Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
3 punten ingelopen op de concurrent
Eerst Milan een pak slaag geven...quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Staan nu 3-0 achter, moet te doen zijn lijkt me 😅quote:Op zondag 9 februari 2025 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week derde? Moet er wel even van NAC in Breda worden gewonnen.
Eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.
is ook zo. kijk ook naar de omgeving je zit in de ghetto van Rotterdamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De Kuip (buiten Europese avondjes en toppers) is überhaupt een dooie boel.
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.quote:
#letpriskecookquote:Op zondag 9 februari 2025 20:51 schreef De_Pel het volgende:
Tja. 3-0 winnen. De 0 houden. Puntverlies voor Utrecht, Twente en PSV. In beginsel een goed weekend. Priske zal nog wel even zitten, als ik het aankomende programma zie. Milan tel ik niet mee want daar is verlies al ingecalculeerd.
Wilde net zeggen, dat er tijdens een oersaaie kutwedstrijd op een onogelijk tijdstip geen gigantisch feest op de tribunes is vind ik eerder een pre.quote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef PotjeSambal het volgende:
Je kunt tegen RKC thuis zondag om 12.15 geen gekkenhuis verwachten. Sfeer in Kuip is o.k.
De ramptoerist in mij is wakker.quote:Luka Ivanusec was dicht bij een terugkeer naar Dinamo Zagreb, maar dat haakte na ‘idioot gedrag’ af voor zijn oud-speler. Dat nieuws meldt Sportske Novosti.
Den Bosch is altijd ok.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor nagenoeg elk stadion in Nederland, behalve die waar het altijd een dooie boel is.
Gokje Feyenoord had semi toegezegd gezegd en kwam er toen achter dat ze Sauer niet konden terughalen.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoordquote:Op zondag 9 februari 2025 22:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.feyenoordping(...)nwege-idioot-gedrag/
[..]
De ramptoerist in mij is wakker.
Vreemd dat dat niet die 4045 berichten in de aanloop naar zijn bejubelde transfer werd vermeld danquote:Op maandag 10 februari 2025 03:53 schreef ZKA het volgende:
[..]
Krijgt medio feb een loyaliteitsbonus. Niks idioot gedrag, gewoon een lompe afspraak vanuit Feyenoord
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Het veld is te kleinquote:Op maandag 10 februari 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Het trainingsveld is te klein volgens priske....
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aan hem om goede oefeningen te bedenken. Dat complex is state of the art. Slot was er altijd heel blij mee.
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier niet helemaal uitkomt wat hij bedoelde te zeggen.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij gewoon op de vele blessures en dat ze weinig 11 tegen 11 kunnen trainen qua personele bezetting, niet qua ruimte. Dat zou ook debiel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |