Nee hoor is goed zo, ik kom net binnen nog geen stream aangehad dus geen idee voor een TTquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Je verandert 'm zelf wel he @:dotteke
Voor Jordy zei ze jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Verity het volgende:
Hoorde ik dat nou goed?
Elsa: Mattie is de nieuwe Niels
quote:
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef spapaars het volgende:
Dotteke vergeet weer eens te openen.
jaquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Flory- het volgende:
Wat zegt Keanu nou? ik had echt een klaplong
Ik stuur ook altijd een dmquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenZij poste voor mij
Maar goed LLi)n heeft het al gedaan.
Ok.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee vergat het niet. IK had DM naar maz gestuurd van open maar ik kom net binnenZij poste voor mij
Ik moet je antwoord schuldig blijven, want de cos vloog ineens dicht en duurde even voor er weer 1 open was.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]ze moeten nu met de billen bloot wie de vriendjes zijn
Echt een naar gevoel als er drie in je team op jouw gaan...quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Alex wou een maatje erin nu voelt het als drie tegen één.
Die durft ook van alles te bewerenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Flory- het volgende:
Wat zegt Keanu nou? ik had echt een klaplong
Dat was het 1e wat hij zeibidd toen hij uit in de hal elsa trof, dat hij geen kans maakt tegen die 3quote:Op maandag 10 februari 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
Alex wou een maatje erin nu voelt het als drie tegen één.
Ik heb geen DM van jou gekregen?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningenquote:
Dat is dan wel weer leuk voor onsquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningen
Meestal gaat een nieuwe openen snel maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft 2 minuten de tijd en je moet ook 2 minuten wachten tot je kan openen als je niet de laatste bent.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik moet je antwoord schuldig blijven, want de cos vloog ineens dicht en duurde even voor er weer 1 open was.
Maar ik doelde o.a. erop dat Elsa weer overdreef.
Misschien kan ze nog een keer een dag d'r mond dichthouden enn kwaad kijken.
Vrees dat jane ook niet blij terug komt...quote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt een naar gevoel als er drie in je team op jouw gaan...
Dan ga je denken waarom ben ik in een team gezet met mensen waar ik niet goed mee om ga?
Begrijp ik wel
En een rode kop.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Jockari het volgende:
Jordy is kapot en overal pijn van het spel
[ afbeelding ]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoequote:
Gametime aftertalk vandaag in het bourdoirquote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zorgt dan weer voor nieuwe spanningen
quote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies, allemaal met de billen bloot. Weg met dat schijnheilige gedoe
Jane , Jolienquote:Op maandag 10 februari 2025 15:16 schreef Rhosyn het volgende:
Dus de minst populaire in de groep zijn Axel, Keanu en Jordy...wie volgt
Het gaat mij erom dat ik geen antwoord meer kon geven in het vorige topic. Is okay.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Meestal gaat een nieuwe openen snel maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft 2 minuten de tijd en je moet ook 2 minuten wachten tot je kan openen als je niet de laatste bent.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |