En aan personeel dat klaagt over iets triviaals als storingsdienstenquote:Op maandag 10 februari 2025 07:08 schreef kree het volgende:
eerlijk gezegd ik had hart voor de zaak wel vroeger bij kleine bedrijven a 30 man ofzo.\
nu niet meer zo. tonnen gaan er weg aan fantasie dingen enzo. kantoor
Neusspray gebruiken, warme douche nemen (stomen) en dan goed snuiten.quote:
Ja weet ik maar het komt steeds terug.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neusspray gebruiken, warme douche nemen (stomen) en dan goed snuiten.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
de neus van mij vrouw is ook volgebolkt maar die mag niet alle spray hebben
met zoutoplossing is geen oplossing voor jou?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Kan schade veroorzaken
En waar heb ik last van?? Uiteraard jeuk aan m'n voeten (was al gevoelig voor voetschimmel) en het niezen/verstopte neus/ keelpijn en hoestenquote:Zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen)
• Verminderde eetlust, afname van gewicht.
• Duizeligheid, draaierig gevoel, gevoel te tollen.
• Seksuele stoornissen, zoals impotentie, minder zin in vrijen en vertraagde zaadlozing.
• Moeite om de blaas helemaal te legen.
• Een versnelde hartslag, hartkloppingen of pijn op de borst.
• Overmatig zweten, koude rillingen, trillen, koude handen en voeten, opvliegers, koorts.
• Dorst en een droge mond.
• Huiduitslag, zeer zelden jeuk, haaruitval, vette huid en acne, meer kans op een koortslip of voetschimmel.
Zeer zelden (bij minder dan 1 op de 100 mensen)
• Wazig zien, tranende ogen, pijn in het oog, opgezwollen oogleden en last van fel licht.
• Loopneus, niezen, verstopte neus, pijnlijke bijholten, keelpijn, hoesten, heesheid en oorklachten, zoals oorpijn en oorsuizen.
• Hallucinaties, verwardheid en desoriëntatie.
Yep maar die is weer op en de grote doet pijnquote:Op maandag 10 februari 2025 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met zoutoplossing is geen oplossing voor jou?
Meh, mooi klote.. haal je die gewoon bij supermarkt of kruidvat bv?quote:Op maandag 10 februari 2025 07:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep maar die is weer op en de grote doet pijn
Ik ben pas ziek geweest en dan doet zoutoplossing pijnquote:Op maandag 10 februari 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Meh, mooi klote.. haal je die gewoon bij supermarkt of kruidvat bv?
Dat werkt juist het niet slapen in de hand. Lichttherapie in de ochtend en twee uur voor het slapen gaan zou er voor moeten zorgen dat m'n diepe slaap beter wordt en dat ik ook makkelijker inslaap door meer aanmaak melatonine in de twee uur voor het naar bed gaan.quote:
Maar ik heb dan ook geen probleem met slapenquote:Op maandag 10 februari 2025 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat werkt juist het niet slapen in de hand. Lichttherapie in de ochtend en twee uur voor het slapen gaan zou er voor moeten zorgen dat m'n diepe slaap beter wordt en dat ik ook makkelijker inslaap door meer aanmaak melatonine in de twee uur voor het naar bed gaan.
Ik helaas al jaren.quote:Op maandag 10 februari 2025 07:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook geen probleem met slapen
Uiteindelijk weet je bijna niet beter meer, vraag maar aan @Dottekequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |