Waar baseer je het op dat smokkelaars het ook maar enigszins interesseert in wat voor land hun 'klanten' terechtkomen?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Die beleidsanalyse is maar één van de onderdelen en wat mij betreft het minst belangrijke. Sowieso is het duidelijk dat strengere maatregelen weldegelijk de instroom beperken, omdat smokkelnetwerken dan naar andere landen in Europa gaan kijken.
Heb ik al gedaan. De beroepsmogelijkheden moeten beperkt worden, dat staat ook in het regeerakkoord. Dat deze maatregelen in eerste instantie voor meer rechtszaken zullen zorgen is daar alleen maar meer onderbouwing voor.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet op de rest ingaat.
Nee, hoor. VVD & BBB zijn vóór het gewoon indienen vd wetsvoorstellenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef Fretwork het volgende:
Is het weer iedereen tegen Geertje? Arm schaap!
Omdat hun klanten daarvoor betalen. Syriërs worden/werden grotendeels naar Nederland gestuurd omdat het inwillingspercentage zo hoog is/was, met dit nieuwe systeem zal dat drastisch dalen en zullen de Syriërs ergens anders naar toe gestuurd worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waar baseer je het op dat smokkelaars het ook maar enigszins interesseert in wat voor land hun 'klanten' terechtkomen?
Ga je nu serieus doen alsof het een vrije markt is waarbij Syriërs op een soort Independer de beste smokkelaar kunnen uitzoeken die ze helemaal naar hun favoriete bestemming brengt?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat hun klanten daarvoor betalen. Syriërs worden/werden grotendeels naar Nederland gestuurd omdat het inwillingspercentage zo hoog is/was, met dit nieuwe systeem zal dat drastisch dalen en zullen de Syriërs ergens anders naar toe gestuurd worden.
En welke beroepsmogelijkheden worden met deze nieuwe wet dan ingeperkt? Ik heb net aangegeven dat de Raad van State juist concludeert dat de beroepsmogelijkheden worden uitgebreid.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. De beroepsmogelijkheden moeten beperkt worden, dat staat ook in het regeerakkoord. Dat deze maatregelen in eerste instantie voor meer rechtszaken zullen zorgen is daar alleen maar meer onderbouwing voor.
Nee, maar dat je problemen hebt met lezen was al duidelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 15:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ga je nu serieus doen alsof het een vrije markt is waarbij Syriërs op een soort Independer de beste smokkelaar kunnen uitzoeken die ze helemaal naar hun favoriete bestemming brengt?
Deze nieuwe wet gaat daar niet expliciet over, maar er worden wel een aantal dingen gedaan zoals directe afwijzing bij niet op komen dagen bij asielgehoor en dat soort dingen. Het is natuurlijk niet zo dat deze wet het laatste woord over asiel is, dit soort dingen wilde men eerst via die noodwet doen (dom idee).quote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
En welke beroepsmogelijkheden worden met deze nieuwe wet dan ingeperkt?
Wat een vermoeiende man. Het ligt niet aan de NSC dat Geertje en zijn kampbewaakster van die lamme prutsers zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
Goeie vibes in Den Haag weer, lees ik
[ afbeelding ]
Vuurquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Prima Geert, gaan we gewoon weer naar de stembusquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hou me tegen, hou me tegen!quote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we Wilders niet gewoon weer in de oppositie stoppen? Kan hij blijven twitteren, kan de rest hem weer negeren ipv doen alsof ze er wat mee moeten.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die permanente campagnemodus van deze amateurcoalitie maar vermoeiend
Ik had afpersing van NSC voor 10 euroquote:Op maandag 10 februari 2025 15:41 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Z’n trekpop Faber moet gewoon beter werk leveren dan deze averechtse troepquote:Op maandag 10 februari 2025 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Snap Wilders wel.
VVD durft niet dwars te liggen, want dan krijgt zij de zwarte piet toegespeeld in het geval van een kabinetsval. NSC is makkelijk slachtoffer, want als er nu verkiezingen worden gehouden zit Omtzigt straks in z'n uppie in de Tweede Kamer.
Kortom, Wilders heeft alle reden om de hakken in het zand te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |