Dit worden mooie memesquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
is dit wel een cultuurbewaker?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
Voor tokkie Steijn @Calandquote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef yvette1982 het volgende:
Terecht ontslagen. Ik ben benieuwd voor welke trainer ze nu gaan.
Zo blijkt maar weer dat te Kloese niet de echte baas is bij Feyenoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
"Ik hoop dat Brian het seizoen afmaakt"
Is die bekeerd?quote:Op maandag 10 februari 2025 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Intelligente man.
Zeker waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima kerel en vast een prima trainer, maar totale mismatch met Feyenoord.
Eens. Rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Dit seizoen is toch al mislukt.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje MOUWEN opstropen.
Maar goed, ik zou nu lekker Pascal het seizoen laten afmaken. Geef die man zijn assistenten die hij wil en succes ermee.
Sjaak en z'n vriendjes hebben hier een dikke vinger in gehad.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat te Kloese niet de echte baas is bij Feyenoord.
In principe staan we nu derde.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:13 schreef hhh38 het volgende:
De beste keuze, maar vrees dat dit seizoen nog moeilijk te redden is. Gelukkig is de 3e plek nog realistisch dankzij al het puntverlies van onze concurrentie.
of zesde.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In principe staan we nu derde.
Nouja, valt natuurlijk nog genoeg te winnen en te verliezen natuurlijk. Maar de derde plaats moeten we gewoon pakken en ik zie ook echt geen trainer voor handen die dit klusje even gaat klaren. (en ik ben dus echt bang voor Dick Schreuder)quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Dit seizoen is toch al mislukt.
Het wordt ook echt tijd dat Sjaak opdondert.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Sjaak en z'n vriendjes hebben hier een dikke vinger in gehad.
Er valt weinig meer te winnen. Alleen de schade te beperken. Alles onder de tweede plaats is teleurstellend en de derde plek lijkt me het hoogst haalbare.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, valt natuurlijk nog genoeg te winnen en te verliezen natuurlijk. Maar de derde plaats moeten we gewoon pakken en ik zie ook echt geen trainer voor handen die dit klusje even gaat klaren. (en ik ben dus echt bang voor Dick Schreuder)
Tactisch wel echt zwak hoor, met name daar is hij niet echt mee weggekomen bij ons. Priske heeft ook best wat pech gehad maar op het tactische is ie de spelersgroep verloren.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima kerel en vast een prima trainer, maar totale mismatch met Feyenoord.
Maar hij heeft helemaal geen kritiek op de accommodatie..quote:Op maandag 10 februari 2025 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ik denk dat het bekritiseren van de eigen accommodatie de druppel was voor het bestuur.....
De derde plaats zie ik nu toch wel toch wel als een winst vanuit deze positie.quote:Op maandag 10 februari 2025 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te winnen. Alleen de schade te beperken. Alles onder de tweede plaats is teleurstellend en de derde plek lijkt me het hoogst haalbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |