Ja die gaat Milena nu claimen..Zal Sharice leuk vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
och jolien wil naast milena slapen vannacht hahah
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waren we vorige week ook, toen gingen we ook door tot 02.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, hoeft Milena alleen naar de mannenkamer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
och jolien wil naast milena slapen vannacht hahah
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
Wel een meesterlijke zet van BB om Jane voor het laatst te bewaren.
Als ze maar wel onthoudt dat het in willekeurige volgorde was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:24 schreef basicsaint het volgende:
Wel een meesterlijke zet van BB om Jane voor het laatst te bewaren.
een truitje dat ze toch niet veel aan zou doen, dus niet eens iets speciaalsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien een blauw truitje meegeven met haar parfum en deo erop
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mooie streams incomingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die gaat Milena nu claimen..Zal Sharice leuk vinden
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit een feestbeest geweest.Aww, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders lekker terugkijken morgen.
Voor hetzelfde geld liggen ze net als 2 weken geleden over uur in bed.Hell To The Liars
ik denk dat ze misschien zelfs wel blij is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef Thorelf het volgende:
ik denk zo maar dat ze het heerlijk vindt al die aandacht...onze Jolientje
Ik vond het prima hoe ze dit deden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.
Hij wist al op dat moment dat Eva mocht blijven dat hij verloren had.
Of zie ik dat nu verkeerd....
Het wereldje van Jane kon hij toch met al die volgers.
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom.....Had toch al kers op de taart geweest voor de meeste hier als hij van Eva verloren had...Eentje die er net in zat.
Hij wist al op dat moment dat Eva mocht blijven dat hij verloren had.
Of zie ik dat nu verkeerd....
Het wereldje van Jane kon hij toch met al die volgers.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk denkt Jeffrey zelfs nu nog niet eens dat hij verloren heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |