Het zou wel verdiend zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben bang dat hij het seizoen gewoon vol maakt & dat zelfs play offs heel moeilijk gaan worden
Dat wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn
Precies, dat gaat mij ook te ver. Je zou prima kunnen stellen dat het qua spel steeds slechter wordt en hem alsnog ontslaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, hopen dat je niet wint gaat me dan weer te ver.
Met dit spel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Play-offs ontlopen zal toch zeker lukken?
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:47 schreef bbuddybb het volgende:
Mooi voor die jongen. Had het toch weer even lastig.
quote:
Play-offs is toch pas vanaf 6e?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen, dan valt het altijd mee.
Plek 5,6,7 en 8 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Play-offs is toch pas vanaf 6e?
Ja, zo blijkt maar weer: als een team totaal niet draait, wordt het voor het individu ook moeilijker om te excelleren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat spel van eerder dit seizoen is ie even kwijt, maar dat geldt voor elke Feyenoorder.
Ja, nu je het zegt, was vorig seizoen anders omdat wij de beker wonnen...quote:
Sorry, noem het Rotterdams 'optimisme'.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Tokkie Steijn.quote:
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Dat is zeker waar, al zijn dat er ook maar bijzonder weinig in Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd. Maar met dit spel ga je er vanaf tegen elke ploeg die iets beter speelt dan Sparta.
Een trainer anno 2025 die geen Engels kan praten... Mislintat wist goed dat Stein moeilijk kon klagen als ie amper zich kan uiten.quote:
Eigenlijk de meest constante dit seizoen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch weer een goal en een assist, Paixao heeft toch wel mooie cijfers dit seizoen hoor.
Ook nog eens niet geheel terecht. Had gelijkspel terechter gevonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:57 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk weer eens gewonnen in de Eredivisie n de nul gehouden.
2.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Haringkop het volgende:
3 puntje ingelopen op PSV plek twee komt in zicht
2 punten ingelopen op PSV plek drie komt in zichtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Haringkop het volgende:
3 punten ingelopen op PSV plek twee komt in zicht
Ohja, het voelde daar als een verlies, maar ze kregen nog een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
2 punten ingelopen op PSV plek drie komt in zicht
Van europaquote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef KingRoland het volgende:
man man man santi scoort ook gewoon meteen. Belachelijk dat ie voor 35 weg is gegaan. Grootste steal dit seizoen en in potentie grootste steal ooit in de Eredivisie.
Die had het er zelfs wat moeilijk mee. De fitheid is echt significant maar beneden gegaan, ook van bestaande spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Igor is de enige die nog Slotfit is.
We hebben Carranza nog.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Santi deal was een stront deal. Zit je dan met die Ueda.
Moest wel want Jorgensen!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Als je Santi nu niet had verkocht was Dennis te Kloese niet meer welkom op zijn verjaardagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Onze beste Argentijnse spits is nog altijd Julio Ricardo Cruz.quote:
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kennen we Santiago door en door en speelt AC Milan dus eigenlijk gewoon met 10 man.
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.
Jou houden ze niet voor de gek.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
3 punten ingelopen op de concurrent
Eerst Milan een pak slaag geven...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Staan nu 3-0 achter, moet te doen zijn lijkt me 😅quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is berhaupt een dooie boel.
is ook zo. kijk ook naar de omgeving je zit in de ghetto van Rotterdamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is berhaupt een dooie boel.
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.quote:
#letpriskecookquote:Op zondag 9 februari 2025 20:51 schreef De_Pel het volgende:
Tja. 3-0 winnen. De 0 houden. Puntverlies voor Utrecht, Twente en PSV. In beginsel een goed weekend. Priske zal nog wel even zitten, als ik het aankomende programma zie. Milan tel ik niet mee want daar is verlies al ingecalculeerd.
Wilde net zeggen, dat er tijdens een oersaaie kutwedstrijd op een onogelijk tijdstip geen gigantisch feest op de tribunes is vind ik eerder een pre.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Je kunt tegen RKC thuis zondag om 12.15 geen gekkenhuis verwachten. Sfeer in Kuip is o.k.
De ramptoerist in mij is wakker.quote:Luka Ivanusec was dicht bij een terugkeer naar Dinamo Zagreb, maar dat haakte na ‘idioot gedrag’ af voor zijn oud-speler. Dat nieuws meldt Sportske Novosti.
Den Bosch is altijd ok.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.
Gokje Feyenoord had semi toegezegd gezegd en kwam er toen achter dat ze Sauer niet konden terughalen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoordquote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Vreemd dat dat niet die 4045 berichten in de aanloop naar zijn bejubelde transfer werd vermeld danquote:Op maandag 10 februari 2025 03:53 schreef ZKA het volgende:
[..]
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoord
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Het veld is te kleinquote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |