Dan hoop ik voor haar dat het heel hard vriest met Valentijn, want dat is de enige vorm van freeze die ze gaat krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god hij is net door de draaideur en ze wil hem met valentijn alweer zien met een freeze
hij zal het altijd de schuld van Jane blijven vinden denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is vast de schuld van BB die hem verkeerd heeft neergezet. Of van Jane of van Axel
Staat er al opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer komt dat exit momentje op videoland erbij? Ik wil het nog een keertje zien
waren er 4 tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel vreselijk gelachen toen Danielle en Nathalie en nog iemand er min of meer door BB uitgetieft werden
Van spapaars : https://streamable.com/594j0kquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
Wanneer komt dat exit momentje op videoland erbij? Ik wil het nog een keertje zien
Onze dochters en aanhang en hun vrienden gaan allemaal uit eten die avond. Hebben wij hier onze kleinkinderen en nog 3 extra kids. Gezellig hoor is onze valentijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt DOODMOE van dat valentijn gezeik.
Alsof die mensen dat buiten het huis vieren.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:35 schreef Kinga het volgende:
Axel en Jane zijn zo'n cutiesdie vriendschap is zo lief
Zij ging zelf naast hem zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch ziet Jordy kansen geloof ik, hoe hij maar steeds rond Jolien hangt.
jolien gaat niet vreemd denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch ziet Jordy kansen geloof ik, hoe hij maar steeds rond Jolien hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |