tja zo dom idee is het niet, zo dom zijn ze nog niet daar qua idee..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Circulair koken in Kenia: poep wordt schone brandstof
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.
owh die zijn lief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
2
kruising labrador/duitse staander/springer spaniel
kruising tornjak
nee die lijken liefquote:
heb nooit zo problemen met honden, ik ben zeg maar de soort van dog-wishpererquote:
ik ben ook voor, zeg maar de hele Flevo-polder zou daar goed voor gebruikt kunnen worden....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
In de zomer alles opsparen voor de winter
Ja eens scheelt ook geld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt zo. Minimaal een graad of 10 buiten, dan is 't binnen ook wel te overzien zonder dat ik moet stoken
disaster only problems, water disaster, problems, give it to Belgium, problem solved, "It's great, Holland only"quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
disaster only problems, water disaster, problems, give it to Belgium, problem solved, "It's great, Holland only"
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.quote:
Money firstquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.
Waar leggen we Antwerpen dan neer?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef sp3c het volgende:
we geven niks aan begle
antwerpen terughalen en dan laten we het voor wat het is
Waar het al ligtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar leggen we Antwerpen dan neer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |