Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
Heel jammer voor valentijn dat we afscheid moeten nemen
Sturen we wel na met DHL...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu naar naar de taxi en zijn gesloten kast op de parking, hoe ga ik die mee krijgen ....
hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
Gezellig duoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die kan niet zomaar veranderen......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef tassie127 het volgende:
Jeetje wat een opluchting! Ja minder sensatie maar de irritatie vierde boventoon. Hoop echt dat die gast eens goed gaat nadenken over hoe hij zichzelf profileert!
ik heb alleen geluisterd , niet te geloven hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zelden zo'n slecht interview gezien in mijn leven
Hij pinkte een traantje weg halverwege het interview om Jolien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij was niet eens van streek om jolien. Had het alleen over zichzelf. Denk dat het nu wat meer ontspannen gaat worden, tenminste dat hoop ik.
Precies!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd iets insturen voor Valentijn
De emotiezuigerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijgt nu met Keanu te maken ...24/7
Die Jeffrey die pal voordat ie het huis inging iets naars mee had gemaakt waardoor hij niet zichzelf kon zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
Die Jeffrey van die eerste 10 seconden in zijn overzicht.... die Jeffrey vond ik leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |