Ja he, Milena kan zelfs geen halve slagdraaien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had allang geroepen
ga uit mijn aura .......
Geen idee. Zal te maken hebben met dat ze spelbaas is en de mensen die ze gekozen heeft en hoe ze het heeft gebracht.quote:
Het is een hele mooie man.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:35 schreef Droopie het volgende:
Als man durf ik best te zeggen dat David S goed voor zijn lichaam gezorgd heeft.
Dat is best strak voor een oudere man.
Precies dat iddquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee. Zal te maken hebben met dat ze spelbaas is en de mensen die ze gekozen heeft en hoe ze het heeft gebracht.
Elsa is gewoon lang van stof. Zegt wat ze gedaan heeft en waarom en spreekt zichzelf soms tegen in een poging iedereen tevreden te stellen in de hoop dat ze niet boos op haar worden.
ja dat is het inderdaad jahquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy is gewoon in zijn wiek geschoten omdat hij de macht wilde, maar Elsa deze heeft gekregen.
En nu mag hij ook nog niet eens het spelletje spelen van Elsa.
Thanks voor de updatequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Verity het volgende:
Jane![]()
![]()
![]()
Jane wilt dat Elsa nu naar Jordy gaat, want hij zit hoog in z'n emotie. Elsa mag ook niet naar de woonkamer, zonder dat ze in de slaapkamer is geweest.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef Kinga het volgende:
Goodmorning COSsers.. ik zie dat jordy de rol van zijn idool heeft overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |