Zeiken zeiken zeikenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
Heel jammer voor valentijn dat we afscheid moeten nemen
Schiet opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef Folies het volgende:
Zet hem in de taxi, ik vertrouw er niks van zo.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef Folies het volgende:
Zet hem in de taxi, ik vertrouw er niks van zo.
Ja alleen bij wicky zo langquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit hebben we toch nog niet eerder gezien na een exit ?
Wedden dat ie voor valentijn een cameo gaat maken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
Mag toch hopen dat ze hem niet in een geheime kamer zetten
Ja en ze vertelde dat die schoenen al heel wat KM gemaakt had en dat ze heel lekker lopenquote:
Des te langer je er zit des te langer het gesprek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit hebben we toch nog niet eerder gezien na een exit ?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef mijntjexx het volgende:
Ik geloof het pas als ie in die auto zit
Hij heeft jolien klein gemaakt als persoon. Als hij morgen avond gaat stappen zal hij de eerste beste chicken die hem aandacht geeft pakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef Verida het volgende:
hij is al begonnen met het dumpen van Jolien
Jolien was al gebroken, die kan alleen maar weer beter worden nuquote:
Doet ze niet want dan krijgt ze geen cent. Zo diep gaat de liefde nou ook weer niet.quote:
Echt hè! Wat een rust gaat er komen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
Wat een heerlijk idee dat dit de allerallerlaatste beelden en geluiden van Jeffrey zijn op de streams
Treinkaartje is ook goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef mijntjexx het volgende:
Z'n act dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
Die Jeffrey van die eerste 10 seconden in zijn overzicht.... die Jeffrey vond ik leuk!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef mijntjexx het volgende:
Zelden zo'n slecht interview gezien in mijn levenquote:
Zeg maar tegen de vriend van jouw collega dat Eva nog blijftquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu naar naar de taxi en zijn gesloten kast op de parking, hoe ga ik die mee krijgen ....
Jij bent het zeker aan het vieren......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
Wat een heerlijk idee dat dit de allerallerlaatste beelden en geluiden van Jeffrey zijn op de streams
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
Heel jammer voor valentijn dat we afscheid moeten nemen
Sturen we wel na met DHL...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu naar naar de taxi en zijn gesloten kast op de parking, hoe ga ik die mee krijgen ....
hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
Gezellig duoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die kan niet zomaar veranderen......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef tassie127 het volgende:
Jeetje wat een opluchting! Ja minder sensatie maar de irritatie vierde boventoon. Hoop echt dat die gast eens goed gaat nadenken over hoe hij zichzelf profileert!
ik heb alleen geluisterd , niet te geloven hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zelden zo'n slecht interview gezien in mijn leven
Hij pinkte een traantje weg halverwege het interview om Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij was niet eens van streek om jolien. Had het alleen over zichzelf. Denk dat het nu wat meer ontspannen gaat worden, tenminste dat hoop ik.
Precies!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
De emotiezuigerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die Jeffrey die pal voordat ie het huis inging iets naars mee had gemaakt waardoor hij niet zichzelf kon zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
Die Jeffrey van die eerste 10 seconden in zijn overzicht.... die Jeffrey vond ik leuk!
ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef mijntjexx het volgende:
HET IS ONS GEWOON GELUKT! Geen haar op mijn hoofd die dacht om op Eva te stemmen maar ik heb het gewoon gedaan om die gast weg te krijgen ..DONE
Geduld is niet altijd mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moeten eerst weer de 3-5 minuten vertraging afwachten
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelf
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Hehe, nou DGK_Tegengas, was de drank al vooruit betaald.
Anders gaan wij morgen wel naar Haarlem een feestje bouwen.
Team FOK! heeft Eva er zeker in gehouden
Dank jequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterkte
dat denk ik oprecht ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien weet al dat hij voor valentijn terug komt met een freeze....
Dit duurt niet lang hoor....die is het zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet ze niet want dan krijgt ze geen cent. Zo diep gaat de liefde nou ook weer niet.
Ik heb de hele dag door gelezen dat mensen op Eva hebben gestemd om de reden die ik benoem. Heeft echt wel invloed gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Als mijntjexx er niet had gestemd, was de uitslag misschien compleet anders geweest.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Als mijntjexx niet had gestemd, was de uitslag misschien compleet anders geweest.
Dat wordt lastig als je geen zelfreflectie hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan ze eindelijk aan zichzelf werken
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef Hoempah het volgende:
Zijn kast is er nog. Nu hopen ze nog dat hij terugkomt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je geen zelfreflectie hebt
mooi hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik geniet zo hahhahahahahaah GAME OVER
Die gooit zichzelf gelijk op Axel of Mattiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef tassie127 het volgende:
Dit is pas de eerste goede reden om een feestje te houden BB! Dus we verwachten vandaag veel eten en drank! Kijken hoe Jolien zich houd met drank op zonder jeff
Ze mag nou weer dragen wat ze wilquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Hznootje het volgende:
Wat me opvalt is dat Jolien ook meteen een andere stem opzet..
quote:
"Broek uit, op je hoofd! Broek uit op je hoofd!"quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Puzzie het volgende:
Sjefke heeft zijn onderbroek vergeten , daar gaat Jolijt nou in slapen
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moet ie thuis ook nog in die kleren lopen
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Broek uit, op je hoofd! Broek uit op je hoofd!"
Hij had beter kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef Ireth het volgende:
Jolien: jullie kunnen zijn onderbroeken aan...
Matt: we waren close maarre....
Desnoods Jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gooit zichzelf gelijk op Axel of Matti
Axel als DM en dan lekker de suite nemen met Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Over een week lekker Axel neuken, komt goed
Die gaat gelijk contact met zijn ex zoeken zijn grote liefdequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef Ireth het volgende:
Volgens matti gaat Sjef elke dag naar Sjolien kijken... Sjolien moet af en toe maar eens iets lief zeggen...
Zeker als er drank bij komt!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gooit zichzelf gelijk op Axel of Matti
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik zit op de andere stream hoor..Geen piepende Jolien
Die met die dikke lippen en roze haar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gaat gelijk contact met zijn ex zoeken zijn grote liefde
In de nacht is het op mysterieuze wijze leeggehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef Hoempah het volgende:
Zijn kast is er nog. Nu hopen ze nog dat hij terugkomt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Je zag echt dat hij zich zo goed herpakte....
zouden die Jef opgehaald hebben hahaquote:
Die gaat zelf welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
Nou van mij mag Jolientje ook wel weg.....vooral als die aandacht gaat vragen door te janken en zich afgezonderd voelt.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
wickey heeft wel zin in een feestje
Het is willekeurig opgenoemd en bij Eva wisten we dat Jeff zou gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verloren van Jane (denken ze), het kan niet beter, well played BB ....
Klopt en Fleur toch ook.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Niels zijn kast ook nog niet leeg was op moment van de exit. Maar kan ook fout zitten. Iemand anders die dat nog weet?
Goeie match met Keanuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
Nou van mij mag Jolientje ook wel weg.....vooral als die aandacht gaat vragen door te janken en zich afgezonderd voelt.
Valt me op dat ze net als Kiki veel het gesprek naar haar zelf toetrektquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Dat mensen dit mij gunnen man .. dat mensen die ik niet ken, stemmen voor mij.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef mazaru het volgende:
Nou moet Jolien zelf haar huig schoonlikken. Best wel zielig
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel als DM en dan lekker de suite nemen met Jolien.
* greysbones slaat een arm om odie heenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef odie22 het volgende:
jolien heeft milena, ik zit hier alleen
Klopt ze heeft heel veel aandacht nodig..Gaat wat worden komende tijd..Blehhhhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Valt me op dat ze net als Kiki veel het gesprek naar haar zelf toetrekt
Lol die gast is niet dood.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy "Weet dat ie op een goede plek is"
Als het binnenkort saai is, gaan we even een paar quotes verzamelen die op een uitvaart niet zouden mistaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy "Weet dat ie op een goede plek is"
Dat was toch Milena die dat zei....buiten de kinderen had ze niemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is eigenlijk wel zielig voor Jeffrey, want hij heeft helemaal NIEMAND thuis.
Dat was duidelijk toenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is willekeurig opgenoemd en bij Eva wisten we dat Jeff zou gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef tassie127 het volgende:
Jolien jankt das logisch maar wat was de reactie op Eva??? Of van Eva!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones slaat een arm om odie heen
Ik denk (/hoop) dat Jolien veel leuker wordt nu Jeff de poort uit is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Broek uit, op je hoofd! Broek uit op je hoofd!"
Jeff is heengegaan? Allemaal in het zwart en een grafstemming.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jeff is heengegaan? Allemaal in het zwart en een grafstemming.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jeff is heengegaan? Allemaal in het zwart en een grafstemming.
Jolien was kei leuk met Axel! Is alleen een natte dweil bij jeffquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk (/hoop) dat Jolien veel leuker wordt nu Jeff de poort uit is.
Ze gaven hem allemaal een knuffel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef kater1 het volgende:
De enige die Jeff bij het afscheid kortaf een klopje op de schouder gaf was Wicky. Mijn held!
Weet niet, kan 2 kanten op..Het is wel een aandachtsh**rtje, kan heel vervelend wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk (/hoop) dat Jolien veel leuker wordt nu Jeff de poort uit is.
wil je handje vasthouden? ik ben ook alleenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef odie22 het volgende:
jolien heeft milena, ik zit hier alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |