abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216622147
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Snap Wilders wel.

VVD durft niet dwars te liggen, want dan krijgt zij de zwarte piet toegespeeld in het geval van een kabinetsval. NSC is makkelijk slachtoffer, want als er nu verkiezingen worden gehouden zit Omtzigt straks in z'n uppie in de Tweede Kamer.

Kortom, Wilders heeft alle reden om de hakken in het zand te zetten.
En NSC tekent linksom of rechtsom toch wel haar doodvonnis als dat niet al is gebeurd. NSC heeft er ook weinig aan om dwars te gaan liggen. Al is dat voor Pieter dan ook weer geen reden om het niet te doen.
  maandag 10 februari 2025 @ 16:28:04 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216622159
quote:
Snap Wilders wel.

VVD durft niet dwars te liggen, want dan krijgt zij de zwarte piet toegespeeld in het geval van een kabinetsval. NSC is makkelijk slachtoffer, want als er nu verkiezingen worden gehouden zit Omtzigt straks in z'n uppie in de Tweede Kamer.

Hij heeft alle redenen zn volksvertegenwoordigers en ministers goed hun werk te laten doen.

We moeten ophouden met politiek behandelen als Feyenoord-Ajax, Expeditie Robinson of een familieruzie van de Hazesjes.

Met fascisme meestemmen om te zorgen dat je geen zetels verliest is het laagste van het laagste.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216622175
quote:
Snap Wilders wel.

Maar VVD moet gewoon duidelijk zeggen: "we hadden een verlaging van de instroom afgesproken, Faber levert geen enkele verlaging. Dus aan het werk, ga eens wat doen, of ga naar huis en laat een competent iemand het doen".

Dan hebben ze ook vast voorgesorteerd op "de PVV levert niet, laat ons het maar doen".
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 10 februari 2025 @ 16:29:42 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216622177
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
Goeie vibes in Den Haag weer, lees ik B-)

[ afbeelding ]
Ja ik wilde hem net plaatsen hier :') Maar je was mij voor :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216622184
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:28 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Hij heeft alle redenen zn volksvertegenwoordigers en ministers goed hun werk te laten doen.

We moeten ophouden met politiek behandelen als Feyenoord-Ajax, Expeditie Robinson of een familieruzie van de Hazesjes.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Wilders denkt daar toch echt anders over. Zoals hierboven al wordt opmerkt: de PVV - en dat geldt in mindere mate ook voor de andere coalitiepartners - zit permanent in campagnemodus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216622203
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar VVD moet gewoon duidelijk zeggen: "we hadden een verlaging van de instroom afgesproken, Faber levert geen enkele verlaging. Dus aan het werk, ga eens wat doen, of ga naar huis en laat een competent iemand het doen".

Dan hebben ze ook vast voorgesorteerd op "de PVV levert niet, laat ons het maar doen".
Goed punt. Ze hebben dat frame de afgelopen maanden ook voorverward.

Maar mogelijk is de VVD bang dat zij de schuld krijgt als het kabinet valt op asiel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 10 februari 2025 @ 16:32:27 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216622204
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:29 schreef Hanca het volgende:

[..]

Maar de VVD heeft al gezegd dat ze akkoord zijn, dus dat gaat niet gebeuren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216622240
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar de VVD heeft al gezegd dat ze akkoord zijn, dus dat gaat niet gebeuren.
Klopt, maar ik vind dat dus een domme beslissing. Electoraal, omdat je de kans mist om de PVV weg te zetten als de prutsers die ze zijn, maar ook qua wetgeving. Want nu gaan ze wetgeving invoeren die niets gaat doen, behalve de rechtspraak frustreren. Wat over 2 of 3 jaar weer extra geld en reperatiewetgeving gaat kosten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 10 februari 2025 @ 16:38:50 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216622262
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind dat dus een domme beslissing. Electoraal, omdat je de kans mist om de PVV weg te zetten als de prutsers die ze zijn, maar ook qua wetgeving. Want nu gaan ze wetgeving invoeren die niets gaat doen, behalve de rechtspraak frustreren. Wat over 2 of 3 jaar weer extra geld en reperatiewetgeving gaat kosten.
Ik zie parallellen met de VS. Iets doen omdat symboolpolitiek.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216622273
De VVD onder Dilan is het sletje van de PVV
pi_216622456
Ik geloof er niet meer zo in dat dit kabinet gaat vallen

NSC die zitten er op dit moment alleen om hun zakken te vullen

die gaan hun baantje niet opgeven van 2 ton per jaar

dat is mij bij die vorige crisis al duidelijk geworden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216622542
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in dat dit kabinet gaat vallen

NSC die zitten er op dit moment alleen om hun zakken te vullen

die gaan hun baantje niet opgeven van 2 ton per jaar

dat is mij bij die vorige crisis al duidelijk geworden
Dat idee heb ik eigenlijk nog meer bij de meningloze NPC's die voor Wilders in de kamer en het kabinet zitten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 februari 2025 @ 17:06:21 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216622577
Nou, gelukkig maar. We kunnen weer een week of twee de nieuwsuitzendingen vullen met gebakkelei over asielzoekers zodat we ons in die tijd tenminste niet laten afleiden door de echte problemen.
Geert Wilders heeft opnieuw precies wat ie wil en alle andere partijen blijven hem voeden. Ongelofelijk vermoeiend.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_216622594
Geert _O_
pi_216622655
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, gelukkig maar. We kunnen weer een week of twee de nieuwsuitzendingen vullen met gebakkelei over asielzoekers zodat we ons in die tijd tenminste niet laten afleiden door de echte problemen.
Geert Wilders heeft opnieuw precies wat ie wil en alle andere partijen blijven hem voeden. Ongelofelijk vermoeiend.
Nou ja, die ministeriële commissie zou ook voor het krokusreces (is dat al eind deze week?) met een update komen toch?
pi_216622669
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:07 schreef StephanL het volgende:
Geert _O_
Jij hebt een hekel aan effectieve wetgeving en aan een functionerende rechtspraak?
pi_216622681
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:07 schreef StephanL het volgende:
Geert _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 februari 2025 @ 17:19:05 #43
346939 Janneke141
pi_216622746
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nou ja, die ministeriële commissie zou ook voor het krokusreces (is dat al eind deze week?) met een update komen toch?
Help me even, wat moest die ministriële commissie ook al weer doen?

Reces is eind volgende week trouwens. Start van de schoolvakantie in de noordelijke helft ook.
pi_216622836
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij hebt een hekel aan effectieve wetgeving en aan een functionerende rechtspraak?
Komt op voor de kiezer ^O^ Zo kennen we Geert.
  maandag 10 februari 2025 @ 17:32:37 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216622965
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
Door broddelwerk te leveren?
Lol
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216622969
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Help me even, wat moest die ministriële commissie ook al weer doen?
Even in een paar weken de stikstofcrisis oplossen zonder BBB boos te maken. Praktisch niks dus.
  maandag 10 februari 2025 @ 17:34:31 #47
346939 Janneke141
pi_216623008
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Even in een paar weken de stikstofcrisis oplossen zonder BBB boos te maken. Praktisch niks dus.
Oh ja, dat was het. Ja, dat komt vast goed.
pi_216623022
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef StephanL het volgende:

[..]
De kiezer wil slechte wetgeving die niet doet wat het beoogd, niks doet aan de instroom, maar wel de boel een stuk duurder maakt en de rechtspraak vast laat lopen?

Tja, als de PVV kiezer dat wil, dan krijgen ze wat ze willen. Ik ga niet doen alsof ik de PVV kiezer ooit ga begrijpen, dus misschien heb je wel gelijk dat dit hun diepste wens is: ineffectieve, dure wetgeving, voor hogere belastingen.
  maandag 10 februari 2025 @ 17:38:11 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216623068
Rotterdam/Zuid-Holland willen dit voorjaar een project-Beethoven van het kabinet voor de Rotterdamse haven.

https://nos.nl/artikel/25(...)an-alarm-bij-kabinet

Kunnen ze tellen? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 februari 2025 @ 17:39:25 #50
12221 Tijn