elk jaar is er wel 1quote:
Jeffrey wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
Hoop dat heel internet zich nu een beetje gaat inhouden. Iemand kapot willen maken moet niet normaal zijn.
Zijn er nog bitterballen 😉quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ik zit hier als een idioot mandarijntje in mijn eentje zo breeduit te glimlachen dat ik bijna licht geef in het donker!
Nee hij is weg dus klaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
Hoop dat heel internet zich nu een beetje gaat inhouden. Iemand kapot willen maken moet niet normaal zijn.
Er uit = er uit wat mij betreft. Hoef daar niks meer verder van te zien/horen/lezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Willewa het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef Droopie het volgende:
Onze lieve heer had dus niet zijn back
Weinig woorden vermoed ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef tassie127 het volgende:
Ik ben heeeeeeel benieuwd naar de podcast van Michelangelo met Jeffrey! Die van Niels was heel verhelderend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |