het is inflatie ook gewoon, maar neem van mij aan dat de grote bedrijven er daardoor alleen nog maar meer winst uit halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet maar nu snap ik wel waarom alles zo schofterig duur is
Kon ik dat maar doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
ik pak nog ff wat lekker kouds uit de koelkast
Heb ik helemaal niet meegekregen maar ik kom er ook zo weinig dat ik er ook niet meer op gelet heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ter info, alweer enige tijd geleden:
https://www.ad.nl/economi(...)pen-gratis~a4947de9/
Kreuniequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar heel veel mensen doen dat niet
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Voor jou is nu het goede doel even belangrijker
Een Alfa Romeo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕
Ah dat is wel liefquote:
is ook beetje partij van de liefde?quote:
Dat is wel een eind ja met de treinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]
Hippie tijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
is ook beetje partij van de liefde?
Ik ben wel voor jaren 70 enzo.
Best een omweg ook!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]
Waarom ga je naar Grunn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |