jaaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil je handje vasthouden? ik ben ook alleen
Hij is nu op een betere plek las ik netquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jeff is heengegaan? Allemaal in het zwart en een grafstemming.
Was bij Niels toch ook later? Toen was de deur dichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Vast door ziekte bij de FEBO Jeff zijn kast nog niet weg
Denk dat Jef daar nog is voor een afsluitend gesprekje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Vast door ziekte bij de FEBO Jeff zijn kast nog niet weg
Pizzeria Arena, een mooiere plek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is nu op een betere plek las ik net
Jordy kan best een beetje creepy zijn soms.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy spreekt uit dat hij Jolien best kan dronken voeren en dan ernaast kan liggen.
20 minutes is Jeff weg
Die zit nu bij de productie een kebab te eten en ziet dit
die heeft 2 seconden zijn mobiel terug en zit live te kijkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy spreekt uit dat hij Jolien best kan dronken voeren en dan ernaast kan liggen.
20 minutes is Jeff weg
Die zit nu bij de productie een kebab te eten en ziet dit
Tuurlijk, Niels zat daar toen toch ook met eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Jef daar nog is voor een afsluitend gesprekje.
Als ze direct feest zou vieren zou ze ook afgefikt wordenquote:
En als hij zo doorgaat doen we dat ook met hem 😈quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Keanu: "De kijkers hebben ons in 't zak gezet."
Ik switch evenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
Op s2 hebben ze lol over het vertrek van jeff
Vlaams, voor lul gezet is het hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Keanu: "De kijkers hebben ons in 't zak gezet."
En terechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
Op s2 hebben ze lol over het vertrek van jeff
wat betekende dat ook alweer?quote:
echte emotie is mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jolien, ze is echt verdrietig dat haar prins weg is ....
Ik mag hun humor welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef odie22 het volgende:
wanneer gaan waldorf en statler er uit, die liggen ook maar de hele dag met z'n tweeën op die bank
Beetje ondankbaar, we hebben haar gered.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jolien, ze is echt verdrietig dat haar prins weg is ....
dat lijkt Jordy welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef Jockari het volgende:
Intussen achter de schermen bij BB
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ze willen eerst content met huilende Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vorige week was dat best wel laat![]()
Dus wie weet
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen eerst content met huilende Jolien.
Ook de mijne, mijn favo!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef kater1 het volgende:
De enige die Jeff bij het afscheid kortaf een klopje op de schouder gaf was Wicky. Mijn held!
hij kan zoveel vinden, hij kan ze dan ook gaan roepenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef Verity het volgende:
David vindt dat ze allemaal naar de woonkamer kunnen komen ipv in de slaapkamer blijven zitten.
En in de COSquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef Jockari het volgende:
Intussen achter de schermen bij BB
[ afbeelding ]
BB gaat dit liefdesdrama eerst even goed uitmelken, denk ik.quote:
Prins Peer en Miss Kringspierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit haar toch wel dwars hè al zei ze gisteren van nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jolien heeft Lizzy wel meer kont om in dat pakje te steken
Maar hierdoor wisten we natuurlijk direct de uitslag.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
Wel een meesterlijke zet van BB om Jane voor het laatst te bewaren.
Waren we vorige week ook, toen gingen we ook door tot 02.30quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil feestje niet weer missen, maar ben echt wel moe
Ik heb na Eva gelijk de polonaise ingezet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar hierdoor wisten we natuurlijk direct de uitslag.
Prachtig mooi! En heeft Jane ook dik verdiend na al dat gezeik met Jeff afgelopen weken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
Sharice boos straksquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
och jolien wil naast milena slapen vannacht hahah
Ja die gaat Milena nu claimen..Zal Sharice leuk vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waren we vorige week ook, toen gingen we ook door tot 02.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, hoeft Milena alleen naar de mannenkamer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
Als ze maar wel onthoudt dat het in willekeurige volgorde was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
een truitje dat ze toch niet veel aan zou doen, dus niet eens iets speciaalsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien een blauw truitje meegeven met haar parfum en deo erop
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mooie streams incomingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die gaat Milena nu claimen..Zal Sharice leuk vinden
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.Aww, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders lekker terugkijken morgen.
Voor hetzelfde geld liggen ze net als 2 weken geleden over uur in bed.Hell To The Liars
ik denk dat ze misschien zelfs wel blij is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zo maar dat ze het heerlijk vindt al die aandacht...onze Jolientje
Ik vond het prima hoe ze dit deden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.
Hij wist al op dat moment dat Eva mocht blijven dat hij verloren had.
Of zie ik dat nu verkeerd....
Het wereldje van Jane kon hij toch met al die volgers.
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.
Hij wist al op dat moment dat Eva mocht blijven dat hij verloren had.
Of zie ik dat nu verkeerd....
Het wereldje van Jane kon hij toch met al die volgers.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeft
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat we nog nooit eerder zo'n gemeenschappelijke juich hebben gehad hier op fok ( behalve toen Huub weer terug kwam in de gouden kooi én Brian onderweg was naar het bed van amanda waar Huub in lag) toen we zagen dat Jeff eruit ging.
Die heeft een man nodig die haar elke dag laat zien hoe geliefd zij is.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze misschien zelfs wel blij is.
alle aandacht nu van het hele huis, geen "vriendje" meer die die boel voor haar kan verpesten en ze kan weer doen en laten en kleding dragen die ze wil.
Ja dat was een mooie filmkusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vond het afscheid van Jolien en Jeff mooi
Inderdaad, BB heeft hem gewoon in 't zak gezet, punt uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is vast de schuld van BB die hem verkeerd heeft neergezet. Of van Jane of van Axelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sodeju, toen gingen de topics snel... vrijwillige exits, 3 op rij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werden
Irritante vent is ie tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu regelt het wel. Hij heeft op de knop gedrukt.
Hoop dat het niet magquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef ledn81 het volgende:
Ah Jolien mag bij de dames slapen, tenminste dat gaan ze vragen.
Dat is wel lief
Ik zal het wel verkeerd zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vond het prima hoe ze dit deden.
Want nu had ik echt 2 schokmomenten.
Staat over 10 minuten online ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer komt dat exit momentje op videoland erbij? Ik wil het nog een keertje zien
Amber had iets te vieren vandaag en zat met vriendinnen aan de wijn op haar instagram verhalen te zien ( 40 minuten geleden geplaatst)quote:
Dat was wel heel erg leuk toenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sodeju, toen gingen de topics snel... vrijwillige exits, 3 op rij.
Jowie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werden
Topperquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat over 10 minuten online ....
Dan hoop ik voor haar dat het heel hard vriest met Valentijn, want dat is de enige vorm van freeze die ze gaat krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god hij is net door de draaideur en ze wil hem met valentijn alweer zien met een freeze
hij zal het altijd de schuld van Jane blijven vinden denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is vast de schuld van BB die hem verkeerd heeft neergezet. Of van Jane of van Axel
Staat er al opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer komt dat exit momentje op videoland erbij? Ik wil het nog een keertje zien
waren er 4 tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Van spapaars : https://streamable.com/594j0kquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Onze dochters en aanhang en hun vrienden gaan allemaal uit eten die avond. Hebben wij hier onze kleinkinderen en nog 3 extra kids. Gezellig hoor is onze valentijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt DOODMOE van dat valentijn gezeik.
Alsof die mensen dat buiten het huis vieren.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:35 schreef Kinga het volgende:
Axel en Jane zijn zo'n cutiesdie vriendschap is zo lief
Zij ging zelf naast hem zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch ziet Jordy kansen geloof ik, hoe hij maar steeds rond Jolien hangt.
jolien gaat niet vreemd denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch ziet Jordy kansen geloof ik, hoe hij maar steeds rond Jolien hangt.
Had het ook gehoord en later gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Wat was dat bericht over Axel trouwens op Juicechannel deze week? Dat veel mensen hadden gestuurd naar hun dat ie veel aan de drugs zat thuis ?
wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Amber had iets te vieren vandaag en zat met vriendinnen aan de wijn op haar instagram verhalen te zien ( 40 minuten geleden geplaatst)
Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou die wel heel makkelijk afkicken. Die jongen heeft de tijd van zijn levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Wat was dat bericht over Axel trouwens op Juicechannel deze week? Dat veel mensen hadden gestuurd naar hun dat ie veel aan de drugs zat thuis ? Stond op stories van Instagram
Staat ook ergens in het X topic volgens mij , Boeien wat hij privé doetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Wat was dat bericht over Axel trouwens op Juicechannel deze week? Dat veel mensen hadden gestuurd naar hun dat ie veel aan de drugs zat thuis ? Stond op stories van Instagram
Ik vind het verder niet boeiend of ie dat doet, maar ik weet wel dat er extreem veel gebruikt wordt op die technofeestjes waar hij ook heen zegt te gaan dus het zou me niet per se verbazen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Daarom was ie ook ziek de eerste 2 weken zeiden ze ofzo. vaag jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou die wel heel makkelijk afkicken. Die jongen heeft de tijd van zijn leven
Juicechannel BS waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Technoooooquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het verder niet boeiend of ie dat doet, maar ik weet wel dat er extreem veel gebruikt wordt op die technofeestjes waar hij ook heen zegt te gaan dus het zou me niet per se verbazen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
Naaa is wel zielig. Ze is echt verliefd en denkt even privé te zitten terwijl wij allemaal meekijken....
is het ookquote:
Ik ook, ze zit te janken met zijn button in haar handen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry maar ik moet hier enorm om lachen
Die trekt wel bij Zo was Jill ook toen Thomas eruit moest maar die herpakte zich ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef Hznootje het volgende:
Lekker je eigen BB avontuur verpesten door zo’n jochie..Mijn god zeg…
nou ja, ze geeft echt om die jongen ik snap dat welquote:
Snel weer naar de parenclub Jolien!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het zielig voor Jolien.
Maar hey, Jeffrey is naar huis!
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het sneu en zielig voor Jolien ....
Zie haar nog voor me in haar britney spears kostuum , toen dacht ze nog dat ze de queen van BB was met de koning aan haar zijde ...NOTquote:
Hij is nu op een betere plekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef Jockari het volgende:
Elsa zag het waarschijnlijk liever zo gebeuren
[ afbeelding ]
Ja hallo nog ruim anderhalve maand zonder hem. Drama queenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat valt ook wel weer mee...en zijn zeker meer relaxt dan o.a hip hop en andere feestjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het verder niet boeiend of ie dat doet, maar ik weet wel dat er extreem veel gebruikt wordt op die technofeestjes waar hij ook heen zegt te gaan dus het zou me niet per se verbazen.
Ik geloof hier niets van. Die jongen geen indruk van iets van datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou die wel heel makkelijk afkicken. Die jongen heeft de tijd van zijn leven
Nee, dat was vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Poesjuh het volgende:
Kondigt BB de nieuwe week niet aan in de huis vanavond?
2x een half uurtje vermoedelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Word een zware week voor ze want ze hebben een fysieke week. Ze moeten aan de bak deze week
Een maand geen alcohol gezopen Bravoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Amber Jolien haar beste vriendin poste dit... 👀
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry maar ik moet hier enorm om lachen
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een maand geen alcohol gezopen Bravo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ohhh ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jolien haar beste vriendin
[ link | afbeelding ]
waarheen gaat jeff dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk weet Jolien zich te herpakken want anders denk ik dat snel Jeff volgt
Dat hoorde ik ook in de uitzending.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Word een zware week voor ze want ze hebben een fysieke week. Ze moeten aan de bak deze week
Ja, zeker minimaal 5 keer per dag opstaan van de bank zonder te zeuren..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb hele andere ervaringen haha. Ik ben meer van de hiphop en zelden gezeik hoor. Als ik dan met vrienden eens mee ging naar techno stond echt íédereen strak zowat, elke keer weer en heb het dus ook bij m’n vrienden van toen zo gezien. Heb ook veel verslavingen zien opbloeien vanuit dat milieu. Misschien verschilt het per regio ik weet niet, maar wat ik zag wordt er op die feestjes echt van alles gebruikt en de wc wordt constant gebruikt om het een en ander naar binnen te snuiven. Maar goed, beetje offtopic ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee...en zijn zeker meer relaxt dan o.a hip hop en andere feestjes
misschien 4 weken niks doms gezegd ofzo, nee dat kan nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Amber Jolien haar beste vriendin poste dit... 👀
[ link | afbeelding ]
hier ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Jockari het volgende:
In België kennen we zoiets als een koffietafel na een begrafenis. Begint er op te lijken
[ afbeelding ]
In Nederland ook. Koffie met een plakje cakequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Jockari het volgende:
In België kennen we zoiets als een koffietafel na een begrafenis. Begint er op te lijken
[ afbeelding ]
nou eigenlijk is best wel stom hem naar huis te hebben gestuurd, denk dat je met hem nog wel wat had kunnen beleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |