Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
Heel jammer voor valentijn dat we afscheid moeten nemen
Sturen we wel na met DHL...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu naar naar de taxi en zijn gesloten kast op de parking, hoe ga ik die mee krijgen ....
hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
Gezellig duoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die kan niet zomaar veranderen......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef tassie127 het volgende:
Jeetje wat een opluchting! Ja minder sensatie maar de irritatie vierde boventoon. Hoop echt dat die gast eens goed gaat nadenken over hoe hij zichzelf profileert!
ik heb alleen geluisterd , niet te geloven hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zelden zo'n slecht interview gezien in mijn leven
Hij pinkte een traantje weg halverwege het interview om Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij was niet eens van streek om jolien. Had het alleen over zichzelf. Denk dat het nu wat meer ontspannen gaat worden, tenminste dat hoop ik.
Precies!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
De emotiezuigerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die Jeffrey die pal voordat ie het huis inging iets naars mee had gemaakt waardoor hij niet zichzelf kon zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
Die Jeffrey van die eerste 10 seconden in zijn overzicht.... die Jeffrey vond ik leuk!
ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef mijntjexx het volgende:
HET IS ONS GEWOON GELUKT! Geen haar op mijn hoofd die dacht om op Eva te stemmen maar ik heb het gewoon gedaan om die gast weg te krijgen ..DONE
Geduld is niet altijd mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moeten eerst weer de 3-5 minuten vertraging afwachten
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelf
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Hehe, nou DGK_Tegengas, was de drank al vooruit betaald.
Anders gaan wij morgen wel naar Haarlem een feestje bouwen.
Team FOK! heeft Eva er zeker in gehouden
Dank jequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterkte
dat denk ik oprecht ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien weet al dat hij voor valentijn terug komt met een freeze....
Dit duurt niet lang hoor....die is het zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet ze niet want dan krijgt ze geen cent. Zo diep gaat de liefde nou ook weer niet.
Ik heb de hele dag door gelezen dat mensen op Eva hebben gestemd om de reden die ik benoem. Heeft echt wel invloed gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Als mijntjexx er niet had gestemd, was de uitslag misschien compleet anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |