SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee ik ga hier niet over klagen hoor. Ik mag blij zijn dat er voor ons wordt gekookt. Dan vind ik niet dat ik mag zeuren.quote::')![]()
Ik had 'Kwik' als TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mwah, toen stond het land gewoon in brand met al die misdaden, overlast en wokeness enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon elke keer weer wat. Zo vermoeiend. Onder Biden was het lekker rustig.
Trump gaat er met de botte bijl overheen om orde terug te brengen. De straten van New York zijn nu al weer een heel stuk rustiger en veiliger. Schijnt trending te zijn op TikTok dat mensen daar om zich heen filmen van: "WTF? Geen dronkelappen en junks meer hier?!?![]()
valt wat over te zeggen idd wel ja na dat ik nieuws gister zag met man/wijr ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.
Maarre vind de hele motivatie van Trump er niet echt op slaan
en erger klinkt als uitsluiten beleid of veroordelen om wat enzo. enne dacht dat we die hadden gehad (2e wereld oorlog). Maar blijkbaar niet dus.
Ze zeggen het in wat mooiere woorden nu wel. en ben het daar zo niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt ook echt overal een plaatje vanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik ga hier niet over klagen hoor. Ik mag blij zijn dat er voor ons wordt gekookt. Dan vind ik niet dat ik mag zeuren.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.![]()
Eetse!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner
Ik gooi een pizza in de oven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enjoyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner![]()
Ow dit was gewoon googlen hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt ook echt overal een plaatje van![]()
![]()
Er is altijd wel een excuus!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elke dag weer die Daffy DuckNu dus omdat het over een kwakje gaat!
![]()
![]()
Vega gehaktballetjes vond je ook al niet verkeerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vröt ze!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou goed, tijd voor diner![]()
![]()
Nee er zat vega gehakt door dat eerste gerecht. Het was net wat te mild van smaak en miste een bite, maar verder was het best okee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vega gehaktballetjes vond je ook al niet verkeerd.
Het 2e gerecht had paddenstoelen en verder geen vleesvervangers volgens mij.
Die smaakte best wel goed, maar ook hier miste ik wel wat.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dit is nog net wel te eten met veel zoutquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in dat herstellingsoord zat, was het eten erg goedkoop bereid, elke dag iets van stamppot of zo met erg weinig vlees, maar de kwaliteit was nog best okee.
Het smaakte zeker niet slecht, maar je miste wel duidelijk wat.:')![]()
Eetse en fijne avond !!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
daar gaat het dus niet om????quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zat vega gehakt door dat eerste gerecht. Het was net wat te mild van smaak en miste een bite, maar verder was het best okee.
Het 2e gerecht had paddenstoelen en verder geen vleesvervangers volgens mij.
Die smaakte best wel goed, maar ook hier miste ik wel wat.
Kijk keuringsdienst van waarde enzo, je wordt opgelicht bij elk van die.
En als je ff verder gaat zoeken in hoe het er komt dan is het allemaal niet zo milieu vriendelijker als dat het lijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Kut is dat, zit je daar vanwege je problemen, en is het eten ernstig matig, waar je dus ook niet vrolijker van wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is nog net wel te eten met veel zout![]()
![]()
Uit de fles of uit het glas?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]Nee dank je!
Ik vind dat bier ook wel lekker!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wait, what now? Mij gaat het echt wel om hoe het smaakt en alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
daar gaat het dus niet om????
Kijk keuringsdienst van waarde enzo, je wordt opgelicht bij elk van die.
En als je ff verder gaat zoeken in hoe het er komt dan is het allemaal niet zo milieu vriendelijker als dat het lijkt.![]()
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.quote:
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.![]()
Daar ben ik ook wel voor, uit een glas drinken.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je anders met mij vermenigvuldigen of aftrekken of delen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Klok wordt snel weggeklokt. Effe atten...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes altijd uit een glas.
Het flessie Klok wat u voor me staat, klok ik straks zo weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mij ook en vandaar... prima wat iedereen eet of wil enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, what now? Mij gaat het echt wel om hoe het smaakt en alles.
Maar ga mij niet vertellen dat je milieu bewust bent als je uit de supermarkt alleen maar pakjes pakt met keurmerk,
want genaaid waar je bijstaat word je.
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
mij ook en vandaar... prima wat iedereen eet of wil enzo.
Maar ga mij niet vertellen dat je milieu bewust bent als je uit de supermarkt alleen maar pakjes pakt met keurmerk,
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.![]()
Hoi Kreequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.![]()
![]()
mij ook, maar blijkbaar is het wel een punt voor NL regering die vanaf begin af aan bij de EU in zijn reet kruipt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.
Mag ook wel wat minder, we hebben geen mening meer...
Of althans "het volk"| heeft dat wel, het komt alleen niet echt over geloof ik.Do what you love, love what you do!![]()
Dat milieu en klimaat vind ik wel belangrijk maar we moeten niet zo hypocriet doen dat wij in NL dat even voor de wereld gaan oplossen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh het hele milieu enzo kan me royaal aan mijn anus oxideren; ik wil gewoon fatsoenlijk vreten.
Fatsoenlijk vreten is wel belangrijk maar ik probeer het de hoeveelheid E nummers die ik binnen krijg zo laag mogelijk te houden![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat maar heel weinig mensen specifiek dingen kopen in de supermarkt 'om het milieu te ontzien'.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
En is de schuld van de supermarkten vooral trouwens.
Ik in elk geval niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: