doe je zelfquote:Op maandag 10 februari 2025 09:27 schreef kree het volgende:
euhg ben ik vrij en nog zit ik met dingen te mailen voor werk,. LOL
klopt ja. maar niet zo heel erg omdat ik mijn werk ook wel leuk vind. maar nu is het trouwens wel genoeg weerquote:
meestal helpt wel beetje bezig blijven idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Hier even geen werk voor een klant, dus een beetje zelfstudie. Hoop dat vanmiddag er weer wat tickets binnen komen, zodat de tijd wat sneller gaat
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
tis hart (d) voor de zaak he
Lol vind het wel leuk want ben dan voorzitter enzo van vergadering en mag allemaal helemaal geweldig zijn...
Maar ok het kost ook weer wat tijd en voorbereiding enzo.
Hoewel vind het wel leuk om te doen.
is niks mis mee hoor? vind het leuk om te doen, krijg er alleen geen bonus voor ofzo. das dan weer jammer. naja mss als ik het jaar doequote:
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Je kunt ook gewoon je hond opvoeden zodat ze je huis heel laten als je er niet bent
Altijd geweest.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:47 schreef kree het volgende:
waren jullie vroeger verlegen trouwens? of nog? vraag me dat is beetje af?
Hey klodderquote:Op maandag 10 februari 2025 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij gaat toch echt de bench in als ik boodschappen moet doen.
Niet omdat ze de boel sloopt, want ze sloopt nooit maar omdat ze anders het hele portiek bij elkaar jankt.
Ze gaat ook uit haarzelf de bench in, kwispelend en al. Bench voelt ze zich veilig, stapel dekens erin en wat lekkers.
Ga ik langer dan 15 minuten weg dan de tv aan en de eerste aflevering van Virgin River op repeat dan weet ze dat ik weer terugkom. Ze krijgt dan ook een bakje natvoer als ik weer thuisben.
Werkt prima en ben blij dat ik haar dat heb aan kunnen leren bijna 2 jaar geleden.
Moest ook wel anders kon ik niet naar het ziekenhuis toen mijn vader in coma lag.
Dan was ik toch een paar uur weg.
Goedemorgen allen!
Ja krijg zonet ineens een ticket binnen waar ik de halve dag mee bezig kan. Dat is wel lekker.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
meestal helpt wel beetje bezig blijven idd.
Nu bij mij op werk niet echt gebrek aan
ik ook altijd. echt ellende boekpresentaties op school en spreekbeurten. de hell was datquote:
Heel herkenbaar. Fijn dat je er wel wat over heen bent gegroeidquote:Op maandag 10 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook altijd. echt ellende boekpresentaties op school en spreekbeurten. de hell was dat
ook met muziek maken trouwens toen.
Ik ben er een beetje overheen gegroeid. maar alsnog word wel eens rood enzo. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |