die is goed pissigquote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
Jane pakt ze allemaal , alle drie gingen ze dus op haar
Sja .. ik zou het ook doen ... je bent er in de eerste plaats om jezelf te redden.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk , vies spel spelen ze
Mattie is ontzettend sociale jongen en kan heel gauw met iedereen..maar minder intensief....hij heeft het ook heel lang met Jeffrey uitgehouden maar op het laatst ging het niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
''keep your friends close, but keep your enemies closer''
meer dat, hij weet toch nog waar Jordy en Niels het toen over hadden in de suite, meer zoiets van Jordy dichtbij houden om goed in de gaten te houden
Dat is dan wel weer positief, Jolien zit al in de kont van Milena en Sharicequote:
Wat hadden ze dan verwacht. Als axel en jane bij elkaar hadden gezeten hadden ze ook voor elkaar gekozen. En jordy en mattie zijn goed met elkaar en axel heeft niets met hun zegt hij steeds.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ook alle drie op Jane. Ze gaat het onthouden.![]()
Axel had het precies hetzelfde.
Ik dacht dat ook eerst. Je moet de anderen weg spelen. Maar als er drie eerst op jou gaan en niet op elkaar dan weet je hoe het ziet.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. ik zou het ook doen ... je bent er in de eerste plaats om jezelf te redden.
nu niet meer dusquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze komt niet tussen die twee....en volgens mij krijgt ze door dat ze zieltjes willen winnen. Jolien is zoekende maar weet dat Mattie haar rug heeft en Eva en zij is niet zo'n goede match dus het zou zomaar Jane kunnen zijn.
Niet worden dat zijn ze al vanaf begin.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
goedzo, nu weer lekker samen met Axel een bondje vormen en die kutwijven links laten liggen.
Is het spel. Als Jane en Axel bij elkaar hadden gezeten, hadden ze precies hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Begrijpelijk , vies spel spelen ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |