Ohja, het voelde daar als een verlies, maar ze kregen nog een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
2 punten ingelopen op PSV plek drie komt in zicht
Van europaquote:Op zondag 9 februari 2025 01:02 schreef KingRoland het volgende:
man man man santi scoort ook gewoon meteen. Belachelijk dat ie voor 35 weg is gegaan. Grootste steal dit seizoen en in potentie grootste steal ooit in de Eredivisie.
Die had het er zelfs wat moeilijk mee. De fitheid is echt significant maar beneden gegaan, ook van bestaande spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Igor is de enige die nog Slotfit is.
We hebben Carranza nog.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Santi deal was een stront deal. Zit je dan met die Ueda.
Moest wel want Jorgensen!quote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Als je Santi nu niet had verkocht was Dennis te Kloese niet meer welkom op zijn verjaardagquote:Op zondag 9 februari 2025 11:05 schreef fetX het volgende:
Onze beste Argentijnse spits is nog altijd Julio Ricardo Cruz.quote:
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig kennen we Santiago door en door en speelt AC Milan dus eigenlijk gewoon met 10 man.
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko is het de laatste tijd helemaal kwijt dus ik vraag het me af. Die had gisteren ook weer een paar vreemde acties. Totaal zichzelf niet, wat ook niet gek is gezien de omstandigheden.
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het zeker niet nee. Defensief wordt er elke wedstrijd, al dan niet noodgedwongen, gehusseld en staat er telkens iemand anders om hem heen. Zet er een keeper achter waarbij men zich niet altijd te lekker voelt en zelfs David gaat gekke dingen doen.
Jou houden ze niet voor de gek.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is gewoon structureel iets mis met het verdedigen bij Feyenoord al vanaf het begin van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |