote:Op maandag 10 februari 2025 15:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Keanu wil niet schuld krijgen dat axel eruit lag
Dit is trouwens niet voor nominatie. Jordy denkt voor geld en hoppa SL
Ik kreeg juist de indruk dat de band tussen Keanu en Jordy weer wat beter wasquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordy
Toen bij elsa t kwartje viel dat jane weleens onderaan kan eindigen mey deze teams, schrok elsa ook evenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze van te voren het wisten en zelf de teams mochten uitzoeken was het totaal anders geworden dus gelukkig weet niemand waar ze aan beginnen.
Zeker en hij zei net voor de SL dat ie ook wel verwacht wie er bij de meiden als eerste terugkomtquote:Op maandag 10 februari 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Axel wel had verwacht dat hij er het eerst uit moest in dat clubje
Is het ook maar keanu denkt dan waarschijnlijk dat jordy voor hem moest kiezen. Axel reageerd lekker nuchter en keanu weer onvergelijot.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat de band tussen Keanu en Jordy weer wat beter was
Ohh pfff altijd wel n kronkel bij kquote:Op maandag 10 februari 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is pissig want mattie was zijn vriend en nu jordy
Ach jee... en Jordy gaat een ticket voor hem kopen om gezellig mee op vakantie te gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 15:26 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey heeft Jordy meteen al laten vallen. De jongens die Jolien opvangen zijn Keanu en Mattheus..Jordy zegt ie niks over
Axel zegt toch zelf als Jane in mijn team had gezeten was de uitkomst heel anders geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Dit is wat er is gebeurd, maar we moeten nu niet de bal naar elkaar gaan kaatsen, want dat is niet fair.
Jane ligt er straks ook als eerste uitquote:Op maandag 10 februari 2025 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Axel zegt toch zelf als Jane in mijn team had gezeten was de uitkomst heel anders geweest
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane ligt er straks ook als eerste uit
Hij heeft al n paar keer gezegd dat hij iets fout begreep waardoor hij 5 ballen minder kon gooienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Keanu nu pissig is dat hij er als 2e uitlag
Tenzij Jolien en Jane op Milena gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane ligt er straks ook als eerste uit
Jolien kleeft aan Milena en Sharice. Die durft niet voor Jane te kiezen denk ik. We gaan het zo horenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tenzij Jolien en Jane op Milena gaan
Dat zou leuk zijn en wat zal vooral Sharice boos zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tenzij Jolien en Jane op Milena gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |