Wat was dat ook al weer met Kitty. iets met balonnen . Wat heeft die gejankt.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vorig jaar had je ook zo'n spel toch dan moest je wat was het boompjes ofzo ophangen bij diegene die je als eerste wilde laten afvallen, toen moesten ze die zoeken in het huis had je er 5 was je af
En terecht, alleen probeerde Jordy weer te stoken dat ie wat gehoord had of wist over Janequote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien trekt nu meer richting jane want sharice vertrouwd ze niet meer.
Ze had een ballon met een spelticket en diegene (Grace volgens mij)die een ballon had zonder spelticket had een vrijstellingquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer met Kitty. iets met balonnen . Wat heeft die gejankt.
jordy is gewoon patheticquote:Op maandag 10 februari 2025 15:45 schreef mazaru het volgende:
Pfffff wat is die Jordy een dramaqueen. Mattheus zegt dat hij last van zijn keel heeft door de rook en ineens zit hij constant te kuchen
uche uche... uche uche... uchedrama..uchequeen uch ahemquote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy is gewoon pathetic
het wordt met de dag erger.
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeftquote:Op maandag 10 februari 2025 15:46 schreef Verida het volgende:
[..]
jordy is gewoon pathetic
het wordt met de dag erger.
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien trekt nu meer richting jane want sharice vertrouwd ze niet meer.
Jeff heeft zijn stokje overgedragen aan Jordy.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeft
Hij voelt zich denk ik ook sterker door z’n GCquote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft een doelwit van zichzelf gemaakt en ik heb de indruk dat hij dat(nog) niet eens doorheeft
Hij denkt dat hij heel wat is, vindt zichzelf en zijn mening superbelangrijk, hij denkt dat hij helemaal in zijn eentje kan bepalen wie er op de bank komt enz.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
met Jane, heeft ze ook kansen op een sterk bondje met Axel lijkt me, en sowieso kunnen Jolien en Axel ook goed met elkaar overweg dusquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.
Dat speelt ook mee , maar hij denkt ook dat hij in Mattie een best friend heeft gevonden terwijl dat gewoon niet realistisch is..quote:Op maandag 10 februari 2025 15:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij voelt zich denk ik ook sterker door z’n GC
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang. Ik hoop maar dat het toch grotendeels gemeend is. Zou anders zo sneu zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee , maar hij denkt ook dat hij in Mattie een best friend heeft gevonden terwijl dat gewoon niet realistisch is..
pappen en nathoudenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang.
''keep your friends close, but keep your enemies closer''quote:Op maandag 10 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mattie is eigenlijk wel heel aardig tegen hem. Ook wellicht gedeeltelijk uit eigen belang. Ik hoop maar dat het toch grotendeels gemeend is. Zou anders zo sneu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |