SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee ik ga hier niet over klagen hoor. Ik mag blij zijn dat er voor ons wordt gekookt. Dan vind ik niet dat ik mag zeuren.quote::')![]()
Ik had 'Kwik' als TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mwah, toen stond het land gewoon in brand met al die misdaden, overlast en wokeness enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer weer wat. Zo vermoeiend. Onder Biden was het lekker rustig.
Trump gaat er met de botte bijl overheen om orde terug te brengen. De straten van New York zijn nu al weer een heel stuk rustiger en veiliger. Schijnt trending te zijn op TikTok dat mensen daar om zich heen filmen van: "WTF? Geen dronkelappen en junks meer hier?!?![]()
valt wat over te zeggen idd wel ja na dat ik nieuws gister zag met man/wijr ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.
Maarre vind de hele motivatie van Trump er niet echt op slaan
en erger klinkt als uitsluiten beleid of veroordelen om wat enzo. enne dacht dat we die hadden gehad (2e wereld oorlog). Maar blijkbaar niet dus.
Ze zeggen het in wat mooiere woorden nu wel. en ben het daar zo niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt ook echt overal een plaatje vanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niet over klagen hoor. Ik mag blij zijn dat er voor ons wordt gekookt. Dan vind ik niet dat ik mag zeuren.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.![]()
Eetse!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner
Ik gooi een pizza in de oven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enjoyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner![]()
Ow dit was gewoon googlen hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt ook echt overal een plaatje van![]()
![]()
Er is altijd wel een excuus!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elke dag weer die Daffy DuckNu dus omdat het over een kwakje gaat!
![]()
![]()
Vega gehaktballetjes vond je ook al niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vröt ze!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner![]()
![]()
Nee er zat vega gehakt door dat eerste gerecht. Het was net wat te mild van smaak en miste een bite, maar verder was het best okee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vega gehaktballetjes vond je ook al niet verkeerd.
Het 2e gerecht had paddenstoelen en verder geen vleesvervangers volgens mij.
Die smaakte best wel goed, maar ook hier miste ik wel wat.sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is nog net wel te eten met veel zoutquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.:')![]()
Eetse en fijne avond !!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
daar gaat het dus niet om????quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zat vega gehakt door dat eerste gerecht. Het was net wat te mild van smaak en miste een bite, maar verder was het best okee.
Het 2e gerecht had paddenstoelen en verder geen vleesvervangers volgens mij.
Die smaakte best wel goed, maar ook hier miste ik wel wat.
Kijk keuringsdienst van waarde enzo, je wordt opgelicht bij elk van die.
En als je ff verder gaat zoeken in hoe het er komt dan is het allemaal niet zo milieu vriendelijker als dat het lijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Kut is dat, zit je daar vanwege je problemen, en is het eten ernstig matig, waar je dus ook niet vrolijker van wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is nog net wel te eten met veel zout![]()
![]()
Uit de fles of uit het glas?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dank je!
Ik vind dat bier ook wel lekker!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wait, what now? Mij gaat het echt wel om hoe het smaakt en alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
daar gaat het dus niet om????
Kijk keuringsdienst van waarde enzo, je wordt opgelicht bij elk van die.
En als je ff verder gaat zoeken in hoe het er komt dan is het allemaal niet zo milieu vriendelijker als dat het lijkt.![]()
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.quote:
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.![]()
Daar ben ik ook wel voor, uit een glas drinken.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je anders met mij vermenigvuldigen of aftrekken of delen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Klok wordt snel weggeklokt. Effe atten...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mij ook en vandaar... prima wat iedereen eet of wil enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what now? Mij gaat het echt wel om hoe het smaakt en alles.
Maar ga mij niet vertellen dat je milieu bewust bent als je uit de supermarkt alleen maar pakjes pakt met keurmerk,
want genaaid waar je bijstaat word je.
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
mij ook en vandaar... prima wat iedereen eet of wil enzo.
Maar ga mij niet vertellen dat je milieu bewust bent als je uit de supermarkt alleen maar pakjes pakt met keurmerk,
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.![]()
Hoi Kreequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.![]()
![]()
mij ook, maar blijkbaar is het wel een punt voor NL regering die vanaf begin af aan bij de EU in zijn reet kruipt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.
Mag ook wel wat minder, we hebben geen mening meer...
Of althans "het volk"| heeft dat wel, het komt alleen niet echt over geloof ik.Do what you love, love what you do!![]()
Dat milieu en klimaat vind ik wel belangrijk maar we moeten niet zo hypocriet doen dat wij in NL dat even voor de wereld gaan oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.
Fatsoenlijk vreten is wel belangrijk maar ik probeer het de hoeveelheid E nummers die ik binnen krijg zo laag mogelijk te houden![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat maar heel weinig mensen specifiek dingen kopen in de supermarkt 'om het milieu te ontzien'.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.
Ik in elk geval niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Quick specialThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou okee, vrije uitloopeieren....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat we iets minder schofterig veel vlees moeten gaan kanen met z'n allen snap ik op zich ook wel tot op zekere hoogte, maar er zijn zo veel landen die het op klimaat-, milieu- en dierenwelzijnsgebied en VELE andere gebieden het echt VEEL slechter doen dan wij, maar wij moeten steeds minder comfortabel leven om de planeet te redden die elders wordt gesloopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat milieu en klimaat vind ik wel belangrijk maar we moeten niet zo hypocriet doen dat wij in NL dat even voor de wereld gaan oplossen.
Fatsoenlijk vreten is wel belangrijk maar ik probeer het de hoeveelheid E nummers die ik binnen krijg zo laag mogelijk te houden![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:
lekker man
owh hier zit de "make-up" niet in die ze nog even op alles verven enzo.
LOL en toch weer halen he.
Do what you love, love what you do!![]()
Wat is de bedoeling kree? Een discussie opstarten over milieuvriendelijk boodschappen doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
lekker man
Dat hoop ik toch niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet geklikt, maar vaak zijn die burgers op foto's en in reclames van klei gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
lekker man
Prikkertje er in om alles veel voller te laten lijken enzo.![]()
waarom minder vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat we iets minder schofterig veel vlees moeten gaan kanen met z'n allen snap ik op zich ook wel tot op zekere hoogte, maar er zijn zo veel landen die het op klimaat-, milieu- en dierenwelzijnsgebied en VELE andere gebieden het echt VEEL slechter doen dan wij, maar wij moeten steeds minder comfortabel leven om de planeet te redden die elders wordt gesloopt.omdat ze iedereen proberen wijs te maken dat het beter is om die ranzige groeten te gaan vreten
echt niet
![]()
Joh ik heb serieus net 4 lappen varkensvlees op zitten vreten!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom minder vleesomdat ze iedereen proberen wijs te maken dat het beter is om die ranzige groeten te gaan vreten
echt niet
Maar het kost wel veel aan water en voedingsstoffen om een varken te laten groeien voor de slacht.![]()
geen idee. mss niet eens bewust, maar mss pakken ze wat sneller waar staat "biologisch" of keurmerk dit en dat...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat maar heel weinig mensen specifiek dingen kopen in de supermarkt 'om het milieu te ontzien'.
Ik in elk geval niet.
Dat denk ik nl wel. Ik ben er ook niet echt gevoelig voor.
Maar vraag me af wie dat pakken weten ze dan ook echt waar die keurmerken voor staan of pakken ze het omdat meer in zicht en dat het "beter lijkt" als de rest zonder te weten?
Ik pak het goedkoopste gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Nou en, ik heb liever dat dat varken die zooi opvreet zodat ik het niet hoef te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb serieus net 4 lappen varkensvlees op zitten vreten!
Maar het kost wel veel aan water en voedingsstoffen om een varken te laten groeien voor de slacht.
Nu eet ik weinig varkensvlees omdat mijn slager dat niet heeft en ik in de supermarkt al zeker 8 jaar geen vleer meer koop.![]()
We zijn als mens omnivoren.
Vlees eten is hartstikke goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het is natuurlijk wel kut dat een varkentje een beetje sip is geweest voor hij geslacht werd, maar om grof meer te betalen voor het vlees van een blij varken gaat me ook weer te ver.![]()
niet zo zeer, mss meer over dat mensen niet te kortzichtig moeten zijn ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling kree? Een discussie opstarten over milieuvriendelijk boodschappen doen?
Dat hoop ik toch niet.
Wat iedereen doet mag ie van mij zelf weten.
En is het over eten nu, maar eigenlijk bedoel ik het nog breder.Do what you love, love what you do!![]()
dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
We zijn als mens omnivoren.
Vlees eten is hartstikke goed.![]()
![]()
Let's pass on this one...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeer, mss meer over dat mensen niet te kortzichtig moeten zijn ofzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat gelul met die sterren voor vlees is ook gewoon om te gillen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
Ja het is natuurlijk wel kut dat een varkentje een beetje sip is geweest voor hij geslacht werd, maar om grof meer te betalen voor het vlees van een blij varken gaat me ook weer te ver.
mag een kip ipv 39 dagen 45 dagen leven voor een extra ster.
of zitten ze ipv met 16 "maar" met 13 op een vierkante meter
dat soort BS slaat echt nergens op![]()
Ik had dit nog liggen van Mini-ToT (hij had er 1 lapje van gehad) en die verpakking is al 2 dagen open geweest, en de koelkast rook gisteren een beetje raar omdat een pak drinkyoghurt gelekt had.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou en, ik heb liever dat dat varken die zooi opvreet zodat ik het niet hoef te doen
Nu eet ik weinig varkensvlees omdat mijn slager dat niet heeft en ik in de supermarkt al zeker 8 jaar geen vleer meer koop.
Ik wilde dit vlees vandaag gewoon op hebben, anders zou ik het morgen weggooien en dat is ook weer zonde.
Ik koop nu wat vaker varkensvlees omdat rundvlees gewoon erg duur is, zelfs in Duitsland.![]()
hoeveel denk je dat het kost voor palm-olie etc of andere dat soort dingen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb serieus net 4 lappen varkensvlees op zitten vreten!
Maar het kost wel veel aan water en voedingsstoffen om een varken te laten groeien voor de slacht.
Het zal minder zijn, maargoed maakt niet uit kappen ze wel hectare voor enzo ergens ver weg.
Dat zeg ik maar, niet eens dat het fout of goed is, maar ook dat biologische zit een verhaal achterDo what you love, love what you do!![]()
Maar voor ik het vergeet @Paul
Het is de hoogste tijd **PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Proost mensen het is weekend![]()
![]()
![]()
Omdat we het net hadden over 2 vegan maaltijden die ik per ongeluk gekocht had en op zich wel te eten vond, ook al ontbrak me er toch wel wat aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo zeer, mss meer over dat mensen niet te kortzichtig moeten zijn ofzo.
Wat iedereen doet mag ie van mij zelf weten.
En is het over eten nu, maar eigenlijk bedoel ik het nog breder.![]()
ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat we het net hadden over 2 vegan maaltijden die ik per ongeluk gekocht had en op zich wel te eten vond, ook al ontbrak me er toch wel wat aan?
Maar wat ontbrak eraan dan volgens jou?Do what you love, love what you do!![]()
vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.
Maar wat ontbrak eraan dan volgens jou?![]()
Waar is die kwak
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja kut van de tropische bossen op Borneo, maar ik ga met de boodschappen niet overal op de ingrediënten nalezen of er geen palmolie in zit, en zo ja: of het wel van ecologisch verantwoorde teelt is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel denk je dat het kost voor palm-olie etc of andere dat soort dingen?
Het zal minder zijn, maargoed maakt niet uit kappen ze wel hectare voor enzo ergens ver weg.
Dat zeg ik maar, niet eens dat het fout of goed is, maar ook dat biologische zit een verhaal achter
Ik kijk altijd naar de prijs per kilo van de producten die ik koop.
Dit is goedkoop, het is te vreten, hup: het mandje in!![]()
Bij de Vegan maaltijdenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.
Maar wat ontbrak eraan dan volgens jou?Wauw, hoe begreep je dat uit mijn verhaal?quote:![]()
![]()
![]()
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logischquote:
Ik vind ze niet echt lekker ofzo, maar mss ook de verkeerde gehad denk? Weet niet?Do what you love, love what you do!![]()
Moeten ze eerst maar eens gaan zorgen dat er weer smaak aan de groenten komt, alles is zo smaakloos aan het worden omdat het snel snel gekweekt wordtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom minder vleesomdat ze iedereen proberen wijs te maken dat het beter is om die ranzige groeten te gaan vreten
echt niet
Jumbo maaltijden > die van Appie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logisch
Ik vind ze niet echt lekker ofzo, maar mss ook de verkeerde gehad denk? Weet niet?![]()
Je bent welkom!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke trein ik terug pak denk ik hahahahahaha![]()
![]()
Zo'n krokante?quote:Well, life can be a riot
al die rommel waarin ze iets "compleet" proberen te maken door vlees te vervangen door chemisch gecastreerde knolgroenten is gewoon niet te doen voor een gemiddelde culinaire fijnproever als ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logisch
Ik vind ze niet echt lekker ofzo, maar mss ook de verkeerde gehad denk? Weet niet?![]()
Dat klopt (ook al ben ik dan nog steeds geen groot fan van groenten)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze eerst maar eens gaan zorgen dat er weer smaak aan de groenten komt, alles is zo smaakloos aan het worden omdat het snel snel gekweekt wordt![]()
Heb ikquote:
quote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja het is iig Te eten. Er is ook eten dat echt niet te eten is. Dat zou wel problematisch zijn. Dit is gewoon best slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut is dat, zit je daar vanwege je problemen, en is het eten ernstig matig, waar je dus ook niet vrolijker van wordt.
:')![]()
![]()
Dit ooit geprobeerd toen het de markt op geslingerd werd of zo, VELE jaren geleden. Was toen voor een dumpprijs om het mensen uit te laten proberen.
Smaakte niet eens verkeerd en de textuur en de bite waren ook echt wel goed!
Alleen is het duurder dan echt vlees, dus kunnen ze me de balle kussen!![]()
![]()
Dat kan, eet jij wel groente of helemaal niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat klopt (ook al ben ik dan nog steeds geen groot fan van groenten)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja ik ook dus, want pak ook het goedkoopste omdat alles al duur genoeg is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut van de tropische bossen op Borneo, maar ik ga met de boodschappen niet overal op de ingrediënten nalezen of er geen palmolie in zit, en zo ja: of het wel van ecologisch verantwoorde teelt is.
Ik kijk altijd naar de prijs per kilo van de producten die ik koop.
Dit is goedkoop, het is te vreten, hup: het mandje in!
Maar dat is ook niet echt het punt wat ik ermee wil maken?
De gene die het wel kunnen pakken wss wel biologisch enzo, want oh oh oh dan zijn ze zo goed bezig.
Terwijl het uiteindelijk mss niet eens zoveel uit maakt of er een keurmerk opzit of niet,
Dat bedoel ik ermee
Snappen jullie wat ik bedoel? wil niemand aanvallen ofzo om keuzes, maar alleen eens zeggen van tja weet iedereen wel wat je dan koopt en ook hoe een heel goed en biologisch iets eruit ziet, mss nog wel meer vervuilend is als wat je koopt als goedkoopste?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Er zijn ook best veel vleesvervangers die goed te eten zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ooit geprobeerd toen het de markt op geslingerd werd of zo, VELE jaren geleden. Was toen voor een dumpprijs om het mensen uit te laten proberen.
Alleen is het duurder dan echt vlees, dus kunnen ze me de balle kussen!
Ik at regelmatig kipvervangers van Valess en was daar zeer over te spreken, die nuggets en schnitzels.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja die is goed te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik vandaag bij de slager LamsShoarma meegebracht, vers turks brood bij de bakker dus ik hoef alleen nog even een sausje er bij te fixen en dan straks mijn kop vol te proppen dus van mij mag iedereen vandaag zoveel groeten en vaga eten wat ze willen![]()
![]()
Iets met een stok?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo jammer.. Ik krijg wel eens wat van kennissen uit hun tuin. Je proeft het gelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb er denk niet eentje zo in de buurt hier een Jumbo. AH is sowieso de hell qua prijzen en duur. maarja die is wel het dichtste bij.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja wel eens hiermee, ik kan vegetarisch eten wel, maar moeten ze idd niet komen met iets wat dan lijkt op vlees ofzo, want sucks altijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
al die rommel waarin ze iets "compleet" proberen te maken door vlees te vervangen door chemisch gecastreerde knolgroenten is gewoon niet te doen voor een gemiddelde culinaire fijnproever als ik
dan gewoon maar met vlees.Do what you love, love what you do!![]()
Jumbo is steeds duurder aan het worden. Inmiddels met veel prijzen de AH voorbijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er denk niet eentje zo in de buurt hier een Jumbo. AH is sowieso de hell qua prijzen en duur. maarja die is wel het dichtste bij.![]()
![]()
Er zal vast wel verschil zijn met zo'n keurmerk of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook dus, want pak ook het goedkoopste omdat alles al duur genoeg is.
Maar dat is ook niet echt het punt wat ik ermee wil maken?
De gene die het wel kunnen pakken wss wel biologisch enzo, want oh oh oh dan zijn ze zo goed bezig.
Terwijl het uiteindelijk mss niet eens zoveel uit maakt of er een keurmerk opzit of niet,
Dat bedoel ik ermee
Snappen jullie wat ik bedoel? wil niemand aanvallen ofzo om keuzes, maar alleen eens zeggen van tja weet iedereen wel wat je dan koopt en ook hoe een heel goed en biologisch iets eruit ziet, mss nog wel meer vervuilend is als wat je koopt als goedkoopste?
Palmolie met keurmerk komt van bomen die onder het genot van muziek van Mozart euthanasie krijgen waarna hun olie er door Tibetaanse monniken er uit gemasseerd worden terwijl ze geheime mantra's zitten te zingen, waarna de plek van die boom gezegend wordt en een lieflijk baby-boompje de kans krijgt er te gaan groeien.
Zonder keurmerk worden die krengen gewoon gekapt en tot pulp verbrijzeld en gaat men verder een ander stuk oerbos af te fikken om er nieuwe palmbomen te gaan planten waardoor er talloze zielige baviaan-weesjes ter plekke tot een hoopje as gereduceerd worden.![]()
beide zijn net als alle andere supermarkten gewoon belachelijk duur en de verschillen zitten vaak in van die kleine afwijkingen in de inhoud zodat je het niet echt kunt vergelijken maar dat je genaaid wordt bij allemaal dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jumbo is steeds duurder aan het worden. Inmiddels met veel prijzen de AH voorbij![]()
Klopt, Appie heb ik hier ook op kruipafstand, maar ik vind het echt schofterig duur daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er denk niet eentje zo in de buurt hier een Jumbo. AH is sowieso de hell qua prijzen en duur. maarja die is wel het dichtste bij.![]()
en wat is dat? soja. met laagje smaak erop ofzo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
soja sowieso. het is gewoon een smakeloze soort blokje ofzo?
tis maar de kruiden. en idd wat de fabrikanten er doorheen gooien om het nog iets te laten lijken.
Geen fan van iig ik.Do what you love, love what you do!![]()
Oh?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jumbo is steeds duurder aan het worden. Inmiddels met veel prijzen de AH voorbij![]()
![]()
In mijn achterhoofd had ik dat nog zitten, 'oja die stok', maar ik kom er niet aan toe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hebt ook maar een half woord nodig
Dat wordt weer een flinke tocht voor je.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon altijd naar de prijs per kilo kijken!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
beide zijn net als alle andere supermarkten gewoon belachelijk duur en de verschillen zitten vaak in van die kleine afwijkingen in de inhoud zodat je het niet echt kunt vergelijken maar dat je genaaid wordt bij allemaal dat is wel duidelijk![]()
![]()
Huh meerdere windows?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
HariThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hollandse kost, ik hou ervan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool en kipvleugeltjesDo what you love, love what you do!![]()
de meeste keurmerken zijn gewoon om te kunnen deugen maar het echte idee achter echte biologische producten daar is niks mis mee alleen zijn de supermarkten dat gaan kapen als marketing en is het nu ook compleet een wassenneus en moet je er echt heel erg in thuis zijn om echt van nep te onderscheiden al proef je het verschil van echt biologische producten echt welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zal vast wel verschil zijn met zo'n keurmerk of niet.
Palmolie met keurmerk komt van bomen die onder het genot van muziek van Mozart euthanasie krijgen waarna hun olie er door Tibetaanse monniken er uit gemasseerd worden terwijl ze geheime mantra's zitten te zingen, waarna de plek van die boom gezegend wordt en een lieflijk baby-boompje de kans krijgt er te gaan groeien.
Zonder keurmerk worden die krengen gewoon gekapt en tot pulp verbrijzeld en gaat men verder een ander stuk oerbos af te fikken om er nieuwe palmbomen te gaan planten waardoor er talloze zielige baviaan-weesjes ter plekke tot een hoopje as gereduceerd worden.(niet dat ik die vaak koop ofzo)
![]()
Ja, meerdere vensters bedoel ik. Diverse vensters open en dan ook nog per venster diverse tabbladen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
voor mij niet, die lange gele zuipkeet die doet al het werk voor mequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn achterhoofd had ik dat nog zitten, 'oja die stok', maar ik kom er niet aan toe.
Dat wordt weer een flinke tocht voor je.![]()
![]()
Paddo's.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
en wat is dat? soja. met laagje smaak erop ofzo?
soja sowieso. het is gewoon een smakeloze soort blokje ofzo?
tis maar de kruiden. en idd wat de fabrikanten er doorheen gooien om het nog iets te laten lijken.
Geen fan van iig ik.![]()
dat doe ik ook maar heel veel mensen doen dat nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon altijd naar de prijs per kilo kijken!![]()
![]()
hmm krijg inspiratie voor liedje maken hierdoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zal vast wel verschil zijn met zo'n keurmerk of niet.
Zonder keurmerk worden die krengen gewoon gekapt en tot pulp verbrijzeld en gaat men verder een ander stuk oerbos af te fikken om er nieuwe palmbomen te gaan planten waardoor er talloze zielige baviaan-weesjes ter plekke tot een hoopje as gereduceerd worden.
goed omschreven enzo.Do what you love, love what you do!![]()
De Dirk is beduidend goedkoperquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
beide zijn net als alle andere supermarkten gewoon belachelijk duur en de verschillen zitten vaak in van die kleine afwijkingen in de inhoud zodat je het niet echt kunt vergelijken maar dat je genaaid wordt bij allemaal dat is wel duidelijk
En A-merken kan je prima vergelijken per supermarkt. Die hebben niet in een andere supermarkt een andere inhoud.![]()
klopt maar je hebt ook nog het prijsverschil per jumbo ivm die prijsgarantie enzo daar zit ook nog een hoop verschil in maar ik heb het opgegeven want ik vind tegenwoordig eigenlijk alles te duurquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
De Dirk is beduidend goedkoper
En A-merken kan je prima vergelijken per supermarkt. Die hebben niet in een andere supermarkt een andere inhoud.![]()
![]()
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lekker manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕![]()
![]()
Mits goede aardappelen en vlees natuurlijk enne groentequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die prijsgarantie hebben ze inmiddels losgelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
klopt maar je hebt ook nog het prijsverschil per jumbo ivm die prijsgarantie enzo daar zit ook nog een hoop verschil in maar ik heb het opgegeven want ik vind tegenwoordig eigenlijk alles te duur![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕??
Well, life can be a riot
Ja dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mits goede aardappelen en vlees natuurlijk enne groente![]()
![]()
oke, dat wist ik niet maar nu snap ik wel waarom alles zo schofterig duur isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die prijsgarantie hebben ze inmiddels losgelaten![]()
Ter info, alweer enige tijd geleden:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet maar nu snap ik wel waarom alles zo schofterig duur is
https://www.ad.nl/economi(...)pen-gratis~a4947de9/![]()
@kree KIJK er is weer karaoke bij de leukste tent in Liverpool
Wil hier echt zo graag een keer heen he
Well, life can be a riot
het is inflatie ook gewoon, maar neem van mij aan dat de grote bedrijven er daardoor alleen nog maar meer winst uit halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet maar nu snap ik wel waarom alles zo schofterig duur is
energie prijzen, najan wij betalen wel en de overheid. de energie bedrijven lachen zich rot terwijl ze drama verkondigen door hun eigen misbeleid.
Maarja who cares, gaan ze ten gronde toch.......
De overheid heeft teveel los gelaten in die sectoren sowieso en is elektriciteit. / gas / drinkwater / OV
Nu denken bedrijven we cashen wel ff lekker in met subsidie. enne. tja lukt niet dooooeiiii
Dat niemand dat snapt in Den Haag dat is mij een raadsel.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Kon ik dat maar doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
ik pak nog ff wat lekker kouds uit de koelkast
Heb ik helemaal niet meegekregen maar ik kom er ook zo weinig dat ik er ook niet meer op gelet heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ter info, alweer enige tijd geleden:
https://www.ad.nl/economi(...)pen-gratis~a4947de9/
Haal er soms mijn bier als het in de zogenaamde reclame is (kijk altijd ff of bij Jumbo of Plus of AH) ergens is wel een krat pils met 25% korting of 2de halve prijs (duh) en soms als ik ergens mis op pak dan neem ik dat wel mee maar echt serieus boodschappen gaan doen in een supermarkt dat is wel lang geleden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar heel veel mensen doen dat nietIk moet altijd aan een ouwe Tanzaniaanse buurvrouw denken:
"Jumbo is veel duurder dan Albert Hejn!"
- "Hoezo dan?"
"Nou een stuk kaas bij Albert Heijn is 4 euro, en bij Jumbo kost een stuk kaas 6 euro!"
- "Wat voor kaas dan? Jong? Belegen? Oud? En hoeveel gram waren beide stukken? Was het ene stuk groter dan de andere? Was het beiden het huismerk? Zelfde merk onderling? Verschillende merken?"
"Ja dat weet ik allemaal niet hoor, het was allebei gewoon een stuk kaas en de ene was duurder dan de andere!"sinterklaaskapoentje
![]()
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Voor jou is nu het goede doel even belangrijker
Ik overleef het ook wel zo.
Als ik er niet aan begin heb ik er ook niet zoveel behoefte aan.:')![]()
Een Alfa Romeo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕![]()
is ook beetje partij van de liefde?quote:
Ik ben wel voor jaren 70 enzo.
Dat is wel een eind ja met de treinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]
Hippie tijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
is ook beetje partij van de liefde?
Ik ben wel voor jaren 70 enzo."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best een omweg ook!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom ga je naar Grunn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]:')![]()
quote:Lieve vent
Well, life can be a riot
hiervoor hebben ze Flink uitgevonden. heerlijk ik haat die supermarkten toch al met bejaarden die me weg blokkeren enzo. en alles veel te duur.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet altijd aan een ouwe Tanzaniaanse buurvrouw denken:
"Jumbo is veel duurder dan Albert Hejn!"
- "Hoezo dan?"
"Nou een stuk kaas bij Albert Heijn is 4 euro, en bij Jumbo kost een stuk kaas 6 euro!"
- "Wat voor kaas dan? Jong? Belegen? Oud? En hoeveel gram waren beide stukken? Was het ene stuk groter dan de andere? Was het beiden het huismerk? Zelfde merk onderling? Verschillende merken?"
"Ja dat weet ik allemaal niet hoor, het was allebei gewoon een stuk kaas en de ene was duurder dan de andere!"
kom op min of meer hetzelfde uit en dan krijg ik het aan de deur.Do what you love, love what you do!![]()
stuk hout met een kettingslot ophalenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Grunn?![]()
Hahahaha ja sorryquote:
Die dingen zijn niet te betalen johZat net te kijken op Autoscout. Dacht, 1500-200 euro heb je wel een net exemplaar. Nope.
4k
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja da's wel een goeie redenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
stuk hout met een kettingslot ophalen:')![]()
Ja nee je had dezelfde grap al gemaakt die ik ook maakte, maar ik had het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha ja sorry
Die dingen zijn niet te betalen johZat net te kijken op Autoscout. Dacht, 1500-200 euro heb je wel een net exemplaar. Nope.
4k![]()
![]()
Kijken of dat als een verdachte situatie gezien gaat worden!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
stuk hout met een kettingslot ophalen![]()
![]()
naar Arnhem stuurt ie me ook via eindhoven en denboschquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Via Arnhem en Nijmegen is t vast korter![]()
![]()
de "leugenaars" partij. hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee dankje hou het wel bij de VVD
LOL moet zeggen die rutte deed het ok. maar heb er toch wat twijfels over enzo en oprechtheid van ze.Do what you love, love what you do!![]()
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
de "leugenaars" partij. hahaha
LOL moet zeggen die rutte deed het ok. maar heb er toch wat twijfels over enzo en oprechtheid van ze.![]()
Oh wat een gekke trein zegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
naar Arnhem stuurt ie me ook via eindhoven en denbosch
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
de "leugenaars" partij. hahaha
LOL moet zeggen die rutte deed het ok. maar heb er toch wat twijfels over enzo en oprechtheid van ze.![]()
![]()
klopt hoor in zoverre dat ik ook niet meer weet waar op te stemmen, want geen eentje houd beloften na of worden in onderhandeling weg gewerkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.
Ik was altijd wel voor CDA vroeger, maar ook niet meer zo fan van, beetje midden stemmer dus ben ik.Do what you love, love what you do!![]()
Dat pure egoïsme maakt het leven zo mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.![]()
![]()
hehehehe hij is zonder meer een goede politicus. dat wel.quote:
geen hekel aan hem, maar wmb is ie daardoor wel weg gekomen met toch wat dingen wat wss wat harder afgerekend had moeten worden.
Maar ok hij heeft de gun factor mee, denk dat ie goede bedoelingen heeft. maar zeker ook fouten gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Je zou ook op iets wilders kunnen stemmen dan een christelijke of een vroem-vroem yuppenpartij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor in zoverre dat ik ook niet meer weet waar op te stemmen, want geen eentje houd beloften na of worden in onderhandeling weg gewerkt.
Ik was altijd wel voor CDA vroeger, maar ook niet meer zo fan van, beetje midden stemmer dus ben ik.![]()
![]()
gedaan. maar meer uit omdat ik dacht anders krijgen we weer dezelfde shit. en denk vele met mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou ook op iets wilders kunnen stemmen dan een christelijke of een vroem-vroem yuppenpartij?
Naja tot nu toe? zie er weinig van beleid ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mag ho-pen dat je een grap maaktquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dat zijn we toch allemaal wel een beetje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat pure egoïsme maakt het leven zo mooi
De een koopt kiloknallers want wat boeien die kutbeesten en ik kijk welke partij voor mij het gunstigst is.![]()
Dat is correctquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn toch totaal verschillende personen?
Well, life can be a riot
Links is eentje van 38 jaar of zo die een tienertje in Harry Potter speelt, rechts lijkt me iemand die in een andere soort HP films speelt.quote:![]()
laat duidelijk zijn he. ik stem liever op een christelijk midden partij. of heb overwogen ook nog de meer extreme christelijk.
Maar dat wil ik ook niet. Dus ok dan blijven die midden over. CDA had al ff afgedaan CU ook
VVD leugenaars
Wilders was dan nieuw en denk echt hebben er hoop op gestemd toch nog dan, wat ik hoor he in mijn omgeving.
Waarom dat is is niet zozeer omdat ze het met alles eens zijn, maar wel dat ze eens wat anders willen als wat we al 20 jaar weer hebben. partijen die niet vooruit denken dus.
Dat is het, en dan blijft er niet zoveel keuze over eigenlijk in politiek.Do what you love, love what you do!![]()
Ja nee dat is juist de meme, dat ze op elkaar lijken. Zie je wel vaker.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn toch totaal verschillende personen?![]()
Whatever rocks your boat, kreequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor in zoverre dat ik ook niet meer weet waar op te stemmen, want geen eentje houd beloften na of worden in onderhandeling weg gewerkt.
Ik was altijd wel voor CDA vroeger, maar ook niet meer zo fan van, beetje midden stemmer dus ben ik.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag ho-pen dat je een grap maakt![]()
Geen grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat erg
Oh tja ben blond, snap niet altijd alles meteenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat is juist de meme, dat ze op elkaar lijken. Zie je wel vaker.
Ja dat komt in de meeste gesprekken met hem wel als antwoord naar voren, als men het moe begint te raken!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat, kree
Maar denk maar niet dat hiermee de kous af is!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh tja ben blond, snap niet altijd alles meteenPornoblond?
![]()
![]()
Ik zie het probleem ook nietquote:en dat ze toevallig een film carrière op The Hub heeft maakt het toch geen lelijk wijf
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hard pijpen filmsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Links is eentje van 38 jaar of zo die een tienertje in Harry Potter speelt, rechts lijkt me iemand die in een andere soort HP films speelt.
weet ik en iedereen, het is goed dat we allemaal zelf mogen kiezen. denk uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde wss. alleen de manier erop is de vraagquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat, kree
Erg niet. Wel lichtelijk teleurstellendquote:
Well, life can be a riot
Gewoon laten bazelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat komt in de meeste gesprekken met hem wel als antwoord naar voren, als men het moe begint te raken!
Maar denk maar niet dat hiermee de kous af is!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind haar niet lelijk hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook nieten dat ze toevallig een film carrière op The Hub heeft maakt het toch geen lelijk wijf
hmmmms sorry dan, ik babbel wel beetje door, sowieso kous af nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat komt in de meeste gesprekken met hem wel als antwoord naar voren, als men het moe begint te raken!
Maar denk maar niet dat hiermee de kous af is!
maar ok mss lul ik nu teveel.
Ik ook niet maar omdat ze porno actrice is komt daar weer commentaar opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk hoorsinterklaaskapoentje
![]()
Denk je ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms sorry dan, ik babbel wel beetje door, sowieso kous af niet
maar ok mss lul ik nu teveel.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Is ook maar een beroepquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar omdat ze porno actrice is komt daar weer commentaar op
Die hebben we ook nodig
nah niet echt want iedereen kan zo over wat anders beginnen.?quote:
Maar ben beetje uit geluld ook wel voor nu ff iig.
dat dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is ook maar een beroep
Die hebben we ook nodig![]()
![]()
Ik gooide er al een meme tussendoor, die compleet overschaduwd werd door het politiekegebrabbelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
nah niet echt want iedereen kan zo over wat anders beginnen.?
Maar ben beetje uit geluld ook wel voor nu ff iig.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms sorry dan, ik babbel wel beetje door, sowieso kous af niet
maar ok mss lul ik nu teveel.Zelfkennis wie eine muttibumser!
![]()
![]()
Het was toch een meme en iemand kende har niet? Ik heb volgens mij geen negatieve reacties gezien?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar omdat ze porno actrice is komt daar weer commentaar op![]()
ja ik leer van de beste enzo in de politiek he...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gooide er al een meme tussendoor, die compleet overschaduwd werd door het politiekegebrabbel
LOL. mark mijn punt
Uit eigen zak?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stem voor Sint voor meer cadeautjes![]()
![]()
Ik stem op Sintquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stem voor Sint voor meer cadeautjes
We are gonna make sinterklaas great again. Netherlands only from now on. !quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stem voor Sint voor meer cadeautjesDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
We are gonna make sinterklaas great again. Netherlands only from now on. !
Well, life can be a riot
DTS first, Netherlands second!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
We are gonna make sinterklaas great again. Netherlands only from now on. !![]()
![]()
ik zou er zo mooi YouTube filmpje over kunnen maken. hahahaha
maargoed de tijd en spullen en etc niet voor. LOL
mss doet Lubach nog wat.Do what you love, love what you do!![]()
Die zit te ver in de anus van linksquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:43 schreef kree het volgende:
ik zou er zo mooi YouTube filmpje over kunnen maken. hahahaha
maargoed de tijd en spullen en etc niet voor. LOL
mss doet Lubach nog wat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik fuck liever wat anders als ik dan toch mag kiezen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Och jezus. Komt op Facebook langs![]()
Well, life can be a riot
nouja over gaza plat gooien en is ineens van america. en alle andere dingen die ie maar bepaalde.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit te ver in de anus van links
Daar moet wat moois uit te maken zijn in comedy iig. LOL
Had ik er maar tijd voor, ideetjes heb ik genoeg.
Is ook beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik fuck liever wat anders als ik dan toch mag kiezen![]()
Alle tijd die je hier zit gebruikenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja over gaza plat gooien en is ineens van america. en alle andere dingen die ie maar bepaalde.
Daar moet wat moois uit te maken zijn in comedy iig. LOL
Had ik er maar tijd voor, ideetjes heb ik genoeg.
Dan heb je tijd zat
Hey kabouterquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
hou ik je aanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik trek hier ook een 2e open.
Gaan er 3 worden vanavond.:')![]()
nou het lijkt zo enzo alsof ik veel tijd heb, maar al met al ben ik een weekje hier niet geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle tijd die je hier zit gebruiken
Dan heb je tijd zat
Je was hier van de week nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou het lijkt zo enzo alsof ik veel tijd heb, maar al met al ben ik een weekje hier niet geweest.
Waarom zuip je het dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gewone pils, hou ik niet zo erg van, dus tik ik ook niet de ene na de andere er van weg._!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
tik ga meid eens bellen want geen idee hoe het nu dan gaat met haar.Do what you love, love what you do!![]()
Damnnnquote:
Als je zelf niet meer weet wanneer je post
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Tijd om die krat weg te werkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een krat ingeslagen voor bezoek gisteren, maar we dronken allebei toch wat anders!
ga nu twijfelen iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Damnnn
Als je zelf niet meer weet wanneer je post
Klik op je profielquote:
Dan zie je precies wanneer je er allemaal was![]()
nah geen zin in. als het al wat was van de week dan was het kortquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik op je profiel
Meid?!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:53 schreef kree het volgende:
tik ga meid eens bellen want geen idee hoe het nu dan gaat met haar.
Well, life can be a riot
Totquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt aardig op Christopher Lee zeg!
Zet die bril nu eens op
Vorig week donderdag was ie hier en nu ook weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik op je profiel
![]()
Ow eentje met wie hij lang heeft zitten bellen over dat ze haar vriendje moet dumpen en onder zijn vleugels moet kruipen.quote:
Stap 1 is voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: