ik zie dat totaal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel de enige persoon op je wie je altijd kan terugvallen op een gezonde manier.
Ow het kwam op mij juist meer over als "doe niet zo kinderachtig met raden, we zijn volwassenen, vertel het gewoon!"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja erg chagrijnig hoor je kan toch ook wel gewoon even raden pff heeft die haast moet die op tijd vooor de bus wezen
Heb steeds de neiging om MAND te roepen als zij praat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..
hmmm hmmm ja jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Droeftoeter Keanu zit er ook weer lekker vrolijk bij..
Tis oké blijft hij maar herhalen
Hmm hmm..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Droeftoeter Keanu zit er ook weer lekker vrolijk bij..
Tis oké blijft hij maar herhalen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef Flory- het volgende:
Calimero has left the building [ afbeelding ]Hij ziet in dat zijn tactiek niet goed was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom wel leukquote:
De enige vind ik dan weer niet , er zijn er nog een paar waar anderen op terug kunnen vallen op een gezonde manierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel de enige persoon op je wie je altijd kan terugvallen op een gezonde manier.
In week 1 vond ik haar wel leuk daarna was het over. Ze is een vrouwelijke Jeffrey.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij ook niet, en gisteravond met sporten, ging ze me daar tekeer, schreeuwen, niet normaal
Het zijn allemaal vreemde types op hun eigen manier. Ik hou d'r van!quote:
Dat doet ze normaal ook al als ze maar even de kans krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
Elsa mag 1 ding beslissen en denkt meteen dat ze wel even van alles mag en kan regelen
Ik vind de uitspraak in het zak gezet, wel passen bij iemand die uit st niklaas komtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:27 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Denk als Jeffrey gisteren zijn naam ging opzoeken op X hij heel snel met zijn beentjes op de grond stond.
ik had allang geroepenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:30 schreef zodeju het volgende:
Wat moet dat vreselijk zijn als je schaduw constant om je heen hangt![]()
Zou stapelgek worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |