ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef mijntjexx het volgende:
HET IS ONS GEWOON GELUKT! Geen haar op mijn hoofd die dacht om op Eva te stemmen maar ik heb het gewoon gedaan om die gast weg te krijgen ..DONE
Geduld is niet altijd mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moeten eerst weer de 3-5 minuten vertraging afwachten
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
ONS ???? Ikke niet hoor, spreek voor jezelf
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
Hehe, nou DGK_Tegengas, was de drank al vooruit betaald.
Anders gaan wij morgen wel naar Haarlem een feestje bouwen.
Team FOK! heeft Eva er zeker in gehouden
Dank jequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies van Jeff, sterkte
dat denk ik oprecht ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien weet al dat hij voor valentijn terug komt met een freeze....
Dit duurt niet lang hoor....die is het zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doet ze niet want dan krijgt ze geen cent. Zo diep gaat de liefde nou ook weer niet.
Ik heb de hele dag door gelezen dat mensen op Eva hebben gestemd om de reden die ik benoem. Heeft echt wel invloed gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef spapaars het volgende:
Als mijntjexx er niet had gestemd, was de uitslag misschien compleet anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |