2x een half uurtje vermoedelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Word een zware week voor ze want ze hebben een fysieke week. Ze moeten aan de bak deze week
Een maand geen alcohol gezopen Bravoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Amber Jolien haar beste vriendin poste dit... 👀
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry maar ik moet hier enorm om lachen
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een maand geen alcohol gezopen Bravo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ohhh ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jolien haar beste vriendin
[ link | afbeelding ]
waarheen gaat jeff dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk weet Jolien zich te herpakken want anders denk ik dat snel Jeff volgt
Dat hoorde ik ook in de uitzending.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Word een zware week voor ze want ze hebben een fysieke week. Ze moeten aan de bak deze week
Ja, zeker minimaal 5 keer per dag opstaan van de bank zonder te zeuren..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb hele andere ervaringen haha. Ik ben meer van de hiphop en zelden gezeik hoor. Als ik dan met vrienden eens mee ging naar techno stond echt íédereen strak zowat, elke keer weer en heb het dus ook bij m’n vrienden van toen zo gezien. Heb ook veel verslavingen zien opbloeien vanuit dat milieu. Misschien verschilt het per regio ik weet niet, maar wat ik zag wordt er op die feestjes echt van alles gebruikt en de wc wordt constant gebruikt om het een en ander naar binnen te snuiven. Maar goed, beetje offtopic ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee...en zijn zeker meer relaxt dan o.a hip hop en andere feestjes
misschien 4 weken niks doms gezegd ofzo, nee dat kan nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Amber Jolien haar beste vriendin poste dit... 👀
[ link | afbeelding ]
hier ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Jockari het volgende:
In België kennen we zoiets als een koffietafel na een begrafenis. Begint er op te lijken
[ afbeelding ]
In Nederland ook. Koffie met een plakje cakequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef Jockari het volgende:
In België kennen we zoiets als een koffietafel na een begrafenis. Begint er op te lijken
[ afbeelding ]
nou eigenlijk is best wel stom hem naar huis te hebben gestuurd, denk dat je met hem nog wel wat had kunnen beleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |