Beelen is nog jonger en moet zich ook gewoon kaal scheren of in ieder geval kort.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef bbuddybb het volgende:
Sjoerd heeft een dikke kop en een slechte haarlijn voor iemand van 27 ofzo. Dit zeg ik met alle respect overigens.
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Bueno verdedigt op de Greenemanier.
Nee, dat was Sven van Beek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houdenquote:
Greene was echt verschrikkelijk, zat er nooit bovenop, heb die gozert duizendmaal vervloekt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houden
Nooit cijfers uitdelen op een curve...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vond het toch zeker wel voldoende
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Het zou wel verdiend zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan worden
Dat wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn
Precies, dat gaat mij ook te ver. Je zou prima kunnen stellen dat het qua spel steeds slechter wordt en hem alsnog ontslaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Met dit spel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:47 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi voor die jongen. Had het toch weer even lastig.
quote:
Play-offs is toch pas vanaf 6e?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.
Plek 5,6,7 en 8 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Play-offs is toch pas vanaf 6e?
Ja, zo blijkt maar weer: als een team totaal niet draait, wordt het voor het individu ook moeilijker om te excelleren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.
Ja, nu je het zegt, was vorig seizoen anders omdat wij de beker wonnen...quote:
Sorry, noem het Rotterdams 'optimisme'.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Tokkie Steijn.quote:
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker waar, al zijn dat er ook maar bijzonder weinig in Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.
Een trainer anno 2025 die geen Engels kan praten... Mislintat wist goed dat Stein moeilijk kon klagen als ie amper zich kan uiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |