Soms moet je wijselijk je mond houden zegt iequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy is weer n klein kind die zijn zin niet krijgt en noemt het egoïsme ten top
Hij is er alweer klaar mee nu blijkt dat hij gelijk heeft gekregen....dat is ook heel belangrijk voor hemquote:
Elsa is ook egoistischquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy is weer n klein kind die zijn zin niet krijgt en noemt het egoïsme ten top
het is de COSquote:
quote:
Maar loopt niet te huilen als ze iets niet krijgtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa is ook egoistisch
heeft het vaak over IK ik ik
maar verpakt het net even anders
waardoor het lijkt of ze het een ander gunt
Ja inderdaad maar ook Sharice zal dit niet in dank afnemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd of Jane dit ook gaat zeggen tegen Elsa
ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar loopt niet te huilen als ze iets niet krijgt
Volgens mij moet Elsa zelf in de suite slapen als gamechef.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Het zou haar sieren als ze de suite gunt aan mensen die er nog niet zijn geweest ipv haarzelf. Hoe vaak heeft Elsa de suite nu gekregen? 2e of 3e keer inmiddels?
Nee hoor, mag gewoonquote:
Nee, ze vertelde net dat ze aan BB vroeg of ze ook voor zichzelf mocht kiezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Elsa zelf in de suite slapen als gamechef.
Daarnaast iedereen heeft toch een bed dus wat is het nut nog van waar je slaapt
BB zei dat Elsa mocht kiezen wie er in de bruidssuite mochtenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
3de keer jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Het zou haar sieren als ze de suite gunt aan mensen die er nog niet zijn geweest ipv haarzelf. Hoe vaak heeft Elsa de suite nu gekregen? 2e of 3e keer inmiddels?
Afzonderingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel, enerzijds is het het spel: je speel het spel alleen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |