Slecht voor je rugquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva ligt in een hele rare positie. Zo ligt mijn poes ook heel vaak
Eva haar poes ligt zo wel knelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva ligt in een hele rare positie. Zo ligt mijn poes ook heel vaak
Mssn omdat vooral Pootje nogal eens commentaar heeft, dat mensen spullen opwarmen en de afwas voor een ander laten staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy gaat zijn spullen afwassen en maakt dit duidelijk bij de rest.
Diverse bewoners roepen, laat maar staan, ik moet ook nog pasta opwarmen..
Jordy : "nee die discussie wil ik niet, ik heb gekook dus ik moet mijn eigen spullen afwassen"
Axel als Jordy de deur dicht doet : "Ik weet niet waar die last van heeft"
Als je het zelf niet doet is het niet goed en als je het wel doet is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef ledn81 het volgende:
Jordy gaat zijn spullen afwassen en maakt dit duidelijk bij de rest.
Diverse bewoners roepen, laat maar staan, ik moet ook nog pasta opwarmen..
Jordy : "nee die discussie wil ik niet, ik heb gekook dus ik moet mijn eigen spullen afwassen"
Axel als Jordy de deur dicht doet : "Ik weet niet waar die last van heeft"
Hij was niet alleen daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Hij is weer tegen zichzelf aan het praten"
Over Jordy.. die wilde demonstratief alleen buiten afwassen en staat daar natuurlijk in de camera te lullen
Vindt allebei klef en bef ergelijk.....die schouders zitten ook gekleefd. Het is dat ze niet samen naar de wc gaan maar eigenlijk zou me dat ook niet verbazen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:14 schreef marky het volgende:
Je wordt toch al moe als je naar Sharice kijkt. Wat een futloos type. En maar smiespele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
onmogelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef Ireth het volgende:
Als wicky nou zijn klep had gehouden was Elsa al 3 kwartier klaar geweest met haar uitleg...
Dat ziet ze goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Over Jordy.. die wilde demonstratief alleen buiten afwassen en staat daar natuurlijk in de camera te lullen
Shar is niet lijzig in haar uitspraken......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef Flory- het volgende:
Calimero has left the building [ afbeelding ]neemt nu wel de verantwoordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Beslissing nemen is blijkbaar lastig tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef greysbones het volgende:
Elsa is game captain
en moest 1 beslissing maken
komt een game aan
2 mensen kiezen
die moeten spelen
Ja, dat hoorde ik grote David ook zeggen.....van waarom raden zeg het nu maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
onmogelijk
Elsa kan ook gewoon zeggen hoe of wat
maakt er zelf ook een spannend verhaal van
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Ireth het volgende:
Elsa Winfrey: "Jij was hard bezig, jij was hard bezig, iedereen was hard bezig!!"
Calimero has left the building [ afbeelding ]Volwassen reactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Iets wat ieder in 5 minuten kan vertellen duurt bij Elsa minstens 25 minutenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk voor daar maar ze is nogal langdradig..
Van mij ook niet, en gisteravond met sporten, ging ze me daar tekeer, schreeuwen, niet normaalquote:
ja erg chagrijnig hoor je kan toch ook wel gewoon even raden pff heeft die haast moet die op tijd vooor de bus wezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik grote David ook zeggen.....van waarom raden zeg het nu maar.
Calimero has left the building [ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |