Valt me op dat ze net als Kiki veel het gesprek naar haar zelf toetrektquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Dat mensen dit mij gunnen man .. dat mensen die ik niet ken, stemmen voor mij.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef mazaru het volgende:
Nou moet Jolien zelf haar huig schoonlikken. Best wel zielig
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel als DM en dan lekker de suite nemen met Jolien.
* greysbones slaat een arm om odie heenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef odie22 het volgende:
jolien heeft milena, ik zit hier alleen
Klopt ze heeft heel veel aandacht nodig..Gaat wat worden komende tijd..Blehhhhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Valt me op dat ze net als Kiki veel het gesprek naar haar zelf toetrekt
Lol die gast is niet dood.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy "Weet dat ie op een goede plek is"
Als het binnenkort saai is, gaan we even een paar quotes verzamelen die op een uitvaart niet zouden mistaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy "Weet dat ie op een goede plek is"
Dat was toch Milena die dat zei....buiten de kinderen had ze niemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is eigenlijk wel zielig voor Jeffrey, want hij heeft helemaal NIEMAND thuis.
Dat was duidelijk toenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is willekeurig opgenoemd en bij Eva wisten we dat Jeff zou gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:10 schreef tassie127 het volgende:
Jolien jankt das logisch maar wat was de reactie op Eva??? Of van Eva!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |