SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Topaankoop van onze Kloese.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kaatsen van Carranza tot nu toe
HONDSTROUWEDquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:15 schreef Haringkop het volgende:
Triest gezicht zo’n derby met lege vakken..
Dit is de samenvatting.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lijkt wel alsof dit gewoon nog de warming up is.
Hij is na Lille, ajax en psv nederlagen al niet ontslagen. Ik zie hem niet gedwongen vertrekken, helaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef bbuddybb het volgende:
Zo word je niet eens vijfde.
Ontsla die man gewoon.
Wat vindt de KNVB eigenlijk dat die aardige jongens gedaan zouden hebben?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:23 schreef onlogisch het volgende:
De Kuip is wel een beetje een dooie boel zonder die gele zijde hè
Vuurwerkdebieltjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat vindt de KNVB eigenlijk dat die aardige jongens gedaan zouden hebben?
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:23 schreef onlogisch het volgende:
De Kuip is wel een beetje een dooie boel zonder die gele zijde hè
Want de VAR is lekker bezig de laatste tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Niet helemaal een natuurlijke beweging nee…
Timber.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie moet die penalty überhaupt nemen joh
timberquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie moet die penalty überhaupt nemen joh
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is Priske nog slechter dan Been?
Michel en Krabby zullen een traantje wegpinken denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
En daar is dan bij het scheiden van de markt de kleine millenial Sjoerd Benjamin Keizer, daar hebt u hem.
Vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is Priske nog slechter dan Been?
Dat is wel iets wat we Priske kunnen nageven. Zó ontzettend veel afbreken, in zo'n korte tijd. Best knap.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is echt weer het Feyenoord uit het pre-Slot tijdperk.
Walgelijk.
Zelfs die aidsploegen van Gio en Dickie waren leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is echt weer het Feyenoord uit het pre-Slot tijdperk.
Walgelijk.
Kolere, die had ik nog maar net verwerkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Hwang bezorgt me af en toe ook Mark Diemers vibes..
Beelen is nog jonger en moet zich ook gewoon kaal scheren of in ieder geval kort.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef bbuddybb het volgende:
Sjoerd heeft een dikke kop en een slechte haarlijn voor iemand van 27 ofzo. Dit zeg ik met alle respect overigens.
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Bueno verdedigt op de Greenemanier.
Nee, dat was Sven van Beek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die deed dat toch met enige regelmaat in eigen doel?
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houdenquote:
Greene was echt verschrikkelijk, zat er nooit bovenop, heb die gozert duizendmaal vervloekt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hebben al zó veel slechte verdedigers gehad, dat het af en toe moeilijk is om ze uit elkaar te houden
Nooit cijfers uitdelen op een curve...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vond het toch zeker wel voldoende
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Vis1980 het volgende:
Bij een 1-0 blijft Priske zitten, helaas. Wat een armoe vandaag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |