Slecht voor je rugquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva ligt in een hele rare positie. Zo ligt mijn poes ook heel vaak
Eva haar poes ligt zo wel knelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva ligt in een hele rare positie. Zo ligt mijn poes ook heel vaak
Mssn omdat vooral Pootje nogal eens commentaar heeft, dat mensen spullen opwarmen en de afwas voor een ander laten staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy gaat zijn spullen afwassen en maakt dit duidelijk bij de rest.
Diverse bewoners roepen, laat maar staan, ik moet ook nog pasta opwarmen..
Jordy : "nee die discussie wil ik niet, ik heb gekook dus ik moet mijn eigen spullen afwassen"
Axel als Jordy de deur dicht doet : "Ik weet niet waar die last van heeft"
Als je het zelf niet doet is het niet goed en als je het wel doet is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy gaat zijn spullen afwassen en maakt dit duidelijk bij de rest.
Diverse bewoners roepen, laat maar staan, ik moet ook nog pasta opwarmen..
Jordy : "nee die discussie wil ik niet, ik heb gekook dus ik moet mijn eigen spullen afwassen"
Axel als Jordy de deur dicht doet : "Ik weet niet waar die last van heeft"
Hij was niet alleen daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Hij is weer tegen zichzelf aan het praten"
Over Jordy.. die wilde demonstratief alleen buiten afwassen en staat daar natuurlijk in de camera te lullen
Vindt allebei klef en bef ergelijk.....die schouders zitten ook gekleefd. Het is dat ze niet samen naar de wc gaan maar eigenlijk zou me dat ook niet verbazen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
Je wordt toch al moe als je naar Sharice kijkt. Wat een futloos type. En maar smiespele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
onmogelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef Ireth het volgende:
Als wicky nou zijn klep had gehouden was Elsa al 3 kwartier klaar geweest met haar uitleg...
Dat ziet ze goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Over Jordy.. die wilde demonstratief alleen buiten afwassen en staat daar natuurlijk in de camera te lullen
Shar is niet lijzig in haar uitspraken......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef Flory- het volgende:
Calimero has left the building [ afbeelding ]neemt nu wel de verantwoordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Beslissing nemen is blijkbaar lastig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
Elsa is game captain
en moest 1 beslissing maken
komt een game aan
2 mensen kiezen
die moeten spelen
Ja, dat hoorde ik grote David ook zeggen.....van waarom raden zeg het nu maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
onmogelijk
Elsa kan ook gewoon zeggen hoe of wat
maakt er zelf ook een spannend verhaal van
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
Elsa Winfrey: "Jij was hard bezig, jij was hard bezig, iedereen was hard bezig!!"
Calimero has left the building [ afbeelding ]Volwassen reactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Iets wat ieder in 5 minuten kan vertellen duurt bij Elsa minstens 25 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..
Van mij ook niet, en gisteravond met sporten, ging ze me daar tekeer, schreeuwen, niet normaalquote:
ja erg chagrijnig hoor je kan toch ook wel gewoon even raden pff heeft die haast moet die op tijd vooor de bus wezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik grote David ook zeggen.....van waarom raden zeg het nu maar.
Calimero has left the building [ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Snap ik, maar wel de enige persoon op je wie je altijd kan terugvallen op een gezonde manier.quote:
ik zie dat totaal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel de enige persoon op je wie je altijd kan terugvallen op een gezonde manier.
Ow het kwam op mij juist meer over als "doe niet zo kinderachtig met raden, we zijn volwassenen, vertel het gewoon!"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg chagrijnig hoor je kan toch ook wel gewoon even raden pff heeft die haast moet die op tijd vooor de bus wezen
Heb steeds de neiging om MAND te roepen als zij praat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..
hmmm hmmm ja jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Droeftoeter Keanu zit er ook weer lekker vrolijk bij..
Tis ok blijft hij maar herhalen
Hmm hmm..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Droeftoeter Keanu zit er ook weer lekker vrolijk bij..
Tis ok blijft hij maar herhalen
Calimero has left the building [ afbeelding ]Hij ziet in dat zijn tactiek niet goed was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom wel leukquote:
De enige vind ik dan weer niet , er zijn er nog een paar waar anderen op terug kunnen vallen op een gezonde manierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel de enige persoon op je wie je altijd kan terugvallen op een gezonde manier.
In week 1 vond ik haar wel leuk daarna was het over. Ze is een vrouwelijke Jeffrey.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij ook niet, en gisteravond met sporten, ging ze me daar tekeer, schreeuwen, niet normaal
Het zijn allemaal vreemde types op hun eigen manier. Ik hou d'r van!quote:
Dat doet ze normaal ook al als ze maar even de kans krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
Elsa mag 1 ding beslissen en denkt meteen dat ze wel even van alles mag en kan regelen
Ik vind de uitspraak in het zak gezet, wel passen bij iemand die uit st niklaas komtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:27 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Denk als Jeffrey gisteren zijn naam ging opzoeken op X hij heel snel met zijn beentjes op de grond stond.
ik had allang geroepenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
Wat moet dat vreselijk zijn als je schaduw constant om je heen hangt![]()
Zou stapelgek worden,
Ja dat heb ik dus ook!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef lojanda het volgende:
Ik heb Elsa elke dag een ander gevoel.. soms denk ik het is toch best wel een leuk mens en even later irriteer ik me kapot aan haar
Nou ik heb nog nooit Jeffrey zo horen schreeuwen. Hij zei in gezelschap eigenlijk erg weinig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:28 schreef marky het volgende:
[..]
In week 1 vond ik haar wel leuk daarna was het over. Ze is een vrouwelijke Jeffrey.
Het wordt tijd dat Jordy eens een kee4 op zijn plaats wordt gezet. Hij gedraagt zich daar alsof hij de koning is en het meesterbrein van dit seizoen is. Wat een walgelijk arrogant ventjequote:
Hoe heeft ze dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy is boos op Elsa. Ze heeft zich schuldig gemaakt aan stemmingmakerij zegt hij.
Ik vind Jordy een sukkel.
Een jaloerse sukkel.
van mijn ook hij heeft iedere keer wel watquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa komt vragen of alles ok is
Jordy: "Alles is ok!"
Precies hetzelfde wat hij Keanu kwalijk nam de afgelopen dagen.
Ja he, Milena kan zelfs geen halve slagdraaien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had allang geroepen
ga uit mijn aura .......
Geen idee. Zal te maken hebben met dat ze spelbaas is en de mensen die ze gekozen heeft en hoe ze het heeft gebracht.quote:
Het is een hele mooie man.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:35 schreef Droopie het volgende:
Als man durf ik best te zeggen dat David S goed voor zijn lichaam gezorgd heeft.
Dat is best strak voor een oudere man.
Precies dat iddquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee. Zal te maken hebben met dat ze spelbaas is en de mensen die ze gekozen heeft en hoe ze het heeft gebracht.
Elsa is gewoon lang van stof. Zegt wat ze gedaan heeft en waarom en spreekt zichzelf soms tegen in een poging iedereen tevreden te stellen in de hoop dat ze niet boos op haar worden.
ja dat is het inderdaad jahquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy is gewoon in zijn wiek geschoten omdat hij de macht wilde, maar Elsa deze heeft gekregen.
En nu mag hij ook nog niet eens het spelletje spelen van Elsa.
Thanks voor de updatequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Verity het volgende:
Jane![]()
![]()
![]()
Jane wilt dat Elsa nu naar Jordy gaat, want hij zit hoog in z'n emotie. Elsa mag ook niet naar de woonkamer, zonder dat ze in de slaapkamer is geweest.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef Kinga het volgende:
Goodmorning COSsers.. ik zie dat jordy de rol van zijn idool heeft overgenomen
het is 1 grote Cry Babyquote:
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy. Die papagaai zei het gister niets voor niets h!
Nee het gaat niet op hem hij maakt zich boos om haar gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kleutertje Jordy krijgt zijn zin niet
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhah Jane tegen Elsa sta je open voor een gesprek met hem Ja zegt Elsa en ze lopen daarna zegt Jane ja hij staat er niet voor open maar be the bigger person, Elsa maakt gelijk rechtsom keert![]()
![]()
Dan moet Jordy lekker in gesprek gaan met Elsa ipv nu zlf aan stemmingmakerij te gaan doen waar Elsa niet bij is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:38 schreef Lrod01 het volgende:
Ik snap Jordy heel goed. Ik irriteer me ook aan dat autoritaire en theatrale gedrag van Elsa. Ze krijgt ook geen tegengas en daardoor is het haar een beetje naar het hoofd gestegen.
Hij neemt Jeffrey zijn rol over..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb even geen geluid, maar zie Jordy liggen. hij is nu Calimero?
Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Waarom is dat wat elsa deed stemmingmakerij?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef spapaars het volgende:
Als Jordy zo doorgaat, hebben we hier een nieuw doelwit.
Eens. Dit is ook kleuter gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet Jordy lekker in gesprek gaan met Elsa ipv nu zlf aan stemmingmakerij te gaan doen waar Elsa niet bij is.
nee ik ben geen Elsa fanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Helemaal niet hij geeft precies aan wie Elsa is.
Dat lukt nooit als beide niet willen......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:42 schreef engine het volgende:
Jane gaat Jordy dwingen tot gesprek met Elsa
Zo groot is de groep van Elsa niet toch niet....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:42 schreef Hznootje het volgende:
Kortom Jordy zit niet in het “groepje” van Elsa en is bang dat hij op de bank komt
Sowieso Elsa vr Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo groot is de groep van Elsa niet toch niet....
Daarom tussen “” Jordy is bang, komt niet vooraan in het boekje van Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo groot is de groep van Elsa niet toch niet....
gelijk heeft diequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
David S: Zegt snerend over Jordy "Hij voelt zich gepasseerd" pffffffff![]()
Kleuterklas voegt hij er aan toe
Elsa heeft hele nare trekjes, ik zou ook met haar botsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Helemaal niet hij geeft precies aan wie Elsa is.
Onzin hij heeft niemand iets misgunt. Hij heeft het geld altijd netjes verdeeld heeft zich aan afspraken gehouden. Hij heeft zichzelf nooit meer gegeven dan de rest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy gunt niemand iets. Neemt van iemand de rol over die er niet meer is
Maar hij verlangt dat de andere bepalen zoals hij het zietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:47 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin hij heeft niemand iets misgunt. Hij heeft het geld altijd netjes verdeeld heeft zich aan afspraken gehouden. Hij heeft zichzelf nooit meer gegeven dan de rest.
Verlangt is meer veroordeeld ze als ze anders kiezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar hij verlangt dat de andere bepalen zoals hij het ziet
Wat zou jij doen? Zou jij met mensen op een kleine slaapkamer willen slapen die je niet leuk vind??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:48 schreef Lrod01 het volgende:
Verrassend weer dat ze al haar lievelingetjes heeft uitgekozen.
ja voor de 2e keerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
als anderen egoistisch waren kostte ze dat de kop
maar Elsa mag het??
Prachtigquote:
Benieuwd of Jane dit ook gaat zeggen tegen Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:50 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk.....dat bekkie van Mattie.....die grijns.
Maar Jordy krijgt wel gelijk.....
Jane vindt het niet leuk.
Lijkt me ook niet leuk als je denk dat je gezellig op een slaapkamer ligt en een bewoner maakt uit waar je komt te liggen.
BB. komt op een mooi moment ermee.![]()
Soms moet je wijselijk je mond houden zegt iequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy is weer n klein kind die zijn zin niet krijgt en noemt het egosme ten top
Hij is er alweer klaar mee nu blijkt dat hij gelijk heeft gekregen....dat is ook heel belangrijk voor hemquote:
Elsa is ook egoistischquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy is weer n klein kind die zijn zin niet krijgt en noemt het egosme ten top
quote:
Maar loopt niet te huilen als ze iets niet krijgtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa is ook egoistisch
heeft het vaak over IK ik ik
maar verpakt het net even anders
waardoor het lijkt of ze het een ander gunt
Ja inderdaad maar ook Sharice zal dit niet in dank afnemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd of Jane dit ook gaat zeggen tegen Elsa
ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar loopt niet te huilen als ze iets niet krijgt
Volgens mij moet Elsa zelf in de suite slapen als gamechef.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Het zou haar sieren als ze de suite gunt aan mensen die er nog niet zijn geweest ipv haarzelf. Hoe vaak heeft Elsa de suite nu gekregen? 2e of 3e keer inmiddels?
Nee hoor, mag gewoonquote:
Nee, ze vertelde net dat ze aan BB vroeg of ze ook voor zichzelf mocht kiezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Elsa zelf in de suite slapen als gamechef.
Daarnaast iedereen heeft toch een bed dus wat is het nut nog van waar je slaapt
BB zei dat Elsa mocht kiezen wie er in de bruidssuite mochtenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
3de keer jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Het zou haar sieren als ze de suite gunt aan mensen die er nog niet zijn geweest ipv haarzelf. Hoe vaak heeft Elsa de suite nu gekregen? 2e of 3e keer inmiddels?
Afzonderingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel, enerzijds is het het spel: je speel het spel alleen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Game chef is nu dus DM'er DM'er slaapt in suitequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zei dat Elsa mocht kiezen wie er in de bruidssuite mochten
niks over game chef moet daar slapen
nopequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Game chef is nu dus DM'er DM'er slaapt in suite
Die tassen waren al gepakt omdat een deel gister genomineerd wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ook Sharice zal dit niet in dank afnemen.
Maar wel raar dat Elsa en de dames van te voren hun slaapkamer hebben ontruimt met zijn drieen. Tassen gepakt en wel.
Dat zei BB maar je weet niet wat hij in de DBK erover gezegd heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft het zelf beslist
niet BB
Moet toch elke week? Elke week wordt er gewisseld in de suitequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wel raar dat Elsa en de dames van te voren hun slaapkamer hebben ontruimt met zijn drieen. Tassen gepakt en wel.
Maar ze heeft toch gewonnen. Max Verstappen gunt zijn prijs toch ook niet aan een ander omdat hij al zo vaak gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
die kijk ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zei BB maar je weet niet wat hij in de DBK erover gezegd heeft.
Maar we gaan het zien op de VAR beelden van de week
wat heeft ze gewonnen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gewonnen. Max Verstappen gunt zijn prijs toch ook niet aan een ander omdat hij al zo vaak gewonnen heeft.
hoezo sharice niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar toch niet Milena en Elsa zelf.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tassen waren al gepakt omdat een deel gister genomineerd was
Nee ook niet hij geeft aan wat hij denkt maar verlangt niet dat andere het ook zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar hij verlangt dat de andere bepalen zoals hij het ziet
Oh ok, gemist. Ik snap er ook niks van wat er aan de hand is mgoed dan hebben ze haar zelf gekozen. Ik vind het gezeur iig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft ze gewonnen?
het is haar gegund om gamecaptain te zijn
Oh, heb al een hele tijd Elsa daar gezien omdat ze slecht slaapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Moet toch elke week? Elke week wordt er gewisseld in de suite
Sharice slaapt nu toch straks niet meer met Milena......quote:
Jordy gunde hem aan Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef spapaars het volgende:
Jordy heeft er de pleuris in dat niet hij maar Elsie het is geworden.
Maar weet niet of je jaloers moet zijn, je kunt ook beoordeeld worden met de komende nominaties.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eerlijk ik zou er niet missen, maar dat heb ik met bijna alle bewoners
Dat zo in de hele groep duidelijk te maken is in ieder geval gewoon dom.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef spapaars het volgende:
Maar weet niet of je jaloers moet zijn, je kunt ook beoordeeld worden met de komende nominaties.
Nee Jordy wilde dat Keanu het zou worden. Die gaf de beker zomaar aan Elsa want die snapte niet dat het voor DM was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef spapaars het volgende:
Dat pakt ze anders aan, ze wil graag door iedereen gewaardeerd worden dat ze zo sociaal, hulpvaardig is en aan anderen denkt maar dat doet ze met een bedoeling, ze speelt het heel sluw door heel erg te slijmen met sommigen die zich net zo sluw gedragen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar loopt niet te huilen als ze iets niet krijgt
Gooi eens lekker die dekbedden buiten voordat je ze opmaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt het naar mensen stinken in de slaapkamer
Dat wilde hij wel even beslissen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:05 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Jordy wilde dat Keanu het zou worden. Die gaf de beker zomaar aan Elsa want die snapte niet dat het voor DM was.
ohh zo ja hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, heb al een hele tijd Elsa daar gezien omdat ze slecht slaapt.
[..]
Sharice slaapt nu toch straks niet meer met Milena......
Ze ruikt haar bovenlip.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt het naar mensen stinken in de slaapkamer
Keanu is niet echt een vriendje maar hij wist dat die het heel graag wilde. Hij boos dat hij dat die beker gewoon weg gaf aan Elsa. Daar was Keanu achteraf ook zelf niet blij mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij is het eerder bij Jordy dat hij of een van zijn matties de macht niet heeft.
Oh heeft ze toch haar onderbroek niet omgedraaid voor de volgende dag maar ergens een schone gevonden.quote:
ze doucht iedere dag tochquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Snensie het volgende:
Milena moet niet zaniken over mensengeur want ze gaat zelf nauwelijks onder de douche. Ik vind haar juist onhyginisch.
Maargoed dat weten ze al voordat ze erin gaan want dat is ieder jaar het zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
heel eerlijk ik zou het ook vies vinden dat er geen raam open kan of niks
ze liggen daar met 9? man
als je er eenmaal zit ervaar je het pas echtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Maargoed dat weten ze al voordat ze erin gaan want dat is ieder jaar het zelfde verhaal.
Ik had het over Milenaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh heeft ze toch haar onderbroek niet omgedraaid voor de volgende dag maar ergens een schone gevonden.
Raam in de slaapkamer is wel zo fijn, desnoods een dakraam die ze open kunnen zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Dan is het toch keanu zijn eigen schuld? Ik denk dat hij sws geen dm wil zijn want dan moet hij dingen doen en kan hij niet klagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is niet echt een vriendje maar hij wist dat die het heel graag wilde. Hij boos dat hij dat die beker fewoon weg gaf aan Elsa. Daar was Keanu achteraf ook zelf niet blij mee.
niks mis met niet iedere dag douchenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als ze een warme douche kan nemen en dat is niet iedere dag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Eva
Waar de brie is mijn joggingbroek
Das waar maar ze heeft er toch twee weken terug ook geslapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er eenmaal zit ervaar je het pas echt
Snachts zweet je veel hoor, en altijd gelijk dichtslaan van dekbed is ook niet ideaal. Wil misschien ook niet weten hoe het daar stinkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Das waar maar ze heeft er toch twee weken terug ook geslapen
Dat zeg ik ook niet maar ze moet niet doen of ze Mien Kraak is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis met niet iedere dag douchen
Ze kregen nog wel een douche maar niet iedereen heeft gedouchtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keer
denk na dat uur sporten vannacht
en geen douche![]()
Het was er fris, dus heel veel gezweet zal er niet zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keer
denk na dat uur sporten vannacht
en geen douche![]()
Ook als die mogelijkheid er is doet ze het vaak niet. Het zijn altijd dezelfde die willen. Dus niet dat ze het pakken maar anderen te lui zijn oid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als ze een warme douche kan nemen en dat is niet iedere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |