SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fixed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
Even niet postenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
En toch doen! Ohhhhh
Hoe kom ik nu aan mijn punkten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
En toch doen! Ohhhhh
Hoe kom ik nu aan mijn punkten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Op je snoetIk heb er één en ik ben er trots op
Mogguh Justin en DJMOquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het hoort gewoon bij je leven. tis niet andersquote:Op maandag 10 februari 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je bijna niet beter meer, vraag maar aan @:DottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottiequote:Op maandag 10 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het hoort gewoon bij je leven. tis niet anders![]()
![]()
![]()
Meer koffie dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
Ben gisterenavond speciaal op pad gegaan om die foto's te makenquote:
Een zeer onderschat voorwerp. Ik heb er altijd eentje in de auto liggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook tegen de zon zijn het handige dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar gebruik ik m eigenlijk niet voorquote:Op maandag 10 februari 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook tegen de zon zijn het handige dingen.![]()
Je zult zien dat het vandaag ook gaat regenen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij zit altijd binnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar gebruik ik m eigenlijk niet voorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
een paar jaar terug had ik een speciale uv paraplu, maar die kon ik weggooien omdat de baleinen roestig waren geworden door de regenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook tegen de zon zijn het handige dingen._!
Ik heb een keer een heuse stormparaplu gekregen. Nou die is vrij snel stukgewaaid
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zei ik daarnet dat ik wel 'even' de huisarts zou bellen om een recept? 12 wachtenden voor me
Die van mij doet het na jaren nog steeds primaquote:Op maandag 10 februari 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een keer een heuse stormparaplu gekregen. Nou die is vrij snel stukgewaaid![]()
![]()
Ja, iedereen belt direct om 8 uur...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze discussie hoort eigenlijk op de FP he?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb een keer een heuse stormparaplu gekregen. Nou die is vrij snel stukgewaaid
Ja maar gebruik je hem ook?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die van mij doet het na jaren nog steeds primaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zet ik niks neer.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Deze discussie hoort eigenlijk op de FP he?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga straks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Why not?quote:
Ja kweenie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mogguhquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hiquote:hoe ist
Geen zin om te eten hier maar ik force mezelf wel:')![]()
Ja goed hoor. Hebben ze een beetje fatsoenlijk ontbijt?quote:Op maandag 10 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hihoe ist
Geen zin om te eten hier maar ik force mezelf wel![]()
Dan maar in de wachtrij ... beller nummer elfIk heb er één en ik ben er trots op
Dat schiet niet op.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:15 schreef DJMO het volgende:
Dan maar in de wachtrij ... beller nummer elf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bolken bolken bolkenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schenkt koffie inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Owja, ook thee natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik moet wel wachten, wil dat recept vanmiddag nog hebben. Zit al te lang aan de xylometazoline eigenlijk. En ik moet vanmiddag toch al langs de apotheek voor andere medicatie, dus dan kan ik alles in één keer ophalen.quote:
Inmiddels beller nummer 7Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen herhaalrecept, dan had ik het wel via de apotheek aangevraagd. Heb deze spray in het verleden wel gehad, chronisch gebruik na een operatie aan de bijholten, maar twee jaar geleden voor het laatst gebruikt ofzo. En na een jaar wordt het weer behandeld als eerste uitgifte, dus dan moet je de arts wel bellen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maandagochtend om 8.00 de dokter bellen voor een herhalingsrecept man3Ik heb er één en ik ben er trots op
Wees voorzichtig he.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie inWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:19 schreef maily het volgende:
[..]
Taalgrapje Mikey
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reddit
goeiemorgen ALLEMAAL![]()
![]()
Hey Jussie.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGquote:. Ben ook al weer weg. Vergadering in Apeldoorn wordt om 8.30 uur opgehaald.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot vist naar een kussie!!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het eind komt in zicht, ben beller nummer 2
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
Het eind komt in zicht, ben beller nummer 2![]()
![]()
Da's op tijd!quote:Op maandag 10 februari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG. Ben ook al weer weg. Vergadering in Apeldoorn wordt om 8.30 uur opgehaald.
Succes!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja beetje van hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2025 08:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja het is weer maandagMaar wel goed verder.
met jou?![]()
![]()
Diegene die daar achter de telefoon zit komt niet aan koffiedrinken toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
Het eind komt in zicht, ben beller nummer 2Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor velen een nieuwe werkweek...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jepquote:Op maandag 10 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor velen een nieuwe werkweek...![]()
![]()
Dat was ook wel te merken aan haar reactiequote:Op maandag 10 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diegene die daar achter de telefoon zit komt niet aan koffiedrinken toe.![]()
A) Wellicht heeft u iets onder de leden, er heerst griep..
ik) Nee, dit komt van de medicatie, de griep heb ik in november / december al gehad
A) Ja, maar er hangen meerdere virussen in de lucht
Ik) Nee, dit komt door de medicatie
A) oke oke, ik zal de huisarts vragen om een recept uit te schrijven, u kunt het na 12 uur ophalen bij de apotheek, hoi heIk heb er één en ik ben er trots op
Trump
![]()
Ja muesli met yoghurt en jam is wel te doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Hebben ze een beetje fatsoenlijk ontbijt?
Alleen slecht nieuws, mijn oma is vannacht overleden.wel verwacht
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gecondoleerd maatquote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja muesli met yoghurt en jam is wel te doen.
![]()
![]()
Gecondoleerd, verwacht of niet, het blijft een moeilijk iets, een dierbaar iemand verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Owquote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sterkte man
![]()
Oh wat naar zeg!! Sterkte en gecondoleerd !quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gecondoleerd, verwacht of niet, het blijft een moeilijk iets, een dierbaar iemand verliezen.quote:Ja het zat er aan te komen. Het is goed zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Oh wat naar zeg!! Sterkte en gecondoleerd !:')![]()
gecondoleerdquote:Op maandag 10 februari 2025 08:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja het zat er aan te komen. Het is goed zo.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gecondoleerd.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
smorgens vroeg vind ik het ietsje mindersnap ik, dan moet je ff wakker worden, krijg je dat
![]()
![]()
en als ze nu stil warenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:49 schreef Aapje30 het volgende:
[..]snap ik, dan moet je ff wakker worden, krijg je dat
nee met geblaf en alles
Heftigheidje zo in de morgenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als ze nu stil waren
nee met geblaf en alles![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als ze nu stil waren
nee met geblaf en allesquote:Betekenis 'kennel'
Je hebt gezocht op het woord: kennel.
ken·nel (de; m; meervoud: kennels)
1
hondenverblijfIk heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gecondoleerd Klaas
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gecondoleerd Klaas
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op maandag 10 februari 2025 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gecondoleerd Klaas
Goedemorgen allemaal
En een goeie morgen:')![]()
Ik heb een staatslotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een staatslot
Het is je gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Als je een fatsoenlijke kennel met buitenren hebt in de tuin is daar niks mis mee hoor. Ik heb het niet over een (te) kleine bench waarin ze hun kont niet kunnen keren he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
daar is zeker wel wat mis meequote:Op maandag 10 februari 2025 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke kennel met buitenren hebt in de tuin is daar niks mis mee hoor. Ik heb het niet over een (te) kleine bench waarin ze hun kont niet kunnen keren he?
waarom zou je een hond nemen om hem vervolgens in een kennel te stoppenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarover verschillen we dan van mening. Als je van huis bent en de hond alleen thuis is kun je er in ieder geval mee voorkomen dat het beest dingen kapot kauwt zoals kussens of een bank, of dingen omver gooit etc. Ook voor de nacht vind ik dat geen probleem. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat beest 24/7 in dat ding houdtquote:Op maandag 10 februari 2025 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is zeker wel wat mis mee
waarom zou je een hond nemen om hem vervolgens in een kennel te stoppen
mijn honden zitten niet in een bench of kennelquote:Op maandag 10 februari 2025 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening. Als je van huis bent en de hond alleen thuis is kun je er in ieder geval mee voorkomen dat het beest dingen kapot kauwt zoals kussens of een bank, of dingen omver gooit etc. Ook voor de nacht vind ik dat geen probleem. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat beest 24/7 in dat ding houdt
ook niet als ik van huis ben
ook niet in de nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn honden zitten niet in een bench of kennel
ook niet als ik van huis ben
ook niet in de nacht![]()
Je kunt ook gewoon je hond opvoeden zodat ze je huis heel laten als je er niet bent![]()
ze gaan in het begin toch wat slopenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Je kunt ook gewoon je hond opvoeden zodat ze je huis heel laten als je er niet bent
daar moet je rekening mee houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat lijkt me logisch als je een pup hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan in het begin toch wat slopen
daar moet je rekening mee houden![]()
Snel: klaag de dierenasiels aan wegens dierenmishandeling!
![]()
Zo wandelen met een groep. Geen zin in maar toch wel gaan.:')![]()
verstandigquote:Op maandag 10 februari 2025 09:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo wandelen met een groep. Geen zin in maar toch wel gaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was het enige onderdeel toen ik opgenomen was waar ik echt plezier aan had. Lekker buiten zijn, frisse lucht snuiven en niet perse hoeven te praten met de rest.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo wandelen met een groep. Geen zin in maar toch wel gaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
tis best frisjes vandaagquote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Wandelen valt altijd mee als je het uiteindelijk doet
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ditquote:Op maandag 10 februari 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja "lekker een frisse neus halen"Op kou kun je je prima kleden
Lieeeevvvvquote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:16 schreef Lovely het volgende:
Het wordt nog kouder, kans op sneeuw en code geel morgen![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ik heb er geen plezier van. Voel me waarschijnlijk ook niet beter tijdens het lopen zelf. Maar ik hoop na afloop wel beter. Het is iig beter dan niks doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was het enige onderdeel toen ik opgenomen was waar ik echt plezier aan had. Lekker buiten zijn, frisse lucht snuiven en niet perse hoeven te praten met de rest.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hoop hetquote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Wandelen valt altijd mee als je het uiteindelijk doet:')![]()
Vast wel, het gaf mij ook altijd veel voldoening als ik een wandeling had gemaakt. Nou is ieder mens anders natuurlijk, maar toch. Wandelen is toch wel een universeel natuurlijk geneesmiddel over het algemeen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er geen plezier van. Voel me waarschijnlijk ook niet beter tijdens het lopen zelf. Maar ik hoop na afloop wel beter. Het is iig beter dan niks doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Lovely het volgende:
Wandelen is idd fijn voor lichaam en geestHalf uur/drie keartier wordt hetquote:Op maandag 10 februari 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
En het hoeft geen eens tig km's te zijn:')![]()
Nou dat is lang genoeg, zo lang loop ik meestal ook ( soms een uur )quote:Op maandag 10 februari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Half uur/drie keartier wordt het
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
circa 2,5 km dus. Mooi loopjequote:Op maandag 10 februari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Half uur/drie keartier wordt het
euhg ben ik vrij en nog zit ik met dingen te mailen voor werk,. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ik ga maar eens douchen en aankleden. En dan een eitje koken.Ik heb er één en ik ben er trots op
tis hart (d) voor de zaak hequote:
Lol vind het wel leuk want ben dan voorzitter enzo van vergadering en mag allemaal helemaal geweldig zijn...
Maar ok het kost ook weer wat tijd en voorbereiding enzo.
Hoewel vind het wel leuk om te doen.Do what you love, love what you do!![]()
tis dat ik het wel leuk vind. en helpt beetje tegen mijn verlegenheid enzo wat ik altijd al had.quote:Do what you love, love what you do!![]()
doe je zelfquote:Op maandag 10 februari 2025 09:27 schreef kree het volgende:
euhg ben ik vrij en nog zit ik met dingen te mailen voor werk,. LOL
tis een keuzeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt ja. maar niet zo heel erg omdat ik mijn werk ook wel leuk vind. maar nu is het trouwens wel genoeg weerquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Hier even geen werk voor een klant, dus een beetje zelfstudie. Hoop dat vanmiddag er weer wat tickets binnen komen, zodat de tijd wat sneller gaat
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
meestal helpt wel beetje bezig blijven idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Hier even geen werk voor een klant, dus een beetje zelfstudie. Hoop dat vanmiddag er weer wat tickets binnen komen, zodat de tijd wat sneller gaat
Nu bij mij op werk niet echt gebrek aan
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
tis hart (d) voor de zaak he
Lol vind het wel leuk want ben dan voorzitter enzo van vergadering en mag allemaal helemaal geweldig zijn...
Maar ok het kost ook weer wat tijd en voorbereiding enzo.
Hoewel vind het wel leuk om te doen.![]()
![]()
is niks mis mee hoor? vind het leuk om te doen, krijg er alleen geen bonus voor ofzo. das dan weer jammer. naja mss als ik het jaar doequote:
tis wel weer mooi hoe ik na paar keer nog niet dat teams en dat hele conferentie met video voor elkaar kan krijgen.
maargoed dat maakt ook weer humor. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Je kunt ook gewoon je hond opvoeden zodat ze je huis heel laten als je er niet bent
Niet omdat ze de boel sloopt, want ze sloopt nooit maar omdat ze anders het hele portiek bij elkaar jankt.
Ze gaat ook uit haarzelf de bench in, kwispelend en al. Bench voelt ze zich veilig, stapel dekens erin en wat lekkers.
Ga ik langer dan 15 minuten weg dan de tv aan en de eerste aflevering van Virgin River op repeat dan weet ze dat ik weer terugkom. Ze krijgt dan ook een bakje natvoer als ik weer thuisben.
Werkt prima en ben blij dat ik haar dat heb aan kunnen leren bijna 2 jaar geleden.
Moest ook wel anders kon ik niet naar het ziekenhuis toen mijn vader in coma lag.
Dan was ik toch een paar uur weg.
Goedemorgen allen!![]()
gehehe en scherm delen enzo, nouja het is 3x fout gegaan. vast volgende maand lukt het me beter
waren jullie vroeger verlegen trouwens? of nog? vraag me dat is beetje af?Do what you love, love what you do!![]()
Altijd geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:47 schreef kree het volgende:
waren jullie vroeger verlegen trouwens? of nog? vraag me dat is beetje af?![]()
Hey klodderquote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.
Niet omdat ze de boel sloopt, want ze sloopt nooit maar omdat ze anders het hele portiek bij elkaar jankt.
Ze gaat ook uit haarzelf de bench in, kwispelend en al. Bench voelt ze zich veilig, stapel dekens erin en wat lekkers.
Ga ik langer dan 15 minuten weg dan de tv aan en de eerste aflevering van Virgin River op repeat dan weet ze dat ik weer terugkom. Ze krijgt dan ook een bakje natvoer als ik weer thuisben.
Werkt prima en ben blij dat ik haar dat heb aan kunnen leren bijna 2 jaar geleden.
Moest ook wel anders kon ik niet naar het ziekenhuis toen mijn vader in coma lag.
Goedemorgen allen!
Ja krijg zonet ineens een ticket binnen waar ik de halve dag mee bezig kan. Dat is wel lekker.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
meestal helpt wel beetje bezig blijven idd.
Nu bij mij op werk niet echt gebrek aan
Geinige avatar heb je. Worms game toch?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik ook altijd. echt ellende boekpresentaties op school en spreekbeurten. de hell was datquote:
ook met muziek maken trouwens toen.
Ik ben er een beetje overheen gegroeid. maar alsnog word wel eens rood enzo. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Heel herkenbaar. Fijn dat je er wel wat over heen bent gegroeidquote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd. echt ellende boekpresentaties op school en spreekbeurten. de hell was dat
ook met muziek maken trouwens toen.
Ik ben er een beetje overheen gegroeid. maar alsnog word wel eens rood enzo. haha![]()
jaaa daar kwam ie van idd, al heel lang heb ik diequote:Op maandag 10 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja krijg zonet ineens een ticket binnen waar ik de halve dag mee bezig kan. Dat is wel lekker.
Geinige avatar heb je. Worms game toch?
username heeft ook nog wel iets waarvan van verzonnen
nog niet helemaal hoor, maarja uiteindelijk moet je wel enzo. en dan is het meer leren als dat het echt moeilijk is.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:50 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Fijn dat je er wel wat over heen bent gegroeid
Kan het redelijk nu, maar nog mij niet vragen voor presentaties enzo
Mij ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet helemaal hoor, maarja uiteindelijk moet je wel enzo. en dan is het meer leren als dat het echt moeilijk is.
Kan het redelijk nu, maar nog mij niet vragen voor presentaties enzo![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
nouja dat gaat beetje hand in hand denk ik?quote:
Overgins niet zo erg is het, als je dan op basis school zit lijkt het veel erger als wat het allemaal uiteindelijk is. \
Moet wel zeggen powerpoint punten helpen met presentaties of vergaderingen. LOL
nog ben ik beetje verlegen wel, maar het lukt me onderhand wel.Do what you love, love what you do!![]()
Spreekbeurten op de middelbare school wel echt een hel. Nu presenteren voor een persoon of 10 niet echt een groot probleem. Maar zou geen werk willen hebben waar je een hele zaal moet toespreken. Echt niet waar ik me fijn bij voel
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Spreekbeurten op de middelbare school wel echt een hel. Nu presenteren voor een persoon of 10 niet echt een groot probleem. Maar zou geen werk willen hebben waar je een hele zaal moet toespreken. Echt niet waar ik me fijn bij voel![]()
![]()
lol idd hel was dat voor mij ookquote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Spreekbeurten op de middelbare school wel echt een hel. Nu presenteren voor een persoon of 10 niet echt een groot probleem. Maar zou geen werk willen hebben waar je een hele zaal moet toespreken. Echt niet waar ik me fijn bij voel
Ok nu wel doe ik dat met groep maar is nog geen 20 enzo en allemaal gemoedelijk. heel anders als voor een klas staan. idd hel on Earth waas het voor mij ook.Do what you love, love what you do!![]()
Liever niet presenteren neequote:Op maandag 10 februari 2025 10:00 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijk![]()
![]()
Kloddiequote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.
Goedemorgen allen!![]()
![]()
![]()
![]()
oha ook nog paar pesters die dan zeggen hij word rood. hahahahahahah
not helping enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik weet nog dat ik bij Engels een spreekbeurt moest houden. Dubbel zo erg, want dat was toen mijn slechtste vak. Dus ik met veel brabbelen een veel te korte spreekbeurt houden. Zei de leraar: Heb er geen zak van begrepen, maar het is bijna sinterklaas, dus je krijgt een 6-
Jeuj!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha met dat rood worden. Deze is wel mooi:quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef kree het volgende:
oha ook nog paar pesters die dan zeggen hij word rood. hahahahahahah
not helping enzo.
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hahahaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik weet nog dat ik bij Engels een spreekbeurt moest houden. Dubbel zo erg, want dat was toen mijn slechtste vak. Dus ik met veel brabbelen een veel te korte spreekbeurt houden. Zei de leraar: Heb er geen zak van begrepen, maar het is bijna sinterklaas, dus je krijgt een 6-
Jeuj!
Iiiim feeling wit mij reet in een rol off prikkeldreed. dat zei die engels leraar bij mij. klinkt wel goed engels eigenlijk
LOL
maarja LTS he
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee ohhh al die mensen die je aan kijken ...![]()
![]()
![]()
Vanaf 2.12quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha met dat rood worden. Deze is wel mooi:
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: