jaaa daar kwam ie van idd, al heel lang heb ik diequote:Op maandag 10 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja krijg zonet ineens een ticket binnen waar ik de halve dag mee bezig kan. Dat is wel lekker.
Geinige avatar heb je. Worms game toch?
nog niet helemaal hoor, maarja uiteindelijk moet je wel enzo. en dan is het meer leren als dat het echt moeilijk is.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:50 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Fijn dat je er wel wat over heen bent gegroeid
Mij ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet helemaal hoor, maarja uiteindelijk moet je wel enzo. en dan is het meer leren als dat het echt moeilijk is.
Kan het redelijk nu, maar nog mij niet vragen voor presentaties enzo
nouja dat gaat beetje hand in hand denk ik?quote:
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijkquote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Spreekbeurten op de middelbare school wel echt een hel. Nu presenteren voor een persoon of 10 niet echt een groot probleem. Maar zou geen werk willen hebben waar je een hele zaal moet toespreken. Echt niet waar ik me fijn bij voel
lol idd hel was dat voor mij ookquote:Op maandag 10 februari 2025 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Spreekbeurten op de middelbare school wel echt een hel. Nu presenteren voor een persoon of 10 niet echt een groot probleem. Maar zou geen werk willen hebben waar je een hele zaal moet toespreken. Echt niet waar ik me fijn bij voel
Liever niet presenteren neequote:Op maandag 10 februari 2025 10:00 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt verschrikkelijk
Kloddiequote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.
Niet omdat ze de boel sloopt, want ze sloopt nooit maar omdat ze anders het hele portiek bij elkaar jankt.
Ze gaat ook uit haarzelf de bench in, kwispelend en al. Bench voelt ze zich veilig, stapel dekens erin en wat lekkers.
Ga ik langer dan 15 minuten weg dan de tv aan en de eerste aflevering van Virgin River op repeat dan weet ze dat ik weer terugkom. Ze krijgt dan ook een bakje natvoer als ik weer thuisben.
Werkt prima en ben blij dat ik haar dat heb aan kunnen leren bijna 2 jaar geleden.
Moest ook wel anders kon ik niet naar het ziekenhuis toen mijn vader in coma lag.
Dan was ik toch een paar uur weg.
Goedemorgen allen!
Haha met dat rood worden. Deze is wel mooi:quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef kree het volgende:
oha ook nog paar pesters die dan zeggen hij word rood. hahahahahahah
not helping enzo.
hahahaquote:Op maandag 10 februari 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik weet nog dat ik bij Engels een spreekbeurt moest houden. Dubbel zo erg, want dat was toen mijn slechtste vak. Dus ik met veel brabbelen een veel te korte spreekbeurt houden. Zei de leraar: Heb er geen zak van begrepen, maar het is bijna sinterklaas, dus je krijgt een 6-
Jeuj!
quote:Op maandag 10 februari 2025 10:01 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee ohhh al die mensen die je aan kijken ...
Vanaf 2.12quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha met dat rood worden. Deze is wel mooi:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |