Da's op tijd!quote:Op maandag 10 februari 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG. Ben ook al weer weg. Vergadering in Apeldoorn wordt om 8.30 uur opgehaald.
Ja beetje van hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2025 08:26 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja het is weer maandagMaar wel goed verder.
met jou?
Diegene die daar achter de telefoon zit komt niet aan koffiedrinken toe.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:22 schreef DJMO het volgende:
Het eind komt in zicht, ben beller nummer 2
Jepquote:Op maandag 10 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor velen een nieuwe werkweek...
Dat was ook wel te merken aan haar reactiequote:Op maandag 10 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diegene die daar achter de telefoon zit komt niet aan koffiedrinken toe.
Ja muesli met yoghurt en jam is wel te doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Hebben ze een beetje fatsoenlijk ontbijt?
Gecondoleerd maatquote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja muesli met yoghurt en jam is wel te doen.
Alleen slecht nieuws, mijn oma is vannacht overleden.wel verwacht
Gecondoleerd, verwacht of niet, het blijft een moeilijk iets, een dierbaar iemand verliezen.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Owquote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh wat naar zeg!! Sterkte en gecondoleerd !quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gecondoleerd, verwacht of niet, het blijft een moeilijk iets, een dierbaar iemand verliezen.
quote:
Ja het zat er aan te komen. Het is goed zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:40 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Oh wat naar zeg!! Sterkte en gecondoleerd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |