nou ja, ze geeft echt om die jongen ik snap dat welquote:
Snel weer naar de parenclub Jolien!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:40 schreef BB-King het volgende:
Ik vind het zielig voor Jolien.
Maar hey, Jeffrey is naar huis!
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het sneu en zielig voor Jolien ....
Zie haar nog voor me in haar britney spears kostuum , toen dacht ze nog dat ze de queen van BB was met de koning aan haar zijde ...NOTquote:
Hij is nu op een betere plekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef Jockari het volgende:
Elsa zag het waarschijnlijk liever zo gebeuren
[ afbeelding ]
Ja hallo nog ruim anderhalve maand zonder hem. Drama queenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat valt ook wel weer mee...en zijn zeker meer relaxt dan o.a hip hop en andere feestjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het verder niet boeiend of ie dat doet, maar ik weet wel dat er extreem veel gebruikt wordt op die technofeestjes waar hij ook heen zegt te gaan dus het zou me niet per se verbazen.
Ik geloof hier niets van. Die jongen geen indruk van iets van datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou die wel heel makkelijk afkicken. Die jongen heeft de tijd van zijn leven
Nee, dat was vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:43 schreef Poesjuh het volgende:
Kondigt BB de nieuwe week niet aan in de huis vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |