Game chef is nu dus DM'er DM'er slaapt in suitequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zei dat Elsa mocht kiezen wie er in de bruidssuite mochten
niks over game chef moet daar slapen
nopequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Game chef is nu dus DM'er DM'er slaapt in suite
Die tassen waren al gepakt omdat een deel gister genomineerd wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ook Sharice zal dit niet in dank afnemen.
Maar wel raar dat Elsa en de dames van te voren hun slaapkamer hebben ontruimt met zijn drieeën. Tassen gepakt en wel.
Dat zei BB maar je weet niet wat hij in de DBK erover gezegd heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze heeft het zelf beslist
niet BB
Moet toch elke week? Elke week wordt er gewisseld in de suitequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wel raar dat Elsa en de dames van te voren hun slaapkamer hebben ontruimt met zijn drieeën. Tassen gepakt en wel.
Maar ze heeft toch gewonnen. Max Verstappen gunt zijn prijs toch ook niet aan een ander omdat hij al zo vaak gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef Lrod01 het volgende:
Het zou haar sieren als ze de suite gunt aan mensen die er nog niet zijn geweest ipv haarzelf. Hoe vaak heeft Elsa de suite nu gekregen? 2e of 3e keer inmiddels?
die kijk ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zei BB maar je weet niet wat hij in de DBK erover gezegd heeft.
Maar we gaan het zien op de VAR beelden van de week
wat heeft ze gewonnen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gewonnen. Max Verstappen gunt zijn prijs toch ook niet aan een ander omdat hij al zo vaak gewonnen heeft.
hoezo sharice niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar toch niet Milena en Elsa zelf.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die tassen waren al gepakt omdat een deel gister genomineerd was
Nee ook niet hij geeft aan wat hij denkt maar verlangt niet dat andere het ook zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:49 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar hij verlangt dat de andere bepalen zoals hij het ziet
Oh oké, gemist. Ik snap er ook niks van wat er aan de hand is mgoed dan hebben ze haar zelf gekozen. Ik vind het gezeur iig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft ze gewonnen?
het is haar gegund om gamecaptain te zijn
Oh, heb al een hele tijd Elsa daar gezien omdat ze slecht slaapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Moet toch elke week? Elke week wordt er gewisseld in de suite
Sharice slaapt nu toch straks niet meer met Milena......quote:
Jordy gunde hem aan Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef spapaars het volgende:
Jordy heeft er de pleuris in dat niet hij maar Elsie het is geworden.
Maar weet niet of je jaloers moet zijn, je kunt ook beoordeeld worden met de komende nominaties.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eerlijk ik zou er niet missen, maar dat heb ik met bijna alle bewoners
Dat zo in de hele groep duidelijk te maken is in ieder geval gewoon dom.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef spapaars het volgende:
Jordy heeft er de pleuris in dat niet hij maar Elsie het is geworden.
Maar weet niet of je jaloers moet zijn, je kunt ook beoordeeld worden met de komende nominaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |