quote:
Ik heb er geen plezier van. Voel me waarschijnlijk ook niet beter tijdens het lopen zelf. Maar ik hoop na afloop wel beter. Het is iig beter dan niks doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was het enige onderdeel toen ik opgenomen was waar ik echt plezier aan had. Lekker buiten zijn, frisse lucht snuiven en niet perse hoeven te praten met de rest.
Hoop hetquote:Op maandag 10 februari 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Wandelen valt altijd mee als je het uiteindelijk doet
Hoe is t met Grees?quote:
Vast wel, het gaf mij ook altijd veel voldoening als ik een wandeling had gemaakt. Nou is ieder mens anders natuurlijk, maar toch. Wandelen is toch wel een universeel natuurlijk geneesmiddel over het algemeen.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er geen plezier van. Voel me waarschijnlijk ook niet beter tijdens het lopen zelf. Maar ik hoop na afloop wel beter. Het is iig beter dan niks doen.
Goedquote:
Zellufquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:22 schreef Lovely het volgende:
Wandelen is idd fijn voor lichaam en geest
Half uur/drie keartier wordt hetquote:Op maandag 10 februari 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
En het hoeft geen eens tig km's te zijn
Nou dat is lang genoeg, zo lang loop ik meestal ook ( soms een uur )quote:Op maandag 10 februari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Half uur/drie keartier wordt het
circa 2,5 km dus. Mooi loopjequote:Op maandag 10 februari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Half uur/drie keartier wordt het
tis hart (d) voor de zaak hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |