het is 1 grote Cry Babyquote:
Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy. Die papagaai zei het gister niets voor niets hè!
Nee het gaat niet op hem hij maakt zich boos om haar gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kleutertje Jordy krijgt zijn zin niet
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhah Jane tegen Elsa sta je open voor een gesprek met hem Ja zegt Elsa en ze lopen daarna zegt Jane ja hij staat er niet voor open maar be the bigger person, Elsa maakt gelijk rechtsom keert![]()
![]()
Dan moet Jordy lekker in gesprek gaan met Elsa ipv nu zélf aan stemmingmakerij te gaan doen waar Elsa niet bij is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:38 schreef Lrod01 het volgende:
Ik snap Jordy heel goed. Ik irriteer me ook aan dat autoritaire en theatrale gedrag van Elsa. Ze krijgt ook geen tegengas en daardoor is het haar een beetje naar het hoofd gestegen.
Hij neemt Jeffrey zijn rol over..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb even geen geluid, maar zie Jordy liggen. hij is nu Calimero?
Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Waarom is dat wat elsa deed stemmingmakerij?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:41 schreef spapaars het volgende:
Als Jordy zo doorgaat, hebben we hier een nieuw doelwit.
Eens. Dit is ook kleuter gedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet Jordy lekker in gesprek gaan met Elsa ipv nu zélf aan stemmingmakerij te gaan doen waar Elsa niet bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |