ze doucht iedere dag tochquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Snensie het volgende:
Milena moet niet zaniken over mensengeur want ze gaat zelf nauwelijks onder de douche. Ik vind haar juist onhygiënisch.
Maargoed dat weten ze al voordat ze erin gaan want dat is ieder jaar het zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
heel eerlijk ik zou het ook vies vinden dat er geen raam open kan of niks
ze liggen daar met 9? man
als je er eenmaal zit ervaar je het pas echtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Maargoed dat weten ze al voordat ze erin gaan want dat is ieder jaar het zelfde verhaal.
Ik had het over Milenaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh heeft ze toch haar onderbroek niet omgedraaid voor de volgende dag maar ergens een schone gevonden.
Raam in de slaapkamer is wel zo fijn, desnoods een dakraam die ze open kunnen zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Dan is het toch keanu zijn eigen schuld? Ik denk dat hij sws geen dm wil zijn want dan moet hij dingen doen en kan hij niet klagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef marky het volgende:
[..]
Keanu is niet echt een vriendje maar hij wist dat die het heel graag wilde. Hij boos dat hij dat die beker fewoon weg gaf aan Elsa. Daar was Keanu achteraf ook zelf niet blij mee.
niks mis met niet iedere dag douchenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen als ze een warme douche kan nemen en dat is niet iedere dag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
Eva
Waar de brie is mijn joggingbroek
Das waar maar ze heeft er toch twee weken terug ook geslapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er eenmaal zit ervaar je het pas echt
Snachts zweet je veel hoor, en altijd gelijk dichtslaan van dekbed is ook niet ideaal. Wil misschien ook niet weten hoe het daar stinkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Das waar maar ze heeft er toch twee weken terug ook geslapen
Dat zeg ik ook niet maar ze moet niet doen of ze Mien Kraak is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis met niet iedere dag douchen
Ze kregen nog wel een douche maar niet iedereen heeft gedouchtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keer
denk na dat uur sporten vannacht
en geen douche![]()
Het was er fris, dus heel veel gezweet zal er niet zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ene keer zal het harder stinken dan de andere keer
denk na dat uur sporten vannacht
en geen douche![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |