Jij wel weer hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan laat ik mij expres bolken
Wil je anders met mij vermenigvuldigen of aftrekken of delen?quote:
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat toch bovenin of luisterde je niet via YouTube?
Ik kan het altijd goed terugvinden, behalve bij een onverwachte oproep, herkenbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.
Misschien is het iemand die woosboest wordt als je niet gelijk opneemtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen he
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.quote:
Belde mario?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die woosboest wordt als je niet gelijk opneemt
Ja, da's ook zo. Maar het is elke keer schrikken, zo'n oproep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen he
Oké. Maar hier doen we niets mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.
Standaard menu dus "big Mac menu". nouja dat "big" kun je sowieso al vergeten.
frietjes zakje is kleiner. Frite-saus a 50 cent of meer, niet meer in een bakje maar in een zakje. wat kut is dus?
hoe de fuck. heb maar puntje eraf gescheurd en dan per patatje erop gespoten ofzo.,....
en daar kost 12 euro nog wat..... naaaaa de hell dit was nooit zo duur.
Uhuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo. Maar het is elke keer schrikken, zo'n oproep.
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burgerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.
Standaard menu dus "big Mac menu". nouja dat "big" kun je sowieso al vergeten.
frietjes zakje is kleiner. Frite-saus a 50 cent of meer, niet meer in een bakje maar in een zakje. wat kut is dus?
hoe de fuck. heb maar puntje eraf gescheurd en dan per patatje erop gespoten ofzo.,....
en daar kost 12 euro nog wat..... naaaaa de hell dit was nooit zo duur.
Quote niet gelezen, maar ik zie wel wie je quote en ben het dus met je eens!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Maar hier doen we niets mee.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote niet gelezen, maar ik zie wel wie je quote en ben het dus met je eens!
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Maar hier doen we niets mee.
Okee stiekem toch wel gelezen inmiddels, en het is echt wel een terechte klacht.quote:
Al jaaaaaaaaaren niet meer geweest maar zal ook wel aan inflatie onderhevig zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.
Ook duur, maar betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.
Ze hebben heel veel voordeelmenu's. Dus dat klinkt voordelig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burger
*voor een menuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga naar de BurgerKing!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EURquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel voordeelmenu's. Dus dat klinkt voordelig.
Een special burger kan ook al wel ¤7,95 zijn inmiddels, maar een tientje betaal je idd voor een menu ipv een losse burger.quote:
nou recentelijk ook, want ik kom er ook niet heel vaak, maar verbaas me over de prijzen wel idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee voor een burger dus
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou recentelijk ook, want ik kom er ook niet heel vaak, maar verbaas me over de prijzen wel idd.
Zal vast wel zijn omdat ze hun personeel nu eens goed gaan betalen ()
Ow, op de website staan geen prijzen vermeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EUR
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EUR
Enorme prijzen maar toch is het er altijd mega druk, vaak geen tafeltje meer vrij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Een special burger kan ook al wel ¤7,95 zijn inmiddels, maar een tientje betaal je idd voor een menu ipv een losse burger.
klinkt als tip, kan vanuit Brakel ook wel via A2 Amsterdam rijden enzo, maakte nooit zoveel uit in tijd naar Katwijk. Maarja nieuwe tunnel he nu hier van A4 naar A44, moet zeggen.... en eerlijk waar, dat heeft rijkswaterstaat goed gedaan, scheelt echt een hoop tijd vanuit Katwijk.quote:
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.
Wil ik wel voor sinterklaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT noemde McDonalds altijd "De patatletter".
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
https://www.fastfoodprijs.nl/mcdonalds/prijslijst-2024/
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT noemde McDonalds altijd "De patatletter".
Maar hij heeft nog veel meer gedaan dan alleen datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.
Ja, de prijzen zullen wel weer aangepastquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keek
[..]
Maar kan per vestiging verschillen want franchisequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
https://www.fastfoodprijs.nl/mcdonalds/prijslijst-2024/
Dan vangt thuisbezorgd gewoon een dikke winst. Dat zijn niet de prijzen van de Macquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keek
[..]
Volg niet alles maar dat kreeg ik mee en vond ik positief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog veel meer gedaan dan alleen dat
Dat was het ook, een tip.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt als tip, kan vanuit Brakel ook wel via A2 Amsterdam rijden enzo, maakte nooit zoveel uit in tijd naar Katwijk. Maarja nieuwe tunnel he nu hier van A4 naar A44, moet zeggen.... en eerlijk waar, dat heeft rijkswaterstaat goed gedaan, scheelt echt een hoop tijd vanuit Katwijk.
Gulle hebben de Quickquote:
Sommige dingen wel, maar het afpersen met die invoerrechten enzo heb ik wel een mening over.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volg niet alles maar dat kreeg ik mee en vond ik positief.
Ik volg om de moreel hoog proberen te houden weinig nieuws de laatste paar weken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, maar het afpersen met die invoerrechten enzo heb ik wel een mening over.
Oh, en hij erkent het Europees strafhof weer eens niet meer.
Wel lekker voorgerechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dit zal wel een fortuin kosten tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dit zal wel een fortuin kosten tegenwoordig
[ afbeelding ]
Laatst hadden ze de vol-au-vaint burgerquote:
Ik wil ook pizzaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, vanavond lekkere pizza! 🍕
Sudderlappen uit de snelkookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, vanavond lekkere pizza! 🍕
Ik doe juist een stapje terug met het volgen van dat nieuws; een aantal van mijn favoriete Youtubers zijn volledig door aan het slaan in hun machtswellust voor Amerika.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg om de moreel hoog proberen te houden weinig nieuws de laatste paar weken.
Een volle ventburger? Dat klinkt ranzig!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst hadden ze de vol-au-vaint burger
Het is gewoon elke keer weer wat. Zo vermoeiend. Onder Biden was het lekker rustig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe juist een stapje terug met het volgen van dat nieuws; een aantal van mijn favoriete Youtubers zijn volledig door aan het slaan in hun machtswellust voor Amerika.
Die vinden het fantastisch dat "Trump de VN verslagen heeft" en ontkennen OF juichen juist toe dat Trump met eventuele economische of militaire druk Groenland, Canada en het Panama-kanaal zou willen overnemen.
Ja en het is eigenlijk elke dag best slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je vanavond nog eten wat de pot schaft daar?
Heb je al eens geklaagd?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het is eigenlijk elke dag best slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |