SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Topaankoop van onze Kloese.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kaatsen van Carranza tot nu toe
HONDSTROUWEDquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:15 schreef Haringkop het volgende:
Triest gezicht zo’n derby met lege vakken..
Dit is de samenvatting.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lijkt wel alsof dit gewoon nog de warming up is.
Hij is na Lille, ajax en psv nederlagen al niet ontslagen. Ik zie hem niet gedwongen vertrekken, helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef bbuddybb het volgende:
Zo word je niet eens vijfde.
Ontsla die man gewoon.
Wat vindt de KNVB eigenlijk dat die aardige jongens gedaan zouden hebben?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:23 schreef onlogisch het volgende:
De Kuip is wel een beetje een dooie boel zonder die gele zijde hè
Vuurwerkdebieltjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat vindt de KNVB eigenlijk dat die aardige jongens gedaan zouden hebben?
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:23 schreef onlogisch het volgende:
De Kuip is wel een beetje een dooie boel zonder die gele zijde hè
Want de VAR is lekker bezig de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Niet helemaal een natuurlijke beweging nee…
Timber.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie moet die penalty überhaupt nemen joh
timberquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie moet die penalty überhaupt nemen joh
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is Priske nog slechter dan Been?
Michel en Krabby zullen een traantje wegpinken denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
En daar is dan bij het scheiden van de markt de kleine millenial Sjoerd Benjamin Keizer, daar hebt u hem.
Vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is Priske nog slechter dan Been?
Dat is wel iets wat we Priske kunnen nageven. Zó ontzettend veel afbreken, in zo'n korte tijd. Best knap.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is echt weer het Feyenoord uit het pre-Slot tijdperk.
Walgelijk.
Zelfs die aidsploegen van Gio en Dickie waren leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is echt weer het Feyenoord uit het pre-Slot tijdperk.
Walgelijk.
Kolere, die had ik nog maar net verwerkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hwang bezorgt me af en toe ook Mark Diemers vibes..
Beelen is nog jonger en moet zich ook gewoon kaal scheren of in ieder geval kort.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef bbuddybb het volgende:
Sjoerd heeft een dikke kop en een slechte haarlijn voor iemand van 27 ofzo. Dit zeg ik met alle respect overigens.
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Bueno verdedigt op de Greenemanier.
Nee, dat was Sven van Beek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houdenquote:
Greene was echt verschrikkelijk, zat er nooit bovenop, heb die gozert duizendmaal vervloekt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houden
Nooit cijfers uitdelen op een curve...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vond het toch zeker wel voldoende
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Het zou wel verdiend zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan worden
Dat wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn
Precies, dat gaat mij ook te ver. Je zou prima kunnen stellen dat het qua spel steeds slechter wordt en hem alsnog ontslaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Met dit spel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:47 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi voor die jongen. Had het toch weer even lastig.
quote:
Play-offs is toch pas vanaf 6e?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.
Plek 5,6,7 en 8 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Play-offs is toch pas vanaf 6e?
Ja, zo blijkt maar weer: als een team totaal niet draait, wordt het voor het individu ook moeilijker om te excelleren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.
Ja, nu je het zegt, was vorig seizoen anders omdat wij de beker wonnen...quote:
Sorry, noem het Rotterdams 'optimisme'.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Tokkie Steijn.quote:
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker waar, al zijn dat er ook maar bijzonder weinig in Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.
Een trainer anno 2025 die geen Engels kan praten... Mislintat wist goed dat Stein moeilijk kon klagen als ie amper zich kan uiten.quote:
Eigenlijk de meest constante dit seizoen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch weer een goal en een assist, Paixao heeft toch wel mooie cijfers dit seizoen hoor.
Ook nog eens niet geheel terecht. Had gelijkspel terechter gevonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:57 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk weer eens gewonnen in de Eredivisie én de nul gehouden.
2.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Haringkop het volgende:
3 puntje ingelopen op PSV plek twee komt in zicht
2 punten ingelopen op PSV plek drie komt in zichtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Haringkop het volgende:
3 punten ingelopen op PSV plek twee komt in zicht
Ohja, het voelde daar als een verlies, maar ze kregen nog een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
2 punten ingelopen op PSV plek drie komt in zicht
Van europaquote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef KingRoland het volgende:
man man man santi scoort ook gewoon meteen. Belachelijk dat ie voor 35 weg is gegaan. Grootste steal dit seizoen en in potentie grootste steal ooit in de Eredivisie.
Die had het er zelfs wat moeilijk mee. De fitheid is echt significant maar beneden gegaan, ook van bestaande spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Igor is de enige die nog Slotfit is.
We hebben Carranza nog.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Santi deal was een stront deal. Zit je dan met die Ueda.
Moest wel want Jorgensen!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Als je Santi nu niet had verkocht was Dennis te Kloese niet meer welkom op zijn verjaardagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Onze beste Argentijnse spits is nog altijd Julio Ricardo Cruz.quote:
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kennen we Santiago door en door en speelt AC Milan dus eigenlijk gewoon met 10 man.
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.
Jou houden ze niet voor de gek.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
3 punten ingelopen op de concurrent
Eerst Milan een pak slaag geven...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Staan nu 3-0 achter, moet te doen zijn lijkt me 😅quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.
is ook zo. kijk ook naar de omgeving je zit in de ghetto van Rotterdamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.quote:
#letpriskecookquote:Op zondag 9 februari 2025 20:51 schreef De_Pel het volgende:
Tja. 3-0 winnen. De 0 houden. Puntverlies voor Utrecht, Twente en PSV. In beginsel een goed weekend. Priske zal nog wel even zitten, als ik het aankomende programma zie. Milan tel ik niet mee want daar is verlies al ingecalculeerd.
Wilde net zeggen, dat er tijdens een oersaaie kutwedstrijd op een onogelijk tijdstip geen gigantisch feest op de tribunes is vind ik eerder een pre.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Je kunt tegen RKC thuis zondag om 12.15 geen gekkenhuis verwachten. Sfeer in Kuip is o.k.
De ramptoerist in mij is wakker.quote:Luka Ivanusec was dicht bij een terugkeer naar Dinamo Zagreb, maar dat haakte na ‘idioot gedrag’ af voor zijn oud-speler. Dat nieuws meldt Sportske Novosti.
Den Bosch is altijd ok.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.
Gokje Feyenoord had semi toegezegd gezegd en kwam er toen achter dat ze Sauer niet konden terughalen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoordquote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Vreemd dat dat niet die 4045 berichten in de aanloop naar zijn bejubelde transfer werd vermeld danquote:Op maandag 10 februari 2025 03:53 schreef ZKA het volgende:
[..]
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoord
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Het veld is te kleinquote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.
Ook qua drukte in het speelschema. Een logische en bekende klacht, dat vertelde Slot destijds al dat hij eigenlijk enkel juli en augustus had om de ploeg paraat en fit te krijgen en dat hij in het lopende seizoen nauwelijks nog kon trainen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.
De geluiden zijn eerder dat al die tijd verloren is gegaan aan trainingen zonder bal. Bosloopjesgenot. Dat werd vrolijk weer herhaald tijdens de winterstop.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook qua drukte in het speelschema. Een logische en bekende klacht, dat vertelde Slot destijds al dat hij eigenlijk enkel juli en augustus had om de ploeg paraat en fit te krijgen en dat hij in het lopende seizoen nauwelijks nog kon trainen.
Priske is die periode kwijt geweest aan een mislukt 3-4-3 experiment, daar loop je al het hele seizoen tegen aan want eigenlijk krijg je die tijd nooit meer terug.
Ik denk dat die 3-4-3 het meeste tijd heeft gekost, maar als er bosloopjes en trainingen zonder bal zijn gedaan spreekt het niet in zijn voordeel (en verklaart het gedeeltelijk die blessuregolfquote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
De geluiden zijn eerder dat al die tijd verloren is gegaan aan trainingen zonder bal. Bosloopjesgenot. Dat werd vrolijk weer herhaald tijdens de winterstop.
Dat stond in die reconstructie van het AD volgens mijquote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat die 3-4-3 het meeste tijd heeft gekost, maar als er bosloopjes en trainingen zonder bal zijn gedaan spreekt het niet in zijn voordeel (en verklaart het gedeeltelijk die blessuregolf)
Die heb ik gemistquote:Op maandag 10 februari 2025 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat stond in die reconstructie van het AD volgens mij
Dat de nieuwe fysiektrainer er niet bij was hielp ook niet mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat stond in die reconstructie van het AD volgens mij
https://www.ad.nl/voetbal(...)-blessures~a9a3e229/quote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik ga het nú lezen
Stijn heeft grote oren.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)-blessures~a9a3e229/
Wat een zooitje zeg. Toch wel ongelooflijk dat we hierdoor overvallen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/voetbal(...)-blessures~a9a3e229/
Ik zie ook niet in hoe een volgende trainer ervoor gaat zorgen dat jullie de scheids nu wél mee hebbenquote:
De bal is rond, ook toen Feyenoord nog niet bestond.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in hoe een volgende trainer ervoor gaat zorgen dat jullie de scheids nu wél mee hebben
Ik had het donderdag verwacht inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch niet zien aankomen op dit moment.
Houdt niet op dit seizoen.quote:
PUSICquote:Op maandag 10 februari 2025 17:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tijd voor het Ron Jans-tijdperk.
Nu Te Kloese zelf nog.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:57 schreef fetX het volgende:
Wow. Dit had ik vandaag niet verwacht. Terecht ontslag natuurlijk.
Benieuwd naar de opvolger. Ik vermoed René Hake als interim.
Announce Zweedse assistent Ostlund?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Doek valt alsnog voor Brian Priske: Feyenoord ontslaat coach, Pascal Bosschaart tijdelijk aan het roer
https://www.ad.nl/voetbal(...)n-het-roer~a2c86cbc/
PascalBall.
Nou zeg.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:05 schreef Scorpie het volgende:
Brandsteder dood en jullie trainer ontslagen
INKTZWARTE DAG
Contactgestoorde assistenten genot.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Announce Zweedse assistent Ostlund?
Dit worden mooie memesquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
is dit wel een cultuurbewaker?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
Voor tokkie Steijn @Calandquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef yvette1982 het volgende:
Terecht ontslagen. Ik ben benieuwd voor welke trainer ze nu gaan.
Zo blijkt maar weer dat te Kloese niet de echte baas is bij Feyenoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
"Ik hoop dat Brian het seizoen afmaakt"
Is die bekeerd?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
Zeker waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima kerel en vast een prima trainer, maar totale mismatch met Feyenoord.
Eens. Rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Dit seizoen is toch al mislukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje MOUWEN opstropen.
Maar goed, ik zou nu lekker Pascal het seizoen laten afmaken. Geef die man zijn assistenten die hij wil en succes ermee.
Sjaak en z'n vriendjes hebben hier een dikke vinger in gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat te Kloese niet de echte baas is bij Feyenoord.
In principe staan we nu derde.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef hhh38 het volgende:
De beste keuze, maar vrees dat dit seizoen nog moeilijk te redden is. Gelukkig is de 3e plek nog realistisch dankzij al het puntverlies van onze concurrentie.
of zesde.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In principe staan we nu derde.
Nouja, valt natuurlijk nog genoeg te winnen en te verliezen natuurlijk. Maar de derde plaats moeten we gewoon pakken en ik zie ook echt geen trainer voor handen die dit klusje even gaat klaren. (en ik ben dus echt bang voor Dick Schreuder)quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Dit seizoen is toch al mislukt.
Het wordt ook echt tijd dat Sjaak opdondert.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Sjaak en z'n vriendjes hebben hier een dikke vinger in gehad.
Er valt weinig meer te winnen. Alleen de schade te beperken. Alles onder de tweede plaats is teleurstellend en de derde plek lijkt me het hoogst haalbare.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, valt natuurlijk nog genoeg te winnen en te verliezen natuurlijk. Maar de derde plaats moeten we gewoon pakken en ik zie ook echt geen trainer voor handen die dit klusje even gaat klaren. (en ik ben dus echt bang voor Dick Schreuder)
Tactisch wel echt zwak hoor, met name daar is hij niet echt mee weggekomen bij ons. Priske heeft ook best wat pech gehad maar op het tactische is ie de spelersgroep verloren.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima kerel en vast een prima trainer, maar totale mismatch met Feyenoord.
Maar hij heeft helemaal geen kritiek op de accommodatie..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ik denk dat het bekritiseren van de eigen accommodatie de druppel was voor het bestuur.....
De derde plaats zie ik nu toch wel toch wel als een winst vanuit deze positie.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te winnen. Alleen de schade te beperken. Alles onder de tweede plaats is teleurstellend en de derde plek lijkt me het hoogst haalbare.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wordt ook echt tijd dat Sjaak opdondert.
Deed Sjaak maar een Ronnetje.
jawelquote:Op maandag 10 februari 2025 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar hij heeft helemaal geen kritiek op de accommodatie..
Wel echt zonde, als je nu goed uit de winterstop was gekomen had je nog volop kans gemaakt op de titel door de meltdown van PSV. 8 punten kwijt tegen Utrecht, Willem II en Ajax die je eigenlijk allemaal had moeten winnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te winnen. Alleen de schade te beperken. Alles onder de tweede plaats is teleurstellend en de derde plek lijkt me het hoogst haalbare.
Er gaan aan het einde van het seizoen nog wel wat goeie spelers weg zoals Timber en Hancko, dan moet je eigenlijk een trainer hebben die weer een nieuwe ploeg kan opbouwen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, valt natuurlijk nog genoeg te winnen en te verliezen natuurlijk. Maar de derde plaats moeten we gewoon pakken en ik zie ook echt geen trainer voor handen die dit klusje even gaat klaren. (en ik ben dus echt bang voor Dick Schreuder)
Maar er is geen fitte selectie.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De derde plaats zie ik nu toch wel toch wel als een winst vanuit deze positie.
Maar goed, die moeten we natuurlijk lachend binnenhalen met een fitte selectie.
Hij wil 11 tegen 11 en dat lukt niet met al die blessures he..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jawel
hij wil op een groot veld trainen .....
en dat kan niet bij feyenoord
het was een soort excuus leek het wel
Er ligt op 1908 gewoon een groot veld Klaas.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jawel
hij wil op een groot veld trainen .....
en dat kan niet bij feyenoord
het was een soort excuus leek het wel
En een TD die waardige vervangers haalt. En laten we eerlijk zijn daarin is Brian ook zwaar in de steek gelaten door onze Dennis.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er gaan aan het einde van het seizoen nog wel wat goeie spelers weg zoals Timber en Hancko, dan moet je eigenlijk een trainer hebben die weer een nieuwe ploeg kan opbouwen.
Denk dat de meltdown van PSV mede is veroorzaakt door de eenvoudige winst op Feyenoord in december, beetje het kampioenswedstrijd idee.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel echt zonde, als je nu goed uit de winterstop was gekomen had je nog volop kans gemaakt op de titel door de meltdown van PSV. 8 punten kwijt tegen Utrecht, Willem II en Ajax die je eigenlijk allemaal had moeten winnen.
Zeker ? We hebben spitsen van het nieuwe almere city nu he.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De derde plaats zie ik nu toch wel toch wel als een winst vanuit deze positie.
Maar goed, die moeten we natuurlijk lachend binnenhalen met een fitte selectie.
quote:Op maandag 10 februari 2025 17:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij wil 11 tegen 11 en dat lukt niet met al die blessures he..
waar zegt hij dat allemaal.....quote:Op maandag 10 februari 2025 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ligt op 1908 gewoon een groot veld Klaas.
En anders op Varkenoord, alleen een wandelpad oversteken, ook.
Voornamelijk dat beide jongens totaal verkeerd gebruikt worden (en geen enkele aanvoer krijgen). Beide jongens zijn geen Santi die even zelf een persoonlijke actie maken die tot een goal leiden.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker ? We hebben spitsen van het nieuwe almere city nu he.
Zat er wel weer scherp op.quote:Op maandag 30 september 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem de tijd gunnen en dan ergens, na uitgebreide evaluatie en in goed overleg, in de tweede seizoenshelft eruit gooien.
En er ook gewoon niet zoveel van kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voornamelijk dat beide jongens totaal verkeerd gebruikt worden (en geen enkele aanvoer krijgen).
Voetballend zijn ze niet zo geweldig nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En er ook gewoon niet zoveel van kunnen.
Ze zijn ook gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voornamelijk dat beide jongens totaal verkeerd gebruikt worden (en geen enkele aanvoer krijgen). Beide jongens zijn geen Santi die even zelf een persoonlijke actie maken die tot een goal leiden.
Pascal Bosschaart die onlangs nog riep dat hij data maar onzin vond.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk kan Bosschaart weer een beetje naar de Slot-methode teruggaan, ook qua training.
Dat zei hij niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Pascal Bosschaart die onlangs nog riep dat hij data maar onzin vond.
Ja, dat gaat genieten worden.
Hij zal ook best een leuke afkoopsom krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben benieuwd of we over een paar maanden een interview krijgen waarin Brian even flink zijn gal gaat spuien over de gang van zaken bij Feyenoord.
Al zal hij ook daar wel weer een te lieve man voor zijn.
Pascal met domme Sjon, kolere, HCStijdenvibes.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef bbuddybb het volgende:
Ach, het was een kwestie van tijd. Dan maar nu in plaats van dat je er de komende weken steeds tegenaan hikt.
Met welke assistenten moet Bosschaart het doen?
Dat is overdreven, maar hij vond het wel ondergeschikt aan z'n eigen waarneming.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Pascal Bosschaart die onlangs nog riep dat hij data maar onzin vond.
Ja, dat gaat genieten worden.
Hij kan altijd nog zeggen dat die baard in zijn ogen waaide.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar hij vond het wel ondergeschikt aan z'n eigen waarneming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |