Nee niet op die manierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva heeft er geen probleem mee om te stoppen op haar hoogtepunt
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef UtopiaFreak het volgende:
die willekeurige volgorde lijkt dus ook een leugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef Ireth het volgende:
Jeffrey gaat naar huis ole ole!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
if it's meant to be, it will be
Tja, zo bloed deze editie weer doodquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ik had niet gedacht dat ze hem zouden laten gaan![]()
Hij kon er niet meer onderuitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
nou kan iedereen die hier al zat te blijten dat BB de boel zou sabboteren nu even zijn excuses aanbieden
Nou is een kleine internetprovider uit belgie van die ene fok!ker hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Droopie het volgende:
13 bewoners en 3 miljoen kijkers huilen
Liever niet voor de terug lezers die er vanavond niet bij zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke .. pas de TT maar aan naar Jeffrey !
Spoilers mogen in de TT van de CoSquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever niet voor de terug lezers die er vanavond niet bij zijn.
Ja die heeft geen idee dat er alleen op haar gestemd is om Jeffrey eruit te krijgen..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Kinga het volgende:
DIE DOMME EVA DENKT NU NATUURLIJK DAT ZE RETE POPULAIR IS HAHAHAHAHAHA
DAT IS ZE OOK HAHHAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Kinga het volgende:
DIE DOMME EVA DENKT NU NATUURLIJK DAT ZE RETE POPULAIR IS HAHAHAHAHAHA
Precies ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
Jeffrey had echt dé groeibriljant kunnen worden imo. Ik denk dat hij best wel in de knoop zit met zichzelf en gewoon zich nooit goed heeft leren uiten. Een beetje gevangen in onkunde door niet geleerd te hebben gekregen. Dat gevoel krijg ik iig. Had liever Eva zien gaan.
Doet ie dan maar lekker thuis@quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef Willewa het volgende:
Jeffrey had echt dé groeibriljant kunnen worden imo. Ik denk dat hij best wel in de knoop zit met zichzelf en gewoon zich nooit goed heeft leren uiten. Een beetje gevangen in onkunde door niet geleerd te hebben gekregen. Dat gevoel krijg ik iig. Had liever Eva zien gaan.
Nou eerder axelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef tassie127 het volgende:
Zo en nu kan Jolien Axel gaan bespringen
Ja blijkbaar is nooit zo geweest en niet nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spoilers mogen in de TT van de CoS
jawel hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef Jockari het volgende:
Nog nooit is de COS zo ontploft denk ik
Daar komt ze wel achter toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja die heeft geen idee dat er alleen op haar gestemd is om Jeffrey eruit te krijgen..
Ja want is nooit Jeff zijn schuld. Alles ligt aan BBquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB gaat Jeff nog even in de zak zetten ....![]()
Jeffrey wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
Hoop dat heel internet zich nu een beetje gaat inhouden. Iemand kapot willen maken moet niet normaal zijn.
Zijn er nog bitterballen 😉quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit hier als een idioot mandarijntje in mijn eentje zo breeduit te glimlachen dat ik bijna licht geef in het donker!
Nee hij is weg dus klaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
Hoop dat heel internet zich nu een beetje gaat inhouden. Iemand kapot willen maken moet niet normaal zijn.
Er uit = er uit wat mij betreft. Hoef daar niks meer verder van te zien/horen/lezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Droopie het volgende:
Onze lieve heer had dus niet zijn back
Weinig woorden vermoed ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef tassie127 het volgende:
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar de podcast van Michelangelo met Jeffrey! Die van Niels was heel verhelderend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |